fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהן השיטות לבניית ציפורניים?

נשים רבות נוהרות כיום לסלוני הציפורניים כדי ליצור את המראה החדש שלהן. אין ספק, בניית ציפורניים הפכה בשנים האחרונות לטרנד ענק שמשותף לרבות מאיתנו. דבר אחד משותף לכולן – אף אחת לא רוצה שיעמיסו עליה פגישות נוספות לצורך תיקונים והתאמות וכאן בדיוק נכנסת לתמונה החשיבות האדירה של תשומת הלב למבנה הציפורניים. אם התחום תמיד ריתק אותך, הכתבה הבאה נכתבה בדיוק בשבילך. כאן ניתן ללמוד כל מה שכדאי לדעת על יסודות בניית הציפורניים ועל יצירת עיצוב מושלם שמחזיק לאורך זמן.
צילום: FREEPIK

כך נשמור את הציפורן חזקה

כשזה מגיע לעיצוב ציפורן מושלמת, יש לקחת בחשבון שני היבטים מרכזיים – עמידות ויופי. אלו שתי התכונות שהלקוחות שלנו יחפשו בכל שירות שנעניק להן. הציפורן החזקה ביותר תהיה בעלת משטח אחיד וחלק לכל אורכה. חשוב שניקח בחשבון את המבנה הטבעי של הציפורן ביצירת המשטח האחיד. הציפורן מתחילה לעלות באופן אחיד והדרגתי מאזור הקוטיקולה ועד למרכז קשת הציפורן ולאחר מכן מתקמרת מטה לכיוון הקצה שלה. חשוב שנזכור שחלק משמעותי מהעומס על הציפורן יופעל על החלק הגבוה במרכזה. יש לוודא שהנקודה הזו תהיה גלויה מכל זווית וניצור קשת שתוכל לתמוך במבנה הציפורן. כל נוכל ליצור ציפורן רחבה שתהיה מצד אחד דקיקה ומעוצבת, אך גם בלתי שבירה.

התאמה לצורת הציפורן הטבעית

חשוב להתבונן היטב במבנה הציפורן ובצורה הרצויה ולוודא שנערוך התאמות כמו שצריך. בנייה בעלת מבנה טבעי לעולם לא תשבור את הצורה הבסיסית של הציפורן, אלא תעוצב סביבה. לפעמים יהיה צורך לעצב מעט עם מספריים את הקצה כדי לפנות מקום נוסף לחומר הגלם. בכל מקרה, חשוב לוודא שהבנייה מיושרת באופן מושלם עם צדי הציפורן וצורת האצבע ומיושרת עם הקצה הטבעי, בעיקר כשמדובר בציפורן קצרה יחסית.

התאמת קצה הציפורן

כאמור, קצה איכותי בבניית ציפורניים חייב להיות צמוד היטב לקצה הטבעי של הציפורן. חשוב שלא נשאיר רווח בין הציפורן הטבעית לקצה. מומלץ לעבוד עם קצה גדול יחסית שיחמיא לבניה הרוחבית, יעניק עמידות וייצור מראה אחיד.

לשמור על בריאות הציפורן

השמירה על ציפורן חזקה, יפה ובריאה אינה מסתיימת לאחר שעוזבים את הסטודיו. כדי להבטיח שהמראה החדש יחזיק לאורך זמן, נדרש טיפוח נכון ותחזוקה קפדנית. אלו כמה טיפים יעילים שכדאי לשלוח עם הלקוחות הביתה.

לצמצם את החשיפה במים למינימום

השרייה מופרזת במים עלולה לגרום לציפורניים שלך להיות חלשות ושבירות. מומלץ לעטות כפפות בעת שטיפת כלים ולנסות לשמור את הידיים מחוץ למים כמה שניתן בזמן רחצה.

להקפיד על שתייה מרובה

שתיית מים חיונית לבריאות ובריאות הציפורניים אינה יוצאת דופן. ללא לחות מספקת, הציפורניים עלולות להפוך לשבירות ולהישבר ולהתקלף בקלות. שתיית מים מספקת עוזרת להם לשמור על לחות ולהישאר חזקות.

להקפיד על תכשירים מתאימים

לקים ותכשירי טיפוח המכילים כימיקלים חזקים עלולים להחליש את הציפורן ולפגוע בה. חשוב לבדוק היטב ממה מורכבים המוצרים המשמשים אותנו ובכל מקרה – להימנע לחלוטין מאצטון. ישנם המון חומרי טיפוח מצוינים שאינם מכילים חומרים מזיקים שאפשר להתחיל להשתמש בהם.

לא להפעיל עומסים על הציפורן

יש להימנע לחלוטין מכסיסת ציפורניים ועיסוק עצבני אחר המערב אותן. בנוסף, אם תמיד הסתמכת על הציפורניים כדי לפתוח אריזות או להגיע למקומות צרים, זה הזמן לעבור לאלטרנטיבות. שימוש בציפורניים שלך ככלי עבודה עלול להוביל לשבירה ולסדקים ולהחליש את מבנה הציפורן.

להקפיד על הכשרה שוטפת

עולם בניית הציפורניים מתפתח ללא הרף ותמיד יש מה ללמוד. כדי להבטיח שתמיד ניתן יהיה לספק ללקוחות שלך את הפתרונות המתקדמים ביותר, מומלץ לחפש אחר קורס בניית ציפורניים שיכניס אותך אל עומק סוד העניינים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות