fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהם יתרונותיה של פוליסת חיסכון?

ישנם משקיעים שונים המחפשים השקעות עם תשואה טובה אך בסיכון מינימאלי. אם אתם שייכים אל אותה קבוצת משקיעים, אנו שמחים לבשר לכם כי ככל הנראה מצאתם את ההשקעה הכי טובה.
צילום:freepik
צילום:freepik

פוליסת חיסכון נכון להיום היא אחת מהאפשרויות הכי טובות להשקעה, לכל מי שמחפש סיכון כמה שיותר נמוך. לא מעט משקיעים מצאו את עצמם מרוויחים רווחים נאים מאוד דרך אותן פוליסות שונות. כך שאולי גם אתם תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו תוכלו להשקיע את הכסף במקומות הללו. מקומות שיגרמו לכסף שלכם פשוט לצמוח, מבלי שתצטרכו לעשות דבר.

מיסים מקוזזים בזמן המשיכה

אחת מהבעיות המרכזיות של לא מעט משקיעים היא הבעיה של המיסים. לא מעט משקיעים מוצאים את עצמם במצב שבו הם משלמים הרבה מאוד מס, על כסף שבכלל לא נמצא אצלם בידיים. פוליסת חיסכון משנה את חוקי המשחק גם בנושא הזה, כאשר המיסים יקוזזו רק בזמן המשיכה. כלומר אתם תשלמו מיסים רק על הכסף שאותו אתם קיבלתם אליכם לחשבון הבנק.

ניתן לקבל לא מעט הטבות 

בשונה מהשקעות אחרות שבהן הכסף הוא ההטבה הבלעדית, פוליסת חיסכון מביאה איתה הטבות נוספות. ככל שתנהלו את הפוליסה בצורה נבונה יותר, כך תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו תקבלו יותר הטבות. בין אם מדובר על הטבות קטנות ובין אם מדובר על הטבות גדולות, היד כמובן נטויה. כל מקום שבו תנהלו את הפוליסה יספק הטבות שונות, אך מה שבטוח זה שהתחרות תהיה גדולה וכל חברה תרצה להציע הטבות גדולות ככל האפשר.

ניתן להפקיד כל סכום בכל זמן

רוצים להתחיל בקטן? אין שום בעיה, פוליסת חיסכון לא מחייבת אתכם להפקיד סכומי כסף גדולים בכל פעם. אתם תוכלו להפקיד את סכום הכסף שיש ברשותכם, ולא תמצאו את עצמכם במצב שבו תסבכו את עצמכם. כך שאפשרות ההשקעה הזאת רלוונטית גם למשקיעים מנוסים אך בין היתר גם למשקיעים מתחילים שמעדיפים להתחיל בהשקעות קטנות וסולידיות.

שקיפות מלאה לכל אורך הדרך

אין הפתעות כאשר אתם משקיעים את הכסף בתוך פוליסת חיסכון. תהיה שקיפות מלאה לכל אורך הדרך, כך שאתם תדעו בכל רגע נתון מה קורה עם הכסף שלכם. לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם לא תהיו מעורבים, או לא תדעו בדיוק מה קורה עם הכסף. כך תוכלו להחליט לצאת או להישאר בהתאם למה שקורה בפוליסה עצמה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות