fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהם הדרכים היעילות ביותר לאתר רטיבות בבית?

רטיבות בבית היא בהחלט מצב לא פשוט. ישנן סיבות שונות שבגינן יכולה להיווצר רטיבות בקירות הבית, במרצפות הבית או בתקרה וחשוב מאוד להבין מה עושים במצב שבו מזהים סימני נזילה או טפטוף מים כלשהו מקירות הבית, מהתקרה או מהרצפות. הדבר החשוב ביותר הוא ללא ספק לבחור בשירותי מאתר נזילות מקצועי, אך טרם בוחרים בשירותיו חשוב מאוד להבין מהן השיטות היעילות ביותר כיום לצורך איתור נזילות ולוודא כי מאתר הנזילות אכן משתמש בשיטות הללו לצורך איתור נזילות.
צילום: freepik

כל השיטות לאיתור רטיבות בבית בצורה היעילה ביותר

אם יש לכם רטיבות בבית, אין ספק שחשוב מאוד שתוודאו מהו המקור לרטיבות המדוברת. רטיבות בבית עלולה ליצור אי נעימות רבה לדיירי הבית שכן, היא יכולה ליצור ריח לא טוב באוויר, אך מעבר לכך, היא עלולה להסב נזק למבנה. רטיבות בבית יכולה לגרום לקירות להתפורר, לעובש, לפטריות על הקיר ועוד. על כן, חשוב מאוד לאתר את מקור הרטיבות כמה שיותר מהר ולטפל בכך. אם אתם תוהים כיצד עושים זאת, כדאי שתדעו כי בעבר לצורך איתור רטיבות אנשי המקצוע נדרשו לשבור קירות או להרים מרצפות והסבו נזק רב ואי סדר משמעותי בבית. אולם כיום, ישנן שיטות מתקדמות ביותר המבוססות על פיתוחים טכנולוגיים שונים שמטרתן היא לאתר את הנזילה ולתקן אותה מבלי להסב נזק לבית.

שיטה ראשונה: איתור רטיבות באמצעות מצלמה טרמית

שיטה אחת היא לאתר את המקור של הרטיבות באמצעות מצלמה טרמית. אם לא ידוע מקור הנזילה המדויק, ניתן לעבור באופן חיצוני עם מצלמה טרמית על הקירות של הבית לאחר שמחממים את המים בצנרת. המצלמה תבצע את כל האזורים שבהם הטמפרטורה זהה בצבע אחד ואילו את האזורים שבהם הטמפרטורה נמוכה יותר בצבע אחר. באמצעות התמונה שתתקבל יהיה ניתן לזהות את מקור הנזילה שכן, המקום של הנזילה יהיה ככל הנראה באזורים שבהם הטמפרטורה נמוכה יותר. המצלמה הטרמית מסייעת באיתור הנזילה הסמויה בכך שהיא למעשה סורקת את הצנרת בצורה חיצונית.

שיטה שניה: איתור נזילה באמצעות קורלטור

שיטה נוספת ויעילה לאיתור נזילה קרויה גם איתור נזילה באמצעות קורלטור. מדובר על מצב שבו יציבו על גבי הצנרת נקודות זיהוי אשר ישדרו למכשיר אשר קרוי קורלציה. מדובר על מכשיר מדויק אשר בודק את המיקום של המים ויכול לקבוע את מיקום הנזילה בצורה מדויקת ואיכותית.

שיטה שלישית: איתור באמצעות גז

שיטה נוספת לאיתור נזילה היא איתור באמצעות גז. בשיטה זאת מחדירים גז ידידותי לסביבה שאיננו מסכן את דיירי הבית לצנרת ובאמצעות מכשיר מיוחד ניתן לזהות היכן יש דליפה של הגז. מדובר על שיטה יעילה ואיכותית אשר לא פעם רלוונטית לאיתור נזילות בגינה או בחצר של הבית.

לבחור בטובים ביותר בתחום

אין ספק שחשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר עבור איתור נזילות בשיטות אלו וזאת בכדי שהאיתור יתבצע בצורה קלה, איכותית ומקצועית ומבלי להסב נזק כלשהו לבית. על כן, טרם אתם בוחרים באנשי מקצוע, כדאי שתוודאו כי מדובר על אנשי מקצוע מומחים בתחום איתור נזילות, בעלי ותק, ניסיון והמלצות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות