fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהם הדגמים הכי נמכרים של יונדאי בישראל ב-2023?

הטבלאות של הרכבים הנמכרים ביותר בישראל ב-18 החודשים האחרונים מציירות תמונה די ברורה: הישראלים בוחרים שוב ושוב בדגמים של היצרנית הקוריאנית
צילום: Shutterstock

יוני אביב, תוכן שיווקי בשיתוף carwiz

כל אוהד ספורט ברחבי העולם יידע לדקלם לכם את הקלישאה לפיה "קשה להגיע למקום הראשון, אבל קשה הרבה יותר להישאר שם לאורך זמן". במילים אחרות, הצלחה זמנית היא משהו שניתן להשיג בתנאים מסוימים, אבל כדי לייצר הצלחה לאורך זמן, צריך כבר בסיס איתן, מסורת של מצוינות וסטנדרטים בלתי מתפשרים.

כל זה נכון גם לתחום הרכב. מפעם לפעם אפשר להיתקל באיזה דגם חדש, אבל ההיסטוריה מלמדת שרק מותגים חזקים ביותר מצליחים להישאר בצמרת לאורך זמן. אם תרצו, זה בדיוק הסיפור של יונדאי, היצרנית הקוריאנית הפופולרית כל כך. במאמר ננסה לעמוד על סוג ההצלחה של יונדאי ונתעכב על כמה מהדגמים שהישראלים, מקפידים לשמור להם אמונים שנה אחר שנה.

המותג הכי נמכר בישראל בשנה וחצי האחרונות

אוקיי, אז נכון שקשה לעמוד ברמזור בישראל מבלי לאתר מסביבכם לפחות שניים או שלושה דגמים של יונדאי, אבל כדי להבין עד כמה מדובר באמת בשחקנית חזקה בשוק הרכב הישראלי, אפשר לצלול למספרים הרשמיים של מסירות הרכבים בישראל. אלו מספרים כי בשנת 2022 כולה, לא פחות משלושה דגמים של יונדאי מצאו את דרכם לרשימת עשרת הדגמים הנמכרים ביותר. ליתר דיוק, יונדאי טוסון רשמה 7,432 מסירות, יונדאי איוניק עם 5,747 מסירות, ואילו יונדאי אלנטרה עם 5,669 מסירות.

המגמה המאוד ברורה הזאת אגב, ניכרת גם בחצי הראשון של 2023. שם טבלת המכירות מציבה את יונדאי כיצרנית הבכירה בפער די גדול מהבאות אחריה. הדברים אמורים גם לגבי הטבלת המסירות הכללית (כולל ציי רכב), שלפיה נמכרו 29,405 יחידות של יונדאי, וגם לפי הסינון ללקוחות פרטיים בלבד – 13,545 יחידות. אגב, העובדה שיש לפחות 5 דגמים שונים של יונדאי שמככבים בטבלאות המכירה השונות (משפחתי, פנאי-שטח, חשמלי לגמרי) רק מדגישה את המגוון בארסנל של היצרנית הקוריאנית, ומצביעה על האמון שנהגי ונהגות ישראל רוחשים למותג. בואו נתעכב על כמה מהם.

הדגמים המככבים של יונדאי

יונדאי איוניק 5

אולי המכונית הכי מדוברת של יונדאי בשני העשורים האחרונים. ככה זה כשמדובר בחשמלית מהפכנית המבוססת על פלטפורמה חדשה וייעודית של יונדאי, ומגיעה בעיצוב שעוזר להבין למה מכוניות חשמליות רבות נוטות להיראות כמו חללית שלפתע נחתה על האספלט. עם טווח נסיעה של 481 קילומטרים בין טעינה לטעינה, היצע מנועים שיכולים לייצר בין 217 ל-305 כוחות סוס, ורשימת אבזור נוחות ובטיחות שצריך לפנות אחר צהריים שלהם בשביל לעבור עליה – קל להבין למה ישראלים רבים מוכנים להמתין חודשים ארוכים כדי להחנות אחת כזאת מתחת לבית. במחצית הראשונה של 2023, 1,849 זכו לעשות זאת.

יונדאי אלנטרה

המון פעמים כשיצרניות רכב מנסות לייצר דגם שיקסום לכמה סגמנטים שונים, יוצא להן משהו בערך. אבל האלנטרה של יונדאי איכשהו כן מצליחה להיות גם משפחתית פונקציונלית עם דגש על בטיחות, וגם סוג של רכב מנהלים עם כל הנוחות והפינוק המתבקשים. ועוד לעשות את זה כל זה עם לוק ספורטיבי. לא פחות מ-5,450 יחידות של האלנטרה ההיברידית החדש נמכרו בששת החודשים הראשונים של 2023.
יונדאי 20I

הסופר מיני הזאת מהווה כבר שנים פתרון מעולה עבור משפחות, זוגות או נהגים יחידים בישראל, בזכות מידות נדיבות יחסית למקובל בקטגוריה, מראה צעיר וספורטיבי וביצועים מפתיעים בעיר או מחוצה לה. בחצי השנה הראשונה של 2023 נמכרו כ-3,789 יחידות של ה-20i.

יונדאי טוסון החדש

אחד הדגמים האייקונים ביותר של יונדאי בשני העשורים האחרונים. כזה שמצליח לשמור על מקומו בעשירייה הראשונה של הדגמים הנמכרים בכלל (שביעי, בחצי הראשון של 2023), וגם על רמת סחירות גבוהה מאוד בשוק המשומשות. הפנאי-שטח הזה זמין עם מנוע של 2.0 ליטר או 1.6, רמות גימור שונות ואינספור פיצ'רים דיגיטליים ומערכות בטיחות ובקרת נהיגה מתקדמות.

לסיכום

עבור נהגי ונהגות ישראל, אם כן, יונדאי ממשיך להיות מותג מוביל ששומרים לו אמונים. נתוני המסירות של הרכבים החדשים במחצית השנה הראשונה של 2023  מדברים בעד עצמם וצריך שיקרה משהו מאוד לא צפוי, כדי שנתוני המסירות של 2023 כולה, ישנו את המגמה הזאת. סעו בזהירות.

*הכתבה כוללת תוכן שיווקי מטעם קארוויז שהינו מותג של מימון ישיר. אין בפרסום המידע משום המלצה או מתן ייעוץ, והמידע אינו מחליף היוועצות באנשי המקצוע הרלבנטיים. קבלת החלטה כלשהי על סמך האמור לעיל היא על אחריות הגולש בלבד. מספר רישיון 54414.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות