fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לקחתי את הגוף לקצה"- מפיינליסטית בתחרות פיתוח גוף לגורו כושר ותזונה

מדיאטות כסאח ועד לפיינליסטיות של תחרות פיתוח גוף, דנית אטרי למדה על בשרה, איך להפוך לגרסה הטובה ביותר של עצמה וכיום, מובילה מהפך תודעתי ופיזי בקרב נשים רבות במתחם כושר לנשים בלבד בחיפה
דנית אטרי | צילום: מיקי שרון

מילדות גילתה דנית אטרי רצון בלתי נלאה לפרוץ גבולות ולהוכיח בעיקר לעצמה שהיא יכולה להצליח ובגדול, כנגד כל הסיכויים.

כמו כל ילדה בגיל ההתבגרות, ההתעסקות במראה, בתזונה וחוסר שביעות רצון מהמשקל, הובילו אותה למצב קיצון, של ירידה לא מבוקרת של קרוב ל-10 ק"ג בחודש וחצי.

לדבריה "בצעירותי לא הייתי שלמה עם עצמי, ואני חושבת שזה מגיע מאותם כישלונות שבדיעבד בנו אותי למי שאני היום. לאורך השנים סחבתי עם עצמי 'שק' שליווה אותי בכל תקופה בחיי. אף פעם לא באמת סבלתי מעודף משקל, אך בתקופת הבגרות הייתי נערה 'מרופדת'. עשיתי כל מיני דיאטות כסאח והגעתי לנקודה קיצונית. בזכות המשפחה התומכת יצאתי מזה, התחלתי לסגל לעצמי אורח חיים בריא ומצאתי את עצמי בהדרגה משתפת, מדריכה ומשפיעה על אחרות, בלי שום הסמכה או תעודה ביד".

דנית אטרי | צילום: מיקי שרון

כשהשתחררה דנית מהצבא למדה לתואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך, אך עולם הפיטנס שאב אותה ומהר מאוד צברה הכשרות בתחומי הכושר והתזונה באופן מקצועי.

בתום הלימודים בגיל 25, דנית החליטה שללמוד תיאוריות זה לא מספיק בשביל ללמוד את גוף האדם. שם, הוצבה אחת מהמטרות היותר משמעותיות בחייה.

במקביל לעבודתה כשכירה כמאמנת כושר ברשת ידועה, הקדישה 5 חודשים אינטנסיביים לטובת הכנה והשתתפות בתחרות פיתוח גוף באחד מהאיגודים המובילים בישראל, בקטגוריית "מיס ביקיני", כאשר זכתה להתברג בחמישייה הסופית, מבין עשרות מתמודדות שהשתתפו באותה התחרות.

"התחלתי למעשה לחקור את הגוף, לקחת אותו אל הקצה. לחוות תהליכים כדי להבין ולהכיר, תהליך קיצוני שבאמצעותו רכשתי כלים מעשיים. כלים ששום בית-ספר או מכללה לא יוכלו להקנות לי. למסע הזה יצאתי בשביל להיות טובה ומבינה יותר עבור המתאמנים שלי, אך לא באמת ידעתי כמה אצטרך להקריב לטובת זה. זו תקופה שבה האופי והיכולות שלך מתפרצים החוצה. הכנה לתחרות פיתוח גוף, היא תהליך שלא כל אחד יוכל לעמוד בו. בדרך הרבה מוותרים ונשברים. ההקרבה, המשמעת והאמונה העצמית באותה תקופה הם החברים הכי טובים שלך. התהליך הזה גרם לי להבין למה נשאבתי לעולם הזה ומהר מאוד הבנתי, שמה שלי היה חסר בצעירותי- ארצה להעביר, להעניק ולהשריש בכל אישה שתעמוד מולי. אני אזכה לסייע לנשים רבות, לא להגיע לנקודות הנמוכות שבהם אני הייתי. כי הדרך שאני סללתי עבור עצמי, נסללה ונכתבה בדם ולכן אין סיבה שנשים אחרות לא יוכלו לצעוד בה ולקצור את הפירות שלי, במינימום זמן וסבל ומקסימום הבנה והצלחה"

בשלב הבא בחרה להגשים את חלומה ולצאת לדרך עצמאית. ההצלחה החלה במהרה דווקא בתקופת הקורונה, כאשר התחילה את דרכה במקלט של 40 מטר שם פתחה סטודיו בוטיק לנשים בלבד, ומהר מאוד הצליחה לסחוף את נשות האזור בזכות הגישה, השיטה והדרך הייחודית שבה העבירה את האימונים.

דנית אטרי | צילום: מיקי שרון

בעקבות הביקוש העצום לצד הרצון להתפתח, לאחר כשנה בלבד כבר פתחה את מתחם הפיטנס המפואר והחדשני באזור, המשתרע על פני 250 מ"ר מטר בנווה שאנן בחיפה. "המתחם עוצב ברמה בינלאומית, שגורמת לכל מי שנכנס אליו לרצות להישאר".

במתחם קיימים 2 סטודיואים פעילים, עם מכונות ומכשור חדשני בסטנדרטים הגבוהים ביותר, שבהם מתקיימים אימונים שונים ומגוונים שמועברים בשיטות ייחודיות שדנית פיתחה עם השנים.

מקירות המתחם נשפכים להם משפטי השראה מחזקים, שהם חלק מהמנטרות אותן שיננו אצלה עד כה מאות נשים.

"כיום מתוך כל מה שחוויתי והדרך שעברתי, אני מלווה ומעצימה נשים רבות. הדלק שלי והשליחות שלי כמנטורית, מאמנת כושר ויועצת תזונה, היא לסייע לנשים להגשים את יעדיהן ולהרגיש טוב עם עצמן בכל יום מחדש. להיות שלמה, זה לא להיות מושלמת. זה לדעת שאת יכולה, מסוגלת ובכל יום מעניקה לעצמך קצת יותר מיום האתמול והנראות היא הבונוס. ההצלחה האמיתית מגיעה כשאת שלמה עם עצמך"

אם תשאלו אותה את השאלה המתבקשת מה כה מיוחד באימונים שלה מיד תקלטו את הניצוץ והתשוקה המתפרצים ממנה עם תשובתה.

דנית אטרי | צילום: מיקי שרון

"אף אחד לא המציא את הגלגל. אך אני כן יצרתי דרך שבה האימונים עוברים במינימום זמן עם מקסימום תוצאות ע"י שילוב של כל מרכיבי הכושר הגופני בהתאם לסוג האימון והכי חשוב הדרך שבה האימון מועבר. שיטות האימון אצלנו הן דינאמיות ומשלבות עולמות כושר שונים. כח, אירובי, עיצוב-חיטוב, בטן, פילאטיס מזרן ועוד. הדרך שלנו יוצרת עניין וגורמת להתמכר. הקהילה שבניתי פה היא קהילה נשית איכותית שיש בה הכל מהכל. קהילה שמזמן הפכה למשפחה וכל מי שמתאמנת פה תעיד שיש משהו באוויר שהופך את זה לקצת אחרת. כשאת מגיעה למקום שאת חלק ממשהו, שרואים אותך, רואים את הצרכים שלך ומעניקים לך חיוך גם בימים המאתגרים בהם בכלל לא מתחשק לך להגיע- זה מה שיגרום לך להתמיד ולהתמכר. כי אצלנו כל אחת היא 'עולם', כל אחת מוצאת את מה שמתאים לה, עם ההכוונה המדויקת לצרכים והמטרות שלה. לא כולן יעשו אותו הדבר, כי ב'אני מאמין שלי', כמו שלא כל האצבעות שוות, ככה אנחנו הנשים. לכל אחת יש צורך אחר ואנחנו כאן בשביל לתפור לכל אחת את החליפה שתתאים לה"

בנוסף דנית יצרה תוכנית תזונה ייחודית ושונה לירידה במשקל, תוכנית 1*1 להצלחה היא תוכנית בת 8 שבועות שבה את עוברת מסע שכל שבוע שם במרכז אלמנט חשוב בדרך שלך להצלחה הסופית.

לדבריה "זו לא עוד סדנה או קבוצת תמיכה, זו תוכנית מדויקת שסוללת לך דרך לשינוי הרגלים שבאמצעותם את יורדת במשקל ומעצבת את אורח חייך מחדש.

אין אצלי ויתור על עוגות, את תאכלי ותיהני אך את תלמדי איך עושים זאת נכון. בחיים מותר לנו הכל מהכל, אך הדבר שאסור זה להיכנס לעוד דיאטה קיצונית שבעוד X זמן תעלי הכל בחזרה. התוכנית נוגעת בשורש הבעיה של כל אחת ומשם אנחנו מייצרות את השינוי האמיתי והיופי הוא, שהתוכנית מותאמת לזמנים שלך וביחד, את ואני צועדות ומייצרות לך דרך חדשה. דרך שבה את יורדת במשקל מתחטבת והכי חשוב משנה אחת ולתמיד את ההרגלים והמחשבה שלך. את רק צריכה לרצות ומשם כבר מהר מאוד תמצאי את עצמך מכורה לאורח חיים בריא!"

דנית אטרי- מתחם פיטנס

דרך חנקין 58, נווה שאנן, חיפה

נייד 050-5232899

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות