fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לעבוד בהייטק – מצב השוק לאחר תקופת הקורונה

הטכנולוגיה כטכנולוגיה רק הולכת ומתקדמת עם חלוף השנים. אין כל עוררין על כך כי תעשיית ההיי טק נחשבת למאוד מבוקשת במציאות העכשווית. בשל זאת, השוק פותח לרווחה את זרועותיו לכמה שיותר בני אדם לעבוד בהייטק.
לעבוד בהייטק | צילום: freepik

כמו במרבית התחומים, אף תחום ההייטק נפגע בשל התקופה הקשה בעולם, כולל במדינת ישראל, של התפרצות נגיף הקורונה, שגבתה מחיר יקר מאוד. מעניין לראות מה מצב השוק בתום תקופה מאתגרת זאת, אשר על כך נרחיב בהמשך המאמר, וניגע אף באלמנט של דרושים הייטק, או דרושים JAVA.

לעבוד בהייטק – מצב השוק לאחר תקופת הקורונה

אין כל ספק, כי בשנים האחרונות תחום ההייטק מכתיב את הטרנדים בהיבט של כוח אדם. מדהים לראות עד כמה תעשייה זו חזקה, בעודנו בודקים את התחום של לעבוד בהייטק – מצב השוק לאחר תקופת הקורונה.

יודעי דבר גורסים כי הראשונים שיצאו ממשבר הקורונה הם ההייטיקיסטים. חרף התחזיות האופטימיות, נראה כי בזמן הקרוב העבודה בהייטק לא תהיה כבעבר. למרות שתחום זה הכי פחות נפגע, אבל לא אפשרי כמובן לצפות את העתיד, המון אלמנטים יקבלו תפנית אחרת.

למה התכוון המשורר בדבריו? נציין לפניכם את המובן מאליו, לפי עניות דעתנו – ברור כי הבורסה אינה תשוב בדיוק למצבה שלפני הקורונה. כאשר אקזיט או הנפקה לא מתקיימים, באופן ישיר השכר יורד. אף אחד לא אץ לרכוש חברות, גם לא כשמדברים על הייטק. ברור שצפויה התאוששות בהייטק, אך היא לא תהיה כה מהירה, כפי שרבים מקווים ומייחלים.

מדוע מודעות של דרושים הייטק כה "חביבות הקהל"?

אכן, אי אפשר להתעלם מן העובדה כי רבים הם הצופים במודעות של דרושים הייטק. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות, ולהלן נביא בפניכם את הבולטות שבהן –

  • עיסוק בהייטק מהווה צמיחה ופיתוח של הקריירה – כשעובדים בהיי טק נהנים מן ההזדמנות להתפתח ולחדד את הכישורים בכל משימה שמוטלת עליכם לבצע. עבודה לצד בני אדם שחושבים מחוץ לקופסה, והן שימוש בכלים ספציפיים משפרים את תוצאות העבודה.
  • עובדי הייטק עשויים להרוויח טוב – מי שעובד בהייטק נהנה משכר גבוה באופן ניכר, בפרט לעומת מקצועות אחרים. אולי מכיוון שיש ביקוש רב לעובדים בעלי כישורים טכניים מעל הממוצע.
  • העבודה בהייטק מחייבת גילוי יכולות חדשות כל הזמן – מכיוון שהטכנולוגיה משתנה חדשות לבקרים, אף פעם אתם לא יכולים להגיע למנוחה ולנחלה, ולהרגיש כי רכשתם מספיק ידע בתחום כזה או אחר.
  • כשעובדים בהייטק מאזנים בין החיים האמתיים לבין העבודה – העבודה בהייטק לא מחייבת אתכם להיקשר למשרד ספציפי או לשולחן עבודה מסוים, וזה אולי היתרון הכי בולט כשעובדים בהיי טק. ניתן להמשיך עם שגרת החיים האמתיים, אל מול עבודה פרודוקטיבית בשעות נוחות למדי.

למה כה הרבה אנשים תרים אחר מודעות דרושים  java?

יש המון סיבות למה שמניע בני אדם לחפש מודעות של דרושים  java. נתמקד באחת מהן – הקביעה מתי תצאו לגמלאות, עד כמה יהיה לא פשוט למצוא עבודה, או כמה תרוויחו מדי חודש תלויה בשפת הפיתוח שבה תתמחו, בלי קשר לחשיבות ההיבט הטכני. ביכולתם להתחיל לעבוד אף בלי ניסיון, אבל עליכם ללמוד את התחום במוסדות להשכלה גבוהה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות