fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לידים איכותיים ישירות למייל שלכם. איך עושים את זה?

איך אנחנו מייצרים לידים 'חמים' ומוכנים לסגירה? צוות הכתבים שלנו כותב לכל לקוח כתבה עיתונאית ומקצועית הנעשית בראיון טלפוני/שאלון אישי, בשילוב תמונות תדמית של העסק וסרטונים לפי הצורך. הכתבה עולה לאתרנו ומקבלת קידום ברשתות החברתיות באופן ממומן ואורגני, גולשים המתעניינים בנושא נכנסים לכתבה ומשאירים פרטים (בתוכן הכתבה) שיגיעו ישירות למייל שלכם. מה שנותר לכם הוא רק לצלצל אליהם בזמנכם החופשי. לכל הפרטים 
קבלת לידים איכותיים ישירות למייל שלך | צילום: pexels

היום זו הדרך היחידה למשיכת לקוחות אמיתיים לעסק שלכם!

כגוף תקשורת ופרסום המוביל מנתניה ועד נהריה בצפון, אנו פוגשים בכל יום מחדש בעלי עסקים קטנים וגדולים שמתלוננים על העלייה במחירי הפרסום ברשתות החברתיות לצד הירידה בחשיפה ובאיכות הלידים שמגיעים לעסק שלהם כתוצאה מהפרסום.

אם גם אתם מקבלים 'לידים' לעסק שלכם ואז מתאכזבים כשאתם נתקלים בתשובות כדוגמת "לא השארנו פרטים", "אולי זה בטעות", "זה כבר לא רלוונטי" כנראה שאתם צריכים לצאת מהקופסא ולחשוב בצורה קצת שונה.

מחקרים שבוצעו בשנים האחרונות מצביעים על כך ש- 76% מהאנשים מחפשים עסק קרוב לביתם באמצעות הסמארטפון והם נוטים לבקר בו בתוך 24 שעות מרגע החיפוש, אבל זה לא הסוף כי 28% מתוכם ירכשו באותו בית עסק.

אז מה אתם צריכים לעשות?

הניסיון הגדול שלנו בעבודה עם עסקים מכל רחבי ישראל הוביל אותנו לפצח את השיטה ולהביא לעסקים פניות אמיתיות מלקוחות שבאמת רוצים לשמוע על השירותים או המוצרים שלהם!

קבלת לידים איכותיים ישירות למייל שלך | צילום: pexels

גם אני רוצה לקבל לידים איכותיים! השאירו פרטים:

 

איך אנחנו עושים את זה?

  1. באמצעות כתבה תדמיתית שתתבצע ע"י צוות הכתבים שלנו, בה אנו מספרים את הסיפור של העסק שלכם, את היתרונות שלקוחות יוכלו לקבל כאשר הם יבואו אליכם אבל הכי חשוב את אותה הכתבה אנחנו נפרסם באזור הגאוגרפי הקרוב לעסק שלכם, כי אנחנו מבינים שזו הדרך הנכונה למשוך לקוחות אמיתיים לעסק שלכם וכבר ראיתם מה קורה לעסקים מקומיים שאנשים מחפשים.
  2. הכתבה עולה לאתרנו, היא תקבל חשיפה אורגנית רחבה ותפוצה בכל הרשתות החברתיות שלנו, הכוללת (SEO) שיגביר את החשיפה שלכם בגוגל, בצירוף מילות ביטוי מפתח מתאימות.
  3. הגולשים המתעניינים בנושא נכנסים לכתבה ומשאירים פרטים (בתוכן הכתבה ימצאו טופס למילוי פרטים- בדיוק כמו בכתבה הזאת) והלידים יגיעו ישירות למייל שלכם.
קבלת לידים איכותיים ישירות למייל שלך | צילום: pexels

אז אם אתם מרוצים מהלידים שאתם מקבלים היום, כנראה שאין טעם שתשאירו לנו פרטים, אך אם אתם חושבים שהגיע הזמן לפניות מלקוחות אמיתיים שבסופו של דבר תצליחו לסגור אותם. שלחו לנו הודעה ובואו ניקח את העסק שלכם קדימה למקום שבו הוא צריך להיות.

גם אני רוצה לקבל לידים איכותיים! השאירו פרטים:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות