fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאנשים שאוהבים – מגש פירות מעוצב

צילום: פרימדונה

פירות הם המתנה המופלאה ביותר שהטבע יכול להעניק לנו, בני האדם. פירות הם מאכל מתוק ונפלא להפליא, מלאים בוויטמינים ומינרליים איכותיים המזינים את הגוף וממלאים אותו באנרגיה חיונית. אפשר עם מגש פירות לעשות המון דברים לכבוד אנשים שאוהבים במיוחד. אפשר להגיש מגש פירות מעוצב ליום האם, למשל. הרי ידוע העניין הזה שאימהות לא ממש אוהבות לקבל מתנות ימי הולדת מהילדים שלהם, אז מגש פירות – ספק מתנה ספק כיבוד מאכל – יכול לשמש בתור פתרון מצוין לכך! פנקו את האנשים שאתם אוהבים עם מגש פירות מעוצב וססגוני ותראו בעיניים הבורקות שלהם ובחיוך הנמרך להם על הפנים!

מה אפשר לעשות עם מגש פירות?

אז אתם בטח מחפשים רעיונות איך לפנק את האנשים שאתם מוקירים ומעריכים? פשוט מאוד – עם מגש פירות אפשר לעשות המון דברים מופלאים שלא הייתם יכולים לעשות עם שום דבר אחר. למשל – אם אתם עושים מסיבת יום הולדת לבן הקטן שלכם בחצר הבית או בפארק ציבורי מקומי, תוכלו לערוך מגש פירות בתור קינוח נחמד לילדים. הרי יש לאחרונה מודעות גדולה לגבי הסיכונים הבריאותיים והנזקים שגורמים חטיפים וממתקים לבריאותם של הקטנטנים. פירות הם תחליף מעולה לממתקים, והם יגרמו לילדים לנשנש דברים בריאים במקום שטויות!

הצבע עושה את ההבדל

כל אחד מתרגש בקלות ממתנה צבעונית וטעימה. יש בה הכל – צבע, צורה, ריח טוב, טקסטורות שונות, גיוון והמון יצירתיות. עם מגש פירות מעוצב אפשר להרכיב סט שלם של צורות מיוחדות הקשורות לנושא של החגיגה. למשל, אם אתם חוגגים אירוע בחברה שבה אתם עובדים, והלוגו של החברה בצבעים מסוימים, תוכלו להרכיב למשל מגש של פירות התואמים מבחינת הצבע! זה יכול להיות רעיון יצירתי שיעמיד אתכם בתור מסמר הערב.

דאגו לארגן מגש פירות שיהיה ברמה איכותית וגבוהה. אף אחד לא היה שמח לקבל מתנה באיכות ירודה. בדקו שהפירות הינם שטופים, נקיים, ללא כתמים וכמובן באיכות א' מעולה. המתנה שאתם מארגנים ולא חשוב לאיזה סוג של אירוע זה, תעמיד אתכם במעמד טוב מול כולם!

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה- 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות