fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמו בספא – הפינוקים הקטנים לחדר האמבטיה

רוצים לשחזר את הרוגע והשקט שחוויתם בחופשתכם האחרונה גם בבית? זה לא מאוד קשה או מסובך. הפכו את חדר האמבטיה שלכם לספא אישי ותרגישו בבית. התרגלנו שמגבת איכותית, נרות ריחניים ואביזרי נוי לאמבטיה הם רק בחדרי מלון. אך אתם בהחלט יכולים לעשות זאת גם בביתכם שלכם. שדרגו אותו בכמה פינוקים קטנים וישר תרגישו בהבדל. על כך במאמר שלפניכם.
צילום: pixabay

התחילו עם האווירה

הדליקו נרות ריחניים, השמיעו מוזיקה נעימה וחרישית או פס קול של פכפוכי מים, התקינו מדפים ושימו עליהם בקבוקים של שמנים ארומאטיים ומלחי אמבט, נסו למצוא דיספנסרים מסוננים, בסגנון וינטאג' או אתני והכניסו לאמבטיה זר פרחים קטן או אגד של צמחי מרפא ריחניים ומיובשים. כל אלו יצרו אוירה של רוגע, נופש ופינוק.

העיצוב הכי חשוב

העמידו בחדר האמבטיה עציץ גדול ובו דקל אקזוטי. דקלים אוהבים לחות ולא זקוק לתאורה רבה, כך שיהיה לו נעים שם.

אם אין לכם תקציב לחדש את אריחי הקרמיקה או החרסינה, אפשר לצפות אותם במדבקות מסוגננות לפי הסגנון המתאים. מדבקות בסגנון אתני המעשירות את מראה חדר האמבטיה, או מדבקות שחור לבן, נגיעות של צבעים מטאליים או שילובים של טורקיז וצהוב ליצירת אווירה שמחה ואפשר גם לפזר אריחי פסיפס.

מומלץ גם לשלב מראות בזוויות מענייניות, בגדלים שונים ובצורות מגוונות. אפשר גם לתלות אותן במקומות לא שגרתיים, לדוגמא על דלת האמבטיה או ליד מנורות הקיר.

שטיחי אמבטיה גם הם חשובים לאווירה ולעיצוב. שטיחוני אמבטיה בצבעים תואמים לסגנון הכללי, רכים ומפנקים אשר ישלימו את העיצוב ויתנו לחדר מראה נעים ומפנק. והשקיעו במגבות איכותיות, עבות ורכות.

ומה עם חלוק רחצה תואם? אין כמו חלוק רחצה שעוטף את הגוף לתחושה נעימה ומפנקת אחרי המקלחת. וגם לילדים מגיע חלוק לילדים, כי גם הם נהנים מחדר האמבטיה. חלוק לילדים חוסך את ההתנגבות, פשוט עוטפים את הילד, המים נספגים והוא נהנה ומרגיש כמו הגדולים.

להשלמת הרושם אפשר לתלות נברשת גדולה או תמונות ממוסגרות. הטרנד של עיצוב חדר האמבטיה בסגנון סלון או חדר מגורים הוא מפתיע ומיוחד.

צילום: pixabay

ועכשיו נעבור לטיפוח הגוף והפנים

אפשר להכין מסיכה לפנים מחומרים טבעיים, לדוגמא תערובת של לימון, תות ודבש או מסיכת אבוקדו וקקאו.

מברשת לאמבטיה, ליפה או ספוג טבעי הם אביזרים יעילים לקרצוף הגוף שגם מוסיפים נופך עיצובי והופכים את חדר האמבטיה לספא בסגנון נורדי, כאשר תולים אותם במקומות בולטים. הניחו קרש על האמבטיה לא רק כפריט עיצובי אלא גם לנוחות. אפשר להניח עליו סבון ריחני או כוס יין צונן.

טכנולוגיות חכמות

ואם רוצים לשדרג עוד יותר את חדר האמבטיה אפשר להשתמש בעזרים טכנולוגיים מתקדמים. לדוגמא, תאורה ייחודית שהופכת את הרחצה ואת השהייה באמבטיה למהנה ומפנקת ממש כמו מרכזי ספא יוקרתיים.

מערכת ברזים חכמה אף היא מעניקה תחושה של איכות ויוקרה המאפשרת תכנות מקיף של מערכת המים, התאורה, השמע והריח לפי העדפות אישיות של כל אחד מדיירי הבית. מגוון זרמי מים המספקים אפקט עיסוי לשרירי הגוף לצד תאורה מתחלפת וצבעונית ומערכת שמע משוכללת המביאים את אפקט הפוטו-תרפיה למקלחת. שלל טכנולוגיות המאפשרות ליהנות ממקלחת ממריצה של מפלי מים וגשמים עם תאורת קשת בענן יספקו חגיגה צבעונית ומענגת למקלחת.

לחות חום ומים הם דיירי קבע במקלחת ולצד חידושים בתחום הסניטארי, הקרמיקה והחיפויים, נגלה שגם את הדלתות כדאי לחדש. כדאי לבחור בדלתות עם חומרי בידוד העמידות ללחות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות