fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כל מה שידרבן אתכם לעשות כושר

אנשים רבים רוצים להתחיל ולעסוק בפעילות גופנית אך לא מוצאים את הזמן לעשות זאת. אין צורך לציין שהחיים כיום קדחתניים במיוחד, עמוסי מטלות ולחצים, ובתוך ים המשימות היומיומי, קשה לעיתים למצוא את הזמן לעצמנו. השעה הזו ביום שמיועדת אך ורק לפעילות שמטרתה להטיב ולסייע לנו להפיג את לחצי היום, הדאגות, העומסים והמטלות. אם גם אתם מחפשים מה שייתן לכם את הבוסט הזה לקום מהספה אחרי יום מתיש, אספנו עבורכם מספר פתרונות שידרבנו אתכם לצאת לדרך!
צילום: pixabay

קופות חולים

הידעתם שכיום קופות החולים השונות מעודדות את המטופלים שלהן להרים את הכפפה ולעסוק בפעילות ספורטיבית. בכל אחת מקופות החולים תוכלו למצוא הטבות ספורט שונות, אשר מטרתן לדרבן את המטופלים לצאת ולהתאמן. תוכלו למצוא שלל הטבות נפלאות כמו שעונים חכמים, ציוד ספורט, ביגוד ספורט, הטבות שונות בחדרי כושר, שיעורי יוגה ופילאטיס, כרטיסייה לבריכה, בקבוקי מים ספורטיביים ועוד שלל הטבות נהדרות שבהחלט ייגרמו לכם לרצות לקום מהספה ולהתחיל להתאמן.

שעון חכם

מי שיש לו שעון חכם יכול בהחלט ליהנות מהאפשרויות השונות שהוא מציג. השעון מאפשר לעקוב אחר פעילויות גופניות שונות המחולקות לפעילות בפנים או בחוץ. (indoor / outdoor activities) והוא עורך מעקב מדויק אחר כל המדדים של האדם העונד אותו. קצב דופק הלב, כמות הקלוריות שנשרפו באימון ועוד מדדים שונים ומענייני שנותנים אינדיקציה לגבי המצב הפיזי של הגוף בעת האימון.

אפליקציות ספורט

אם אתם נהנים מפעילות ספורטיבית בחוץ או בחדר הכושר או אפילו בביתכם, לא פעם תצוותו אליכם את הטלפון הנייד כדי להאזין למוזיקה, פודקאסט או רדיו בעת שאתם מתאמנים. כיום יש שלל אפליקציות נהדרות שתוכלו להוריד לנייד ולבצע איתן אימונים מסודרים, ספירת צעדים שלכם לאורך היום ועוד מגוון שלם של פעילויות שהאפליקציות השונות מציעות לכם.

מחזירים את השנים אחורה

אין הרגשה טובה יותר מאשר להרגיש צעיר ויפה. מי שרוצה להרגיש שהוא לא רק השיל מעליו מספר קילוגרמים בעקבות הפעילות הגופנית, אלא גם מספר שנים וחזר לגוף צעיר וחטוב, בהחלט ימצא את הסיבות הללו כמדרבנות ביותר. נכון שלא מדובר בשינוי בן לילה וזה בהחלט ייקח זמן, אך המטרה הסופית בהחלט שווה את המאמץ. זה כיף לראות כיצד הגוף נעשה רזה יותר, מחוטב יותר, השרירים נראים ארוכים ויפים ואתם נראים צעירים מתמיד.

בריאות איתנה

מי שרוצה להאריך ימים ושנים מוטב שיעסוק בפעילות גופנית. לא צריך להשתגע ולהפוך לאיירון מן או וומן, אך בהחלט אפשר לשלב סוגים שונים של פעילויות גופניות אשר ישמרו על גופכם ועל בריאותכם. מי שעוסק בספורט יודע שפעילות גופנית היא דרך מצוינת לשרוף רעלים ושומנים שהגוף לא צריך, כמו כן הגוף מתחזק ועימו השרירים. אפשר עשות אימוני כוח ואפשר לעסוק בפעילות גופנית שתחזק את שרירי ה ליבה והיציבות שלכם כמו פילאטיס, יוגה ופלדנקרייטס לבני הגיל השלישי. גם תרגילי קיגל יסייעו לכם לשמור על רצפת אגן חזקה ואיתנה, דבר שמומלץ מאוד לחזק ככל שמתבגרים.

מצב רוח מצוין

למי שאינו יודע פעילות גופנית משחררת בגופינו אנדורפינים. אלו משחררים בגופינו הרגשה טובה שמעלה את מצב הרוח. מי שרוצה להרגיש נפלא ונהדר, מלא במרץ ובחיוניות כדי שיתחיל לשלב פעילות גופנית כחלק מחיי היומיום שלו. ניתן להסתפק אפילו בהליכה של חצי שעה ביום, לנשום אוויר צח, לצאת לבחוץ וליהנות מההליכה הספורטיבית שלכם, שיכולה להיות מתונה או מהירה בהתאם לרצונות וליכולות הפיזיים שלכם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות