fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כללית: מונתה מנהלת חדשה לשירות הראומטולוגי במרכז הרפואי זבולון

ד"ר ג'וי פלד, תושבת חיפה נשואה ואם לחמישה בנים, מונתה כמנהלת השירות הראומטולוגי במרכז רפואי זבולון של כללית.
ד"ר גוי פלד | צילום: דוברות כללית
ד"ר גוי פלד | צילום: דוברות כללית

ד"ר ג'וי פלד למדה רפואה באוניברסיטת תל אביב, עברה סטאג' בבי"ח כרמל מקבוצת כללית, שם גם התמחתה ברפואה פנימית. בהמשך, השלימה תת התמחות בראומטולוגיה בבית חולים בני ציון. בנוסף, השתלמה בלונדון בנושא מחלות אוטואימוניות ולאחר מכן, השלימה שנתיים נוספות של השתלמות במרכז לטיפול במחלות ראומטיות בטורנטו קנדה, שם גם עשתה תואר שני במדעי הרפואה.

ד"ר פלד: "בחרתי ללמוד רפואה משום שהרגשתי שזהו המקצוע שבו אוכל לעזור לאנשים בתקופות הקשות של חייהם ולטפל בהם בצורה המיטבית.

הבחירה שלי בראומטלוגיה נובעת מכך שזה תחום בו יש סיפוק עצום כי בזכות הטיפולים שלנו אנחנו מאפשרים לחולים מאוד קשים, עם נכויות קשות, לחיות חיים מלאים, להקל על מכאוביהם ולשפר את התפקוד היומיומי שלהם באופן משמעותי".

לאורך השנים היא רופאה בכירה בשירות הראומטולוגי של כללית בבית חולים כרמל ובמרכז רפואי לין ולאחרונה בזבולון.

הטיפ הבריאותי שלה הוא התמדה בפעילות גופנית סדירה – מועילה כל כך גם לגוף וגם לנפש!

במסגרת השירות הראומטולוגי במרכז רפואי זבולון מטופלים כ-400 חולים בחודש, עם מגוון תלונות ומחלות ראומטיות, כגון דלקות מפרקים שונות, זאבת ומחלות אוטואימוניות. השירות ניתן על ידי צוות הכולל 4 מומחים בראומטולוגיה מבתי החולים בחיפה ואחות וכולל גם מתן עירויים ביולוגיים, הזרקות, ניקורים ועוד.

 

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות