fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טיפול חדשני למיצוק והצערת העור

במרכז האסתטיקה HB של יערית בר לב תפגשו את המכשיר החדיש ביותר למיצוק עור הפנים והגוף – מורפיאוס 8, שיחזיר לכם את המראה הצעיר והטבעי. בנוסף בקליניקה, מיטב הטיפולים האסתטיים והחומרים האיכותיים ביותר לעיצוב ופיסול תווי הפנים וגם טיפולים למניעת נשירת שיער. מחירי השקה מיוחדים לקראת המעבר למקום החדש בורדיה סנטר
Morpheus8 | מרכז האסתטיקה HB של יערית בר לב

כולנו אוהבים לצאת לרחוב עם מראה צעיר. זה מגביר לנו את הביטחון העצמי ונותן את הדרייב בניהול שגרת היום. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום האסתטיקה מאפשרת לנו את שדרוג מראה הגוף והפנים, במיוחד בזכות מכשיר חדשני שכבש לפני מספר חודשים את ישראל והעולם.

תכירו את מכשיר המורפיאוס 8 – מכשיר פורץ דרך, המאפשר את מיצוק עור הפנים והגוף וללא צורך בניתוח. קים קרדשיאן ופאולה עבדול כבר ניסו והתוצאות מדברות בעד עצמן.

מרכז האסתטיקה HB של יערית בר לב | צילום: רוי אבן צור

את אחד המכשירים הבודדים בחיפה נפגוש במרכז האסתטיקה HB של יערית בר לב, על ציר מוריה, המציע מגוון טיפולים ייחודיים לאישה וגם לגבר. את המרכז לאסתטיקה פתחה יערית, בעלת ניסיון רב שנים בתפקידי ניהול בתחום הרפואה, עם בן זוגה, פרופ' דן הרשקו, מנהל מחלקה בבית חולים "העמק" וכירורג שד, כאשר זיהו את הצורך המקומי במכון אשר מספק תחת קורת גג אחת את מיטב הטיפולים האסתטיים ואת החומרים האיכותיים ביותר עם אחריות לטווח הארוך.

יערית בר לב בעלת המרכז האסתטיקה HB | צילום: איילת גולד

כחלק מהשירות שמעניק המקום ללקוחותיו, רכשה יערית את המכשיר, שהוא פיתוח ישראלי ועושה פלאים. "הטיפול במכשיר המורפיאוס מסייע במיצוק העור, משיב לעור את המרקם המקורי שלו, את הברק שנעלם עם הגיל ומטשטש את תהליך ההזדקנות הטבעי שלנו. המכשיר יעיל במיוחד בטיפול בשקיות השומן מתחת לעיניים, וכן, מסייע בהפחתה של עד 60 אחוז בשומן הסנטרי".

לפרטים על מכשיר המורפיאוס 8 וטיפולים נוספים, השאירו פרטים:

 

כיצד פועל המכשיר?

"למכשיר ידית אשר חודרת לעור ומעודדת את ייצור הקולגן הטבעי וכך העור שלנו מתמצק. הטיפול בעזרת המכשיר מבטיח מראה משופר לטווח ארוך ומסייע בהעלמת קמטים, מטפל בקמטי פיגמנטציה, צלקות אקנה, צוואר נפול, עודף עור, מיצוק עור הבטן ומשפר, באופן משמעותי, את המרקם הכללי של עור הגוף והפנים".

לקוחות שכבר ניסו את המכשיר ממליצים בחום: "הגעתי לקליניקה של יערית על מנת לבחון אפשרות של הזרקות והצוות המליץ על מכשיר המורפיאוס", מתארת אחת הלקוחות, "עם לא מעט חששות הסכמתי לנסות, גם המחירים היו נוחים והתוצאות מצוינות. הקמטוטים והקמטים נעלמו, חל שיפור עצום בשקיות השומן מתחת לעיניים, העור שלי בוהק, תענוג לצאת כך לרחוב. המלצתי מיד לכל חברותיי".

במרכז לאסתטיקה צוות מיומן של שלושה רופאים אשר עובר השתלמויות והכשרות על בסיס קבוע. "מכיוון שאני מגיעה מתפקידי ניהול בתחום הרפואה, הדבר שהכי חשוב לי", מוסיפה יערית, "הוא לשמור על הרמה הרפואית. אני מאמינה שכאשר רופא טוב נוגע בפנים של מטופלת התוצאות מצוינות. אני שומרת על בטיחות המטופלים ומדקדקת בכל פרט".

מרכז האסתטיקה HB של יערית בר לב | צילום: רוי אבן צור

אילו טיפולים חדשים נוספים פוגשים אצלכם?

"טיפול PRP לשיער – טיפול בפלזמה עשירה בטסיות המוזרקות לקרקפת או לפנים. טיפול מוצלח מאוד שעוצר נשירה, מעודד צמיחת שיער. גברים רבים מגיעים אליי לטיפול זה כאשר מתחילה ההתקרחות".

במרכז האסתטיקה HB מבצעים בנוסף את מכלול הטיפולים האסתטיים לעיצוב ופיסול תווי הפנים תוך שימוש בחומרים הטובים ביותר לחידוש והצערת העור כמו כמו רדיאס, אלנסה, סקולפטרה, אסטפיל. "אני לא מתפשרת על איכות ובודקת כל חומר שאני מכניסה לקליניקה. כל החומרים בעלי פרופיל בטיחות גבוה ומחויבים באישור משרד הבריאות".

מתי את עוברת למקום החדש?

"בימים אלה חתמתי על חוזה ובינואר הקליניקה עוברת למקום החדש ב"ורדיה סנטר". אציין כי לרגל המעבר ניתן להתנסות במכשיר המורפיאוס 8 במחירי השקה מצוינים ומבצעים מיוחדים נוספים לקראת ה"בלאק פריידיי" בסוף החודש".

במרכז של יערית מבצעים מעקב שוטף אחר כל לקוח ולקוחה, מעניקים מערך תמיכה רחב, והעיקר, מראה צעיר, טבעי ורענן לאורך זמן.

מרכז האסתטיקה HB של יערית בר לב, מוריה 60, חיפה ( בקרוב בורדיה סנטר)

טלפון: 052-7226558

למעבר לפייסבוק >> לחצו כאן << 

לפרטים על מכשיר המורפיאוס 8 וטיפולים נוספים, השאירו פרטים:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות