fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טבליות קנאביס לבליעה (כדורים) לסובלים מכאבים כרוניים

פתרון טבעי לסובלים מכאבים כרוניים, הקלה מהירה ללא החדרת עשן לגוף
טבליות קנאביס רפואי | תמונה: Freepik
טבליות קנאביס רפואי | תמונה: Freepik

קנאביס רפואי נחשב לחומר פלא שמפיקים ממנו עוד ועוד תרופות ותכשירים שעוזרים לאין ספור חולים וסובלים מבעיות בריאות שונות. לא הכל ידוע על הצמח הזה אבל ידועים שני דברים בוודאות: יש בו לא מעט חומרים פעילים שאחד מהם נקרא CBD, ויש מוצרים שונים שמצליחים להפיק ממנו כדי לעזור לאנשים ליהנות מההשפעות המיטיבות שלהם. אחד מהם הוא קפסולות CBD שעוזרות לאנשים שסובלים מכאבים כרוניים קשים ושום דבר אינו מקל עליהם עוד.

למה דווקא קנאביס?

 חנות קנאביס הוא חומר אופנתי אבל חשבו לדעת שהוא לא נלקח ככזה בצורתו הידועה משימושי פנאי בגלל התופעות האלה, אלא נצרך בגלל כמה חומרים פעילים שיש בו שלהם יש השפעה טובה על בעיות מסוימות. אחת מהן היא כאבים כרוניים. בעיית ההתמודדות עם כאבים כרוניים ידועה כבר שנים והיא גורמת להתמכרויות שונות למשככי כאבים מסוגים שונים. הסכנה בהתמכרות היא לקיחת מינונים גדלים והולכים עד כדי סכנת חיים, כמו חומרים אופיאטיים. זה מה שקנאביס רפואי אמור לפתור.

אם זה כל כך יעיל, למה לא כולם לוקחים זאת?

מסיבות מובנות ובגלל פקודת הסמים, בגלל ההילה שלו ובגלל השימושים החברתיים יותר לא ניתן לקבל קנאביס אם אינכם סובלים מבעיה רפואית. גם את הבעיה הרפואית יש להוכיח לאחר אבחנה ברורה וטיפול ממושך בחומרים קונבנציונליים. רק כאשר השימוש בחומרים אלה מגיע לדרגה שבה כבר אי אפשר יותר להפיק את התוצאה הרצויה נגד כאבים אפשר להגיש בקשה לקבלת קנאביס רפואי ובכלל זה גם קפסולות CBD. זוהי הצורה החדשנית של נטילת קנאביס נגד כאבים.

מהן קפסולות קנאביס?

טבליות שמכילות קנאביס רפואי הן מוצר חדשני של השנים האחרונות שנועד להקל על אנשים שלא יכולים לקחת זאת בצורה אחרת. כמובן שזהו גם אופן מדוד ובטוח יותר במינון ידוע מראש שגם מקל לעקוב אחר נטילת החומר ובדיקת היעילות שלו. ללא ספק, זוהי דרך נעימה יותר מלבד השיטות המסורתיות וזה מחולל מעין מהפכה בתחום המחקר של הקנאביס הרפואי. המוצר משווק בבתי המרקחת שמורשים לשווק ולנפק את החומר ורק לאחר קבלת רישיון ומרשמים מהרופאים המוסמכים. כמו כן, השחרור המושהה הדרגתי ונמשך זמן רב.

 

מה צריך לדעת על הטבליות?

מדובר בטבליות שמונעות תופעות לוואי ועוזרות להשיג הרפיית שרירים, בדרך הטובה והיעילה ביותר לספוג את החומר מיד. זה מקל על הכאבים הכרוניים ועוזר למי שצריך זאת כדי להתמודד עם אי הנוחות והכאבים. זה מצוין למי שאינו רוצה לעשן או לצרוך בדרך זו, למרות שזו צורת צריכה שמקובלת אצל 80% מהאנשים שצורכים קנאביס רפואי מסיבות אלה. החשיבות היא ההשפעה המהירה משום שהכאב גדול. עישון מחדיר את העשן לריאות מיד וקפסולות כאלה גם הן משפיעות בצורה בטוחה ובכך ממלאות את תפקידן אצל מי שזקוק לכך. 

 

 

קיראו עוד באתר בלינקר  

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות