fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חופשה בצפון, במרכז או בדרום – מה עדיף ולמה?

עונת הקיץ כבר כאן ורבים תוהים האם לצאת לחופשה באזור המרכז או שמא לבחור באזור הצפון או הדרום כיעד של החופשה. אם גם אתם לא בטוחים היכן כדאי לנפוש, אנו ננסה לעזור לכם להחליט בצורה מהירה יותר.
צילום: DEPOSITPHOTOS

יתרונות של חופשה בצפון

היתרון המרכזי של חופשה בצפון הוא שמדובר באזור יפה עם טבע מגוון. בצפון הארץ תמצאו אגמים, מפלים, פארקים ויערות ולכן זה האזור המושלם לכל חובבי הטבע. אפשר גם לומר כי בצפון הארץ יש מגוון עצום של אטרקציות, החל מטרקטורונים, כדורים פורחים, טיולי ג'יפים, טיולים על סוסים וכדומה. בנוסף, יש מספר רב של מלונות טובים בצפון ולכן אם בא לכם להתפנק ולמצוא את עצמכם ישנים במקום אירוח יוקרתי, עומדות לפניכם אופציות רבות.

יתרונות של חופשה במרכז הארץ

חופשה במלונות במרכז הארץ תתאים מאוד למי שלא מעוניין להרחיק מבחינת הנסיעה, זאת בהנחה שאתם מתגוררים באזור השרון או המרכז כמובן. אזור המרכז מתאים גם למי שמחפש חופשה אורבנית ומעוניין לשלב שווקים, חופים תוססים, ברים ובתי קפה ומסעדות איכותיות. בדרך כלל כאשר נבחר באזור המרכז, נבדוק לגבי מלונות בתל אביב, בהרצליה או באזור נתניה וזאת בשל רצועות החוף היפות שיש לערים אלו והקירבה של בתי המלון אל החופים בכל אחת מהערים.

יתרונות של חופשה באזור הדרום

אזור הנגב והדרום נחשב למיוחד ויש שיאמרו אפילו קסום. המדבר, הנופים הבראשיתיים והבתוליים והשקט אשר מאוד אופייני לאזור זה, הופכים את החופשה בדרום לחופשה מיוחדת, גם במקרה בו יוצאים לחופשה משפחתית וגם במצבים בהם מדובר על חופשה זוגית. יש לא מעט בתי מלון מומלצים באזור הדרום כמו מלון סיקס סנסס או מלון בראשית, מלון קדמא בשדה בוקר ועוד מגוון בתי מלון ומקומות אירוח מצוינים.

יתרונות בהזמנת חופשה באילת

לא סתם העיר אילת היא בירת התיירות של מדינת ישראל. באילת אפשר לומר כי הזמן עוצר מלכת והיכן שלא נסתובב, נרגיש תחושה של חופשה, ים וקיץ. באילת יש לא מעט מה לעשות, החל מחופים מיוחדים ויפים ועד למלונות מפוארים ומפנקים, כאלו יוקרתיים וגם כאלו אשר יתאימו למי שמחפש מקום אירוח במחיר זול. החיסרון בהזמנת חופשה באילת היא הנסיעה או העובדה שצריך לטוס, מה שכרוך כמובן בהוצאות נוספות.

אז מה עדיף ואיפה כדאי לנפוש? התשובה היא שאין אזור מסוים אשר עדיף על האחר והכל תלוי באופי שלנו, בסוג החופשה שאנו מחפשים ובשיקולים נוספים כמו מספר הימים של החופשה, המקום בו אנו מתגוררים והמקומות בהם ביקרנו בעבר.

כדאי גם לקחת בחשבון את התקציב של הטיול, את המועד בו נרצה להזמין את החופשה ומשתנים נוספים כמו האטרקציות, פסטיבלים שיש באותו המועד באזור, אטרקציות שונות כמו מוזיאונים או מסעדות ועוד.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על מלונות בישראל? היכנסו לאתר הוטליה וקבלו מידע על מלונות בארץ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות