fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת אורון נדל"ן נבחרה להוביל פרויקט התחדשות עירונית נוסף בחיפה

חברת אורון נדל"ן, מקבוצת אורון אחזקות והשקעות נבחרה להוביל פרויקט התחדשות עירונית נוסף בחיפה. כ-100 דיירים הגיעו לכנס דיירים ראשון בפרויקט ההתחדשות העירונית בחיפה ברחובות בר רב האי דוד.
מימין: סיגל שטרנברג מארגנת דיירים, גל קסטל סמנכ"ל התחדשות עירונית, סמי שרף - מנהל הפרויקט וחגית יצחק - שיווק והפקה | צילום: משה מעוז

הכנס התקיים באולמי אורנים בחיפה, בהשתתפותם של נציגי חברת אורון נדל"ן, יזמית ומבצעת הפרויקט, עורך הדין ניר יוסף, עורך דין דיירים, ומארגנת הפרויקט, סיגל שטרנברג.

כנס של חברת אורון נדל"ן שנבחרה להוביל פרויקט התחדשות עירונית בחיפה | צילום: משה מעוז
סיגל שטרנברג מארגנת דיירים ומגשרת, גל קסטל סמנכ"ל התחדשות עירונית | צילום: משה מעוז

במהלך הכנס, גל קסטל, משנה למנכ"ל חברת אורון נדל"ן, הציג את עוצמת החברה והדגיש כי החברה היא חברה יציבה שביכולתה להוביל את הפרויקט להצלחה "אנחנו שמחים על בחירתנו לפרויקט חשוב זה " אמר קסטל, "אנו מבטיחים לדיירים כי נשקיע את כל המאמצים להוביל את הפרויקט להצלחה, ולספק להם את הבית הטוב ביותר."

סיגל שטרנברג, מארגנת דיירים, הודתה לנציגות הדיירים שעל אף המורכבות הצליחה להביא את הדיירים לרגע הזה. "הבחירה בחברת אורון נדל"ן היא הבחירה הטובה ביותר עבור הדיירים", אמרה שטרנברג. "החברה היא יציבה ומנוסה, ויש לה את היכולת להוביל ולקדם פרויקט מורכב זה להצלחה. העובדה שהחברה מקדמת פרויקט ב – 2 מתחמים סמוכים, תסייע ותזרז את ההליכים".

כנס של חברת אורון נדל"ן שנבחרה להוביל פרויקט התחדשות עירונית בחיפה | צילום: משה מעוז
גל קסטל, סמנכ"ל התחדשות עירונית חברת אורון נדל"ן | צילום: משה מעוז

עו"ד ניר יוסף ממשרד פרימס, המייצג את הדיירים, הסביר לדיירים את זכויותיהם במסגרת הפרויקט וציין כי "ההסכם עם אורון נדל"ן מגן על זכויות הדיירים ומבטיח להם את ההטבות המגיעות להם".

מנהל הפרויקט, סמי שרף, ציין: "אנו נרגשים להתחיל את פרויקט ההתחדשות העירונית ברחובות בר רב האי דוד. שיתוף הפעולה בין הדיירים, הנציגות והרשויות יאפשר את השלמת הפרויקט בהצלחה רבה. אנו מחויבים לספק לדיירים את הבית הטוב ביותר, תוך הקפדה על לוחות זמנים ועל איכות הביצוע".

הכנס היה מוצלח מאוד, והוא סימן את תחילתו של תהליך ההתחדשות העירונית במתחם. שיתוף פעולה בין הדיירים, הנציגות והרשויות יאפשר את השלמת הפרויקט בהצלחה רבה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות