fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זוג מנצח

לאחרונה התארחו במרכז הטיפולי-חוויתי "מהלב לאמיר" זוג מיוחד שלא פוגשים כל יום. היא אישה בריאה, הוא בחור מונשם עם התנוונות שרירים מילדות. גיא דרשר (46) ויפעת בת זוגתו (50) - הם ההוכחה שישנן אינסוף דרכים לזוגיות והאהבה מנצחת את הכול
זוג מנצח | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

יפעת וגיא הגיעו לנפוש במרכז הטיפולי-חוויתי "מהלב לאמיר" למען בעלי צרכים מוגבלים, בבעלותה של עטרה חיימוביץ' בחיפה והסכימו לחלוק מסיפורם.

יפעת: "אני וגיא הכרנו לפני 13.5 שנה, דרך האינטרנט. גיא היה הבוס שלי באתר נענע שבו ניהלתי חדר וגיא היה מנהל של כל הפורומים והחדרים באתר נענע. הכרנו עקב איזושהי בעיה בעבודה שרצינו לפתור ביחד. נפגשנו פעם-פעמיים ומאז אנחנו ביחד. כיום הוא אגב עובד בהייטק ומוכיח שהכול אפשרי"

שתפו אותנו מה ההתמודדויות שלכם? הקשיים?

יפעת: "ההתמודדויות שלנו הם יום יומיות. גיא הוא נכה ומונשם, מרותק לכיסא גלגלים. מבחינה רפואית אין בעיות מעבר לנכות שלו כי אנחנו משתדלים לשמור על גיא בריא מבחינת הגוף ומבחינת טיפול נשימתי. הוא מחובר לחמצן בלילות ובגדול זו ההתמודדות הרפואית היום יומית כשיש הרבה דברים נוספים קטנים כמו טיפול בגיא, הרמה למיטה מהכיסא ולהפך- מהכיסא למיטה למקלחת הרמה עם מנוף. עד לפני 3-4 שנים לא היה מנוף, הרמנו אותו על הידיים אבל אז הגיע המנוף והקל קצת על החיים"

מה את מאחלת לעצמך ולגיא?

יפעת: "קודם כל ברור שבריאות. אני מקווה להיות בריאה עוד הרבה זמן כדי שיהיה לי כוח גם בשביל גיא וגם בשבילי. כי בכל זאת כאן מדובר בטיפול של 24/7. אני מאחלת לנו שיהיה לנו בית. אין לנו בית וקשה מאוד להתנהל כך כשהבית לא נגיש. אני מאחלת לנו שנחיה יחד עד 120. שנצליח בכל הכוח למרות שזה לא קל. זה נגד כל הסיכויים אבל יש סיכוי"

גיא מה אתה מאחל לכם?

גיא: בואי נתחיל מזה שיהיה לנו מיליון דולר, בשביל מה מיליון דולר? בשביל לקנות בית. צריך יותר ממיליון דולר. אבל זה כבר משהו אחר.

אני גם מאחל שיהיו עוד מקומות בארץ כמו המרכז הטיפולי-חוויתי בחיפה. אנחנו מבקשים להודות לעטרה חיימוביץ' על האירוח הלבבי והטרחה. זה המקום היחיד בארץ שבאמת רואה אותנו בעלי המוגבלויות ודואג לנו. בזכותה יצאנו סוף סוף לנופש זוגי"

זוג מנצח | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

"מהלב לאמיר"- מרכז טיפולי-חוויתי לחולי sma ומונשמים

כת' שדרות הנשיא 82 כרמל חיפה

לתרומות/התנדבויות:

טל' 04-8248172

אתר – https://www.csma.co.il

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות