fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התושבים מצביעים ברגליים: מרכז מורשת בגין בקריית אתא משיק תוכנית פעילויות לשנה הבאה להנצחת מורשתו

השלוחה הצפונית של מרכז מורשת בגין בשיתוף עיריית קריית אתא ורשת המתנ"סים מזמינים את התושבים לסדרת פעילויות, אירועים וסיורים להנצחת מורשתו של מנחם בגין.
המוזאון הנודד 'דרך בגין'

רגע לפני השקת תוכנית הפעילות לשנה החדשה, במרכז מורשת בגין בקריית אתא וברשת המתנ"סים העירונית מסכמים שנה מוצלחת של פעילות שבשיאה אירחו את המוזאון הנודד 'דרך בגין' בפעם הראשונה מחוץ לירושלים.

חגית סייג, מנהלת השלוחה הצפונית של מרכז בגין, סיפרה כי אלפי בני נוער ומשפחות השתתפו במהלך החודשים האחרונים בפעילות החווייתית של המוזאון הנודד ונכנסו לרגע לנעליו של מנחם בגין, ראש הממשלה השישי, הכירו את התכונות שמאפיינות מנהיג ונפגשו עם הדילמות שעמדו בפניו, ביניהן פרשת אלטלנה והסכם השלום עם מצרים. הפעילות האינטראקטיבית וכתבי החידה אפשרו למבקרים לחזור אחורה בזמן ולהיות חלק מהאירועים ההיסטוריים של עם ישראל.

המוזאון הנודד עבר לשדרות ולאחר מכן ינדוד לבית יגאל אלון בגינוסר.

בימים אלה הושקה תוכנית הפעילות לשנה הקרובה שתכלול הרצאות בנושאים חברתיים ואקטואליים ובנושאי הגות ומחשבת ישראל ותארח אישי ציבור רבים ביניהם מרים פרץ ותא"ל (מיל') גל הירש.

מעיריית קריית אתא נמסר: "בזכות הביקור במוזאון הנודד 'דרך בגין' התלמידים היו שותפים למסע חשוב המתחבר עם התפיסה החינוכית הקוראת למנהיגות, לקיחת אחריות ומציאת תכונות המנהיג. השלוחה הצפונית של מרכז מורשת בגין פועלת כבר תשע שנים שבמהלכן נוצרה קהילה גדולה סביב הגותו וערכיו של מנחם בגין. אנחנו גאים להיות שותפים לדרך, מצפה לתושבים שנה נוספת של פעילויות חווייתיות וערכיות לכל הגילים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות