fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הזכות להורות" חושפים: זו הדרך הנכונה לעבור הליך פונדקאות בחו"ל

לא מעט זוגות נקלעים לקשיים לא פשוטים, בעת הניסיונות הרבים להרות באופן טבעי. המודעות לבעיות רפואיות ובעיות פריון שונות במסע המשותף להורות, גברו עם השנים והמודעות יצרה את הרצון העז של זוגות רבים, למצוא את הפתרון האולטימטיבי להגשמת חלומם לילד. סוכנות "הזכות להורות" ליוו כבר מאות זוגות בהליך פונדקאות מקצועי בחו"ל, וכעת הם חושפים בפנינו את הסודות שמאחורי ההחלטה החשובה ביותר.
FREEPIK

כיצד מתנהל המסע להורות?

החלום הבסיסי ביותר של רוב הזוגות הנשואים, הוא להביא ילד משלהם והעדיפות תהיה, שזה יקרה כבר בשלבים מוקדמים שלאחר החתונה. אך לא לכולם החלום מתגשם במהרה, לעיתים זה עלול לקחת כמה שנים טובות ועם הזמן עלתה המודעות לכך, שזה אף עלול לא לקרות כלל. ישנם המון זוגות אשר מגיעים לרגע בו לאחר שנים של ניסיונות, הם מבינים כי הפתרונות הרפואיים לבעיות הפריון הקיימות, כבר לא בהכרח יעזרו.

כאן מתחיל המסע להורות של זוגות רבים, זאת בכדי לא לוותר על החלום שלהם ובזכות האפשרות שאכן יזכו לילד משלהם, על ידי הליך פונדקאות מקצועי. בשנים האחרונות המודעות בנוגע להורות על ידי אם פונדקאית הולכת וגוברת, וזוגות רבים מוצאים את מסע הפונדקאות כפתרון מדהים ובטוח עבור הגשמת חלומם לילד.

הבחירה בהליך פונדקאות בשל בעיות פריון או בעיות רפואיות שונות, היא לא פשוטה ומובילה לתהיות וחששות רבים, אך זו הזדמנות נפלאה עבור אותם זוגות. כל אותן תהיות יחלפו כבר לאחר מפגש ייעוץ ראשוני עם חברת הפונדקאות בה תבחרו, תוכלו לקבל מענה מקצועי לכל שאלה ולצאת בתחושת ביטחון כי אתם בדרך הנכונה לקראת מסע משותף ומרגש.

חברה שיוצרת משפחה

בישראל של שנת 2022, ישנן עשרות חברות שונות אשר עוסקות בתחום הפונדקאות, מכאן שבחירה אף נעשית קשה יותר. אך ישנה דרך אחת לדעת כיצד לבחור חברת פונדקאות, והיא על ידי התחושה שאיתה אתם יוצאים כבר מהפגישה הראשונה. חברת הפונדקאות "הזכות להורות", פועל בכפוף לחוק הפונדקאות בארץ ובאירופה, ובכך מאפשרת לזוגות רבים להתחיל בהליך פונדקאות בחו"ל ובכך לממש את הזכות להורות, עם ליווי מקצועי ואישי בכל שלב ומכל מקום.

בשונה מכל סוכנות פונדקאות אחרת בארץ, הצוות של "הזכות להורות" כבר מהשלב הראשון בונים לזוג ההורים המיועד את המסלול האולטימטיבי ביותר, בהתאם לצרכים וכל בקשה שלהם. החברה נצמדת למטרת הזוגות בלבד ודוגלת ביצירת הליך בטוח, נוח ומותאם אישית כך שכל זוג יקבל את התמיכה והסיוע המלאים והטובים ביותר בכל רגע.

"הזכות להורות" דואגים לזוג ההורים המיועד בכל שלב. אם זה בפגישה הראשונה, בהגשת מסמכים משפטיים, בהליך הרפואי על ידי מומחים חיצוניים, בטיסות בעת הצורך, בהתקשרות הקבועה עם האם הפונדקאית וכמובן שגם בעת ולאחר הרגע בו החלום מתגשם, ואתם מחזיקים בידכם באושר רב את הילד לו חיכיתם תקופה ארוכה.

לכל התייעצות ושאלה בנושא פונדקאות והתהליך, הצוות המקצועי של "הזכות להורות" עומדים כאן לרשותכם וזמינים עבורכם בכל רגע – דברו איתנו עוד היום .

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות