fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הופעה של ביונסה, בילי אייליש או קולדפליי? התוספת המושלמת לחופשה בחו"ל ב-2023

לונדון, פריז, ברצלונה ואמסטרדם הן תמיד יעדים מומלצים לחופשה. כשמוסיפים הופעה של אמנים בינלאומיים אהובים, התוצאה היא בילוי מלהיב במיוחד. אלה ההמלצות לקראת אביב-קיץ 2023
צילום: FREEPIK

אמנם ישראל מושכת אליה לא מעט אמנים בינלאומיים – ב-2023 יגיעו לכאן למשל בקסטריט בויז, אדם למברט, אימג'ן דרגונס ורובי וויליאמס – אבל אין ספק שגיחה לאירופה מרחיבה באופן משמעותי את טווח האפשרויות. באביב-קיץ 2023 תוכלו ליהנות ברחבי היבשת מהופעות של מדונה, ביונסה, דה וויקנד, ברוס ספרינגסטין, קולדפליי, בילי אייליש, מאקלמור, דיוויד גואטה ועוד. בכתבה זו תמצאו מידע על התאריכים והלוקיישנים, וגם המלצות לבילויים נוספים בערים הרלוונטיות.

הארי סטיילס באמסטרדם

הכוכב של וואן דיירקשן שהיה פעם מושא הערצה בעיקר לנערות הפך ליוצר מגוון. בהתאם גם הקהל בהופעות של הארי סטיילס מגוון מאוד, וכולם נהנים מפרפורמר אדיר.

תאריך: 4-6.6

מה עוד: רובע התעלות, וונדל פארק, שוק הפרחים, המוזיאון לתולדות אמסטרדם.

ביונסה בפריז

בשנת 2022 ההכנסות של צרפת מתיירות הגיעו לשיא של 58 מיליארד דולר. גם ביונסה שברה שיאי פופולריות, ואין ספק שהשילוב של ביונסה ופריז מבטיח חופשה אולטימטיבית (אם תעדיפו לצפות בזמרת הענקית בעיר אחרת, האפשרויות רבות ומגוונות. ביונסה מגיעה לאירופה ב-10.5, תישאר ביבשת עד סוף יוני, ובין השאר תופיע גם בבריסל, אדינבורו, ורשה, לונדון וברצלונה).

תאריך: 26.5

מה עוד: ארמון ורסאי, גבעת מונמרטר, גני טווילרי, יורודיסני (לא לילדים בלבד!), רובע מארה, יער בולון והרובע הלטיני.

קולדפליי בברצלונה

מופע של הלהקה הוותיקה שהנפיקה ב-27 שנות פעילות אינספור להיטים הוא תמיד חוויה סוחפת. קולדפליי הוא גם אחד ההרכבים האהובים ביותר על הישראלים, שיכולים הקיץ לבחור בין אמסטרדם, מילאנו וההמלצה שלנו – ברצלונה.

תאריך: 24.5, 25.5, 27.5, 28.5

מה עוד: פארק גואל, לה רמבלה, כיכר קטלוניה, רובע אישמפלה, שכונת אל ראוול, טיול לקוסטה בראווה, נסיעה למונסראט.

דפש מוד בברלין

עוד להקה ותיקה שמוכיחה כל פעם מחדש (למי שזקוק להוכחה) שמוזיקה לא שייכת רק לצעירים. ההופעה של דפש מוד כוללת אינספור להיטים ובעיקר אנרגיות מרוממות מאוד.

תאריך: 7.7, 9.7

מה עוד: אלכסנדרפלאץ, ה-mountmitte, קרויצברג, ארמון שרלוטנבורג, שלכטנזה, באדהשיף.

בילי אייליש בפסטיבל זיגט

היוצרת הייחודית והמהפנטת בילי אייליש תגיע גם היא לאירופה, ותופיע במסגרת פסטיבל זיגט. זיגט הוא אי במרכז הדנובה בלב בודפשט בירת הונגריה, והליין-אפ של הפסטיבל – שנקרא גם The Island of Freedom – כולל גם את מאקלמור, אימג'ן דרגונס (שמגיעים גם לישראל), דיפלו, דיוויד גואטה, לורד ועוד שורה ארוכה של אמנים.

תאריך: 10-15.8

מה עוד: כדור פורח שמעניק מבט מלמעלה על העיר היפה, מוזיאון האור, אנדרטת הנעליים (לזכר יהודי הונגריה שנרצחו בשואה), האי מרגיט ומוזיאון הסלפי.

דה וויקנד בלונדון

חובבי ה-R&B יכולים להתענג על הופעה של דה וויקנד בערים רבות ובהן דבלין, אמסטרדם ופריז. אנחנו ממליצים על לונדון, שבה הוא יופיע ב-London Stadium ובוומבלי, מן הסתם בפני עשרות אלפי צופים נלהבים.

תאריך: 18.8 או 7-8.7

מה עוד: רייג'נטס פארק, המפסטד הית', הגלגל הענק, שורדיץ', נוטינג היל, מוזיאון טייט מודרן (אגב, לפי סקר עדכני זהו אחד מ-4 המוזיאונים האהובים ביותר על הישראלים בכל העולם), ארמון קנסינגטון.

אפשרויות נוספות

תאריכים ולוקיישנים רלוונטיים נוספים לחובבי המוזיקה הם 21.6 בפראג (להקת מארון 5), 15.7 ו-16.7 במילאנו וברומא (ארקטיק מאנקיז), 25.5 ו-27.5 באמסטרדם (הבוס, הלא הוא ברוס ספרינגסטין) וגם 7.11 בליסבון (מדונה). באתר PassportNews תמצאו חדשות עדכניות לגבי תיירות כולל מידע על הופעות אטרקטיביות בחו"ל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות