fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדרך הטובה ביותר למצוא אינסטלטורים קרובים אליכם

עבודות אינסטלציה; כיצד לא רק מוצאים שרברב, אלא גם חוסכים כסף בתהליך? – קראו כאן לחיסכון בכיס.
צילום: freepik

בין אם אתם מתגוררים בחיפה, בנהריה או בכלל ברמת הגולן, יש אינסטלטורים באזור הצפון בשפע, אבל זה לא בהכרח אומר שכל אחד ואחד מהם אכן מקצועי ומספק אחריות על עבודות אינסטלציה. אינסטלטור בצפון יכול לספק מגוון שירותים שונים, כאשר בראש ובראשונה, אתם צריכים לוודא ששירותיו תואמים לבעיית האינסטלציה שלכם. הנה כמה מהדרכים למצוא שרברב בצפון, בתל אביב או בכל אזור אחר:

  • השוואת מחירים: נהוג בימינו לערוך השוואת מחירים בין אינסטלטורים בצפון או בכל אזור בו אתם צריכים תיקון צנרת, תיקון סתימות, נזילות מים ועוד.
  • פורטלים: פורטלים הם הבית שלכם עבור מציאת שרברב בכל אזור בארץ, מכיוון שבאתרים אלו ניתן אינסטלטורים בצורה לוקאלית, כלומר לפי אזורי מגורים.
  • ספר טלפונים: אם בא לכם להשתמש בשיטות של הניינטיז, תרגישו חופשי לחזור לטכניקות של שנות ה-90 ולהשתמש בספר הטלפונים. קצת פחות שימושי, אבל בהחלט אפשרי.
  • המלצות: ניתן לאתר שרברבים גם בצורה "אורגנית", כלומר טבעית ועל ידי קבלת המלצות מחברים ובני משפחה.

 

חובה לקרוא לשרברב או שאפשר גם DIY?

אם אתם שוקלים לתקן בעצמכם את הבעיה בצנרת, באסלה או בכלל בברזים בבית, חשוב לקחת בחשבון את מקור התקלה ומה שגורם לה. לא פעם, מקור התקלה סמוי מן העין, מה שיצריך אמצעים מיוחדים על מנת למצוא את הפתרון הנכון. למשל, שימוש באמצעים כמו מצלמות טרמיות אשר מסוגלות לשקף את מה שקורה מתחת לפני הקרקע, בתוך קירות ובתוך צנרות סמויות. בסופו של דבר, חשוב גם לקחת בחשבון שתיקון בעצמכם, אם אין לכן ידע וכלים נכונים, עלול להוביל להחמרה של הבעיה.

 

כמה עולה להזמין אינסטלטור מקצועי?

כדי להימנע מבלבולים וחיובי יתר, זכרו שבימינו יש לכם מחירון אינסטלטורים באינטרנט, מה שיכול לעשות המון סדר בנושא התמחור של עבודות אינסטלציה. בין אם אתם צריכים אינסטלטורים בצפון או בכל אזור אחר בארץ, ראשית בודקים את המחירון ורק לאחר מכן, ממשיכים להזמנת איש המקצוע הרלוונטי. באופן כללי, מחירי תיקוני אינסטלציה קלים יכולים לנוע בין כ-250 ₪ – 650 ₪ ומעלה. אם העלויות הצפויות הן גבוהות יותר, מומלץ לערוך השוואת מחירים בין אינסטלטורים. השוואת מחירים בין שרברבים יכולה לחסוך לכם גם 15% ומעלה על תיקון הבעיה, ככה שחשוב שלא לוותר על כך.

לסיכום, מה הדרך הכי חסכונית להזמין שרברב?

בסופו של יום, הדרך הכי חסכונית להזמין אינסטלטור היא באמצעות השוואת מחירים בין שרברבים. השוואת מחירים אינסטלטורים, משמע חיסכון של כ-15% – 35% בכיס, תלוי בסדר הגודל של תיקון התקלה. את השוואת המחירים ניתן לערוך באמצעות פורטלים אינטרנטיים, שכל ייעודם הוא למצוא לכם את האינסטלטור הנכון, במחיר הנכון ולפי אזורי מגורים ספציפיים. באופן הזה, החיסכון הוא נטו שלכם, רק הקפידו לקבל אחריות בכתב על עבודת התיקון.

בשיתוף פייפר – הבית שלכם עבור כל עבודות האינסטלציה והשוואת מחירים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות