fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדירות הענקיות בנהריה שמשגעות את המשקיעים

רק בפרויקט THE VALLEY דירות 3 חדרים בפחות מ-950 אלף שקלים
פרויקט "THE VALLEY"

תכירו את דירות הענק בנהריה שמשנות את חוקי המשחק ומשגעות את כולם.

אם עד היום ראינו בעיר החוף הצפונית נהריה, כעיר כבויה בכל הנוגע לתנופה נדל"נית, התמונה השתנתה. בשנה האחרונה הפור התהפך. התחלפות השלטון, ההשקעה בתשתיות, נגישות, ובחינוך גרמו למספר לא מועט של יזמים לפזול לעיר הצפונית ולרכוש קרקעות רבות לבנייה, מה שיוצר עניין רב בקרב משקיעים בארץ.

נהריה נחשבת לבירת הגליל ומיקומה האסטרטגי על חוף הים, מקנה לה אווירה ייחודית המשלבת ניחוחות ים כחול  ונוף גלילי ירוק. התפתחות העיר גרמה לעלייה במספר קרקעות מפותחות לבנייה בקרב קהילת היזמים של ישראל ובחמש השנים הקרובות צפויות להיבנות בעיר כ- 4200 יחידות דיור חדשות.

ריבוי הבנייה החדשה בעיר מושך אליה זוגות צעירים, רווקים, רווקות ואף משפחות חדשות המעוניינות להיות חלק מהצמיחה ומחיי הקהילה שמציעה העיר נהריה. במקביל להתפתחות הקהילתית, דווקא המשקיעים הם אלו המתעניינים בעיר. יצאנו להבין את המקור לשינוי הפתאומי.

נגישות במקסימום

נהריה הופכת לאחת הערים המבוקשות, זאת אל נוכח החיבור העתידי לכביש 6 וליצירת מערכת כבישים שתאפשר לתושבים לגור בצפון ולעבוד במרכז ובכך ליהנות מכל העולמות.

הטבות המס

תושבי הפריפריות זוכים להטבות מס משמעותיות. נהריה נכללת ברשימת יישובי הפריפריה אשר זכאים להטבות מס והפלא ופלא, בנהריה הן מבין המשתלמות ביותר. בעצם מדובר בתשלום מס הכנסה מופחת בסכום מצטבר של עשרות אלפי שקלים לשנה. בנהריה אפשר לקבל הטבת מס בהיקף של 12 אחוז מהמשכורת עד לתקרה שנתית של 204,000 שקל. כך שנגיד והכנסה ממוצעת לבית היא 10,000 שקלים, תוכלו לקבל החזר של 2,400 שקלים מידי חודש.

דירות גדולות מחירים קטנים

במתחם הפרויקט של חברת "גשם החזקות" העונה לשם "THE VALLEY"  עתידות להיבנות כ- 1300 יחידות דיור חדשות. הפרויקט מהווה את המיקום החם ביותר כיום עבור משקיעים לרכישת הדירות המשובחות ביותר בשכונה החדשה, קריית יצחק שמיר, בגלל המחירים המשתלמים שמוצעים החל מ-920,000 אלף שקל.

דירות 3 חדרים? רק ב "THE VALLEY

בעשור האחרון לא נבנתה בעיר אף לא דירת 3 חדרים אחת. את הנתון הזה יש להוסיף לעובדה שגם הדירות הקיימות בעיר עם 3 חדרים לרוב ישנות ובמקרים קיצוניים אף אינן ראויות למגורים. לכן, השקעה בדירת 3 חדרים בנהריה, בפרויקט חדש היא השקעה בטוחה.

משקיעים נהנים מתשואה גבוהה

התשואה המתקבלת מדירות בפרויקט "THE VALLEY" היא מהמשתלמות בישראל. ככל שמתקרבים למרכז הארץ, התשואות יורדות ומחירי הדירות עולים. בכל הקשור לתשואות גבוהות, נהריה נמצאה כעונה למשוואת התשואה ביחס לעלות שכן היא בין הגבוהות בארץ, עם 4.5%.

כיצד ייתכן שאלפי צעירים נוהרים בהמוניהם לנהריה ומאות משקיעים לא מוותרים על ההזדמנות?!

דירות 3 חדרים שנמכרות בפחות מ-950,000 שקלים.

האם זהו הפרויקט שיאפשר לזוגות צעירים לקנות דירה בישראל? חברת גשם מקימה בימים אלו את אחד הפרויקטים המוצלחים ביותר בישראל, פרויקט THE VALLEY, המציע לזוגות צעירים, מקטני ומשפרי דיור ומשקיעים מכל הארץ לרכוש דירה חדשה של כ- 88 מטר בפחות מ- 950,000 שקלים. מי היה מאמין כי בישראל של 2020 ניתן יהיה לרכוש דירות חדשות בפרויקט מפואר במחיר החל מ-950,000 שקלים (דירת 3 חדרים). עד כה, מאות משפחות רכשו דירות בפרויקט, ובימים אלו נפתח לשיווק שלב ב' של הפרויקט בעקבות הביקושים, מה שמבטיח כי מחירי הדירות בו צפויים לזנק בשנים הקרובות.

ככה בונים עיר

אלפי זוגות צעירים מעתיקים את מגוריהם לנהריה, מה שמעלה את מחירי הנדל"ן מדי מספר חודשים. למרות הביקוש הגדול, מחירי דירות ה-3 חדרים בנהריה עדיין נמוכים, ועל פי ההערכות בשוק, המחירים יזנקו במהלך השנים הקרובות בעשרות אחוזים. "דור ה-Y יוכל להרוויח מנדל"ן בדיוק כפי שהוריו הרוויחו כשרכשו דירות בזול באזורים השונים בארץ לפני 15-20 שנה", נמסר מבתי אלדד, סמנכ"לית השיווק של חברת גשם החזקות. מה גם שהמעבר לנהריה מבטיח עליה משמעותית בהכנסה לפי בתי, "מדובר בעלייה של עשרות אחוזים שכן הטבות המס בנהריה הן מהמשתלמות בישראל".

עוד נמסר מבתי: "לא צפינו את הביקושים כשרכשנו את הקרקעות לראשונה בשלהי 2016, יתרה מזאת קולגות לענף לא ניבאו הצלחה כלל לתוכנית להקמת שכונת מגורים חדשה ואוטונומית  בעיר נהריה ולא עודדו זאת כלל. בתום השנה הראשונה המספרים דיברו אחרת והובלנו שיא מכירות שלא נרשם בעיר עם מכירות של 250 יח"ד מכורות.

מחירי הנדל"ן צפויים לעלות בדיוק כפי שקרה בבאר שבע לפני מספר שנים מעונות ומגורי הסטודנטים בב"ש החלו לפרוח לפני מספר שנים והובילו לעליית מחירים משמעותית של מחירי הנדל"ן. משקיעים אשר זיהו את הפוטנציאל בשנת 2008 ורכשו דירה במחיר של 350,000 שקלים הרוויחו פי 3 על כספם, כאשר דירה ממוצעת בעיר נמכרת כיום בכ-916,000 שקלים לפי נתוני אתר מדלן.

הסכם המסגרת מבטיח את קיום הפרויקט ואת עמידתו בלוחות הזמנים, בנוסף, מרכזים מסחריים, פארקים, גנים, בתי ספר ומרכזי העשרה לילדים הובילו אלפי משפחות לרכוש דירה בפרויקט שלנו. מנוף זה מביא עמו אוכלוסייה צעירה ואיכותית ויוצר ביקוש אדיר לשוכרים המוביל לעליית מחירים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות