fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבועה של בר

כבר בגיל 20 פתחה בר גולץ את קבוצות האימון הראשונות שלה. כנגד כל הסיכויים היא עומדת על הרגליים כשבבעלותה כיום סטודיו בוטיק לפילאטיס ויש לה גם מסר נוקב להעביר "במרבית אימוני הפילאטיס בארץ אין דיוק בטכניקה והמטרה מתפספסת"
סטודיו פילאטיס - בר גולץ | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

כמי שעסקה בספורט כל ילדותה בריצה, רכיבה על סוסים, טניס ועוד, נדמה שהבחירה של בר בעיסוק בספורט באופן מקצועי היתה טבעית. אבל אצלה בהתחלה זה לא היה כלל בתוכנית.

"למעשה זה בכלל נס רפואי שאני עומדת על הרגליים בעקבות תאונה- בילדותי במהלך רכיבה על סוס נפלתי ונפגעתי בעמוד השידרה, עם פריצת דיסק ופגיעה עצבית נלחמתי על היכולת להשתקם ולחזור לתפקד"

חייה של בר גולץ עמדו על המסלול הרגיל של בית יציב, שירות צבאי כמדריכת ספורט ולימודי תואר בטכניון, אלא שהטלטלה שפקדה את חייה, טרפה את הקלפים מחדש.

אביה נפטר במפתיע בהיותה בת 20 והיא נותרה כאובה והתנתקה מכל עיסוקיה ומלימודיה, מלבד הריצה "התחביב המקשר בינינו היה ריצה וספורט- זה היה תמיד חלק מאורח חיינו, זו היתה ונשארה התרפיה שלי והדרך לשמר את זכרונו".

היא עזבה לתקופה של שנה לארה"ב והקימה את קבוצות האימון הראשונות שלה בריצה ב-LA, לצד כוריאוגרפיה לאירועים שניהלה.

לאחר כשנה חזרה לארץ ועברה הכשרה במכללת וינגייט כמדריכת כושר ואירובי ויותר ויותר התחברה באופן אישי לתחום הפילאטיס, אשר נתן מענה לצרכים התרפיים הפרטיים שלה, או כפי שהיא מגדירה "גלגל הצלה לסטרס וחרדות וכאבי גב שכבר ליוו אותי תקופה ארוכה".

סטודיו פילאטיס – בר גולץ | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

בר ניהלה סטודיו פיטנס משגשג כשנתיים, אלא שחילופי קרבות בין כנופיות באיזור גדעו הכול, כשהמקום נשרף כליל וכך היא נקלעה לחובות גדולים.

"לא נשברתי, התשוקה לנהל מקום משלי- עם חוויה אחרת וייחודית- פשוט בערה בי. החלטתי שיהיה לי את מתחם האימונים הכי יפה ומושקע בצפון, התחלתי הכול מ-0 בכוחות עצמי ועבדתי קשה בשביל להגיע להיכן שאני היום"

המתחם שהקימה בר לפני כשנה באחד הלוקיישנים המבוקשים בקריית חיים, הוא בגדר התגשמות חלום, לא רק עבורה אלא גם בקרב עשרות לקוחותיה אשר מגיעים מידי יום למה שנקרא בפיהם "הבועה"- "המקום שבו אתם מתנתקים מטרדות היום ומתחברים לעצמיכם"

סטודיו פילאטיס – בר גולץ | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

מתחם הכושר המשתרע על פני 120 מ"ר, מעוצב בסגנון אורבני משולב עם גן בוטני, מבטא ערכים של וולנס, לייפסטייל, איזון והזנה איכותית של הגוף והנפש.

זאת באמצעות שיעורי פילאטיס המועברים ע"י צוות של 5 מדריכים מקצועיים ומיומנים הנושאים נסיון של עשרות שנים בתחום, עם נישה לפיזיותרפיה. ובקרוב מאוד ישולבו גם שיעורי יוגה.

סטודיו פילאטיס – בר גולץ | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

השיעורים מתקיימים במגוון רחב של קבוצות ותוכניות אימונים, לפי גילאים (מנוער ועד גיל הזהב), לפי רמות קושי (ממתחילים ועד מתקדמים), תוך שימוש במכשירים החדשניים ביותר בתחום.  קיימת נישה מיוחדת לאימון ספורטאים לשיפור ביצועים ושיקום מפציעות, בקבוצות או באימונים אישיים.

כמו כן במתחם קיימות גם פינות צ'יל וחדר טיפולים אלטרנטיביים מפנקים להרפייה ומרגוע.

סטודיו פילאטיס – בר גולץ | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

לדברי בר: "פילאטיס זו תורה שלמה. מרבית מהאימונים האלה, כפי שאני חוויתי במקומות שונים בארץ- אינם מדוייקים בטכניקה ובכך מתפספסת המטרה, בין אם היא לסייע בשיקום פיזי, למנוע פציעות, לשפר יציבה, להרחיב את טווח התנועה או לסנכרן בין תנועה לנשימה. בנוסף חשוב לי לציין שפילאטיס אמנם היא שיטה לאימון גופני שנועדה לשפר את התפקוד היומיומי של הגוף, אך זה לא מסתכם רק בכך. מדובר לגמרי באימון חווייתי, שבו ניתן למצוא את עצמינו מתאהבים בכוחו העוצמתי של השקט. פילאטיס יכול לעזור לנו להתחבר לנפש ממקום מאתגר וחכם, בריכוז מלא וללא הפרעות רקע – מה שמוביל לשיפור איכות החיים בצורה משמעותית. אני גאה להוביל מהפך כזה בקרב חייהם של לקוחותיי ושואפת להמשיך ולהפיץ את הבשורה".

סטודיו פילאטיס – בר גולץ

אח"י אילת 8 קריית-חיים

טל' ‎052-4822181

לאתר >> לחצו כאן <<

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות