fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האתר החדש שיחסוך לכם כסף וזמן

מבחר ענק של מוצרי פארם, מבצעים שמתחדשים בלי הפסקה, מחירים זולים וכמובן שירות משלוחים מהיר. סופר מדיקה מרחיבה את נוכחותה המקוונת ומשיקה אתר חדש שכדאי לבקר בו

תרבות הצריכה בחנויות המקוונות חוותה עלייה משמעותית בתקופה האחרונה נוכח המצב הקיים. היום, יותר מתמיד, לצרכן יש גישה למידע רב על מנת לבצע סקר שוק מהיר וליהנות ממוצרים במחירים זולים תוך זמן קצר. שוק מוצרי הפארם היה ידוע שנים רבות במחירים הגבוהים שלו, עד שהכרנו את סופר מדיקה.

סופר מדיקה היה בית המרקחת הראשון של קרית ים. הוא הוקם על ידי בני הזוג מגדלנה ואליהו רדק ז"ל.
ב-30 שנותיו הראשון פעל המקום כבית מרקחת לכל דבר ועניין, וב-30 השנים הבאות, ברוח העידן החדש, הקידמה והטכנולוגיה, הוא הפך לפארם, ועד היום הוא נחשב למותג בקרית ים. האפליקציה של סופר מדיקה כבר נמצאת בנייד של כל לקוח נאמן ומציעה שלל הטבות, הנחות ומבצעים לבעליה. לאחרונה, סופר מדיקה השיקה גם אתר חדש בו תוכלו ליהנות ממחירים זולים, מבצעים וכמובן משירות משלוחים עד לפתח הבית.

לשלם פחות, ליהנות יותר

אתם בוודאי תוהים מה ההבדל בין סופר מדיקה לסופר פארם או לניו פארם, אז התשובה לזה היא חד משמעית: המחיר. באתר של סופר מדיקה תוכלו למצוא את כל מוצרי הפארם ולשלם עליהם הרבה פחות.

בסופר מדיקה השכילו להבין שכבר אין צורך לשלם מחירים גבוהים על בישום, מוצרי איפור או אפילו חיתולים ומטרנה. באתר של סופר מדיקה, הפארם הזול בקריות, תוכלו ליהנות ממבחר מוצרים עצום במחירים זולים. בשמים לדוגמא כמו נרסיסו א.ד.ט 100 מ"ל תמצאו באתר במחיר מבצע של 249 ₪, ארמני מיי וואיי א.ד.פ 90 מ"ל רק ב-339 ₪, 1 מיליון לגבר 200 מ"ל ענק! ב-255 ₪ והרשימה עוד ארוכה.

ארמני מיי וואיי א.ד.פ 90 מ"ל
ארמני מיי וואיי א.ד.פ 90 מ"ל
1 מיליון לגבר 200 מ"ל ענק!
1 מיליון לגבר 200 מ"ל ענק!

בנוסף קיימים באתר גם מגוון מהמוצרים שכולנו משתמשים בהם בחיי היום יום במחירים נמוכים מהמתחרים. לדוגמא, שלישיית מברשות שיניים סנסודיין רק ב-13.90 ₪, אלכו-קלין תרסיס להיגיינת ידיים רק ב-9.90 ₪, לה רוש פוזה ליפיקאר שמן ניקוי לגוף 3 יחידות במחיר מטורף רק ב-207 ₪

לה רוש פוזה ליפיקאר שמן ניקוי לגוף 3 יחידות
לה רוש פוזה ליפיקאר שמן ניקוי לגוף 3 יחידות

40 יחידות סכיני גילוח של ג'ילט פיוזן במחיר של 350 ₪, או אפילו תוספים כמו בנפייבר סיבים תזונתיים, 6 יחידות רק ב-199 ₪, סולגאר קולגן וחומצה היאלורונית 30 טבליות במחיר מבצע של 99 ₪ ועוד מוצרים רבים ואחרים.

סולגאר קולגן וחומצה היאלורונית
סולגאר קולגן וחומצה היאלורונית

 

משלוח מהיר עד לפתח הבית

זה כבר ידוע שכדי להשלים את חווית הקנייה צריך ליהנות גם משירות משלוחים מהיר. אחרי שמילאתם את סל הקניות שלכם, תוכלו לבחור באחת משיטות המשלוח המתאימות לכם, שליח עד הבית באזור הקריות מהיום להיום בעלות של 15 ש"ח או שליח עד הבית ברחבי הארץ (בהתאם להזמנה) וכמובן איסוף עצמי באחת מנקודות החלוקה ברחבי הארץ. תחסכו לכם זמן, תחסכו לכם כסף.

גם לאחר שנים רבות של שירות פרונטלי בחנות הפארם בקרית ים תוכלו להיות בטוחים שגם באתר החדש ידאגו לכם למוצרים שאתם צריכים, למחירים זולים, להנחות ומבצעים מתחדשים ותמיד הצוות של סופר מדיקה יהיה עם יד על הדופק כדי לספק את לכם את הטוב ביותר.
כבר אין צורך ללכת רחוק, מוצרי הפארם שתמיד חיפשתם במחיר הזול ביותר מחכים לכם במרחק קליק אחד.

 

סופר מדיקה, שדרות ירושלים 3 קרית ים (ליד בנק מזרחי טפחות)
לאתר של סופר מדיקה לחץ כאן 
לפייסבוק לחץ כאן
לאינסטגרם לחץ כאן

למעבר לידיעות נוספות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות