fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גם לכם מגיע אינטרנט מהיר ואיכותי במחיר קבוע ללא הפתעות

צילום: יח״צ

מחיר האינטרנט המהיר עולה כל הזמן מלבד בחברת 019 מובייל שמציעה לכם אינטרנט מהיר וטוב במחיר קבוע לכל החיים. החבילות השונות של האינטרנט נעות ממהירות עד 15 מגה ועד מהירות של 200 מגה, כאשר המחירים הם קבועים ואינם משתנים.

זה היתרון הגדול ביורת של חברת הסלולר והאינטרנט הצעירה והפופולרית כל כך, שמקיימת כל מה שהיא מבטיחה ולכם אין שום סיבה לחשוש מהשורה התחתונה בחשבונית החודשית. אינטרנט ביתי מהיר זה עושה אותה לכל כך מבוקשת ולחברה צומחת על מאגר לקוחותיה המרוצים משירותי האינטרנט שלה בדיוק כמו שירותי הסלולר. החברה פרוסה בכל רחבי הארץ ומספקת אינטרנט על בסיס תשתית קיימת של אחד הספקים המורשים, כך שאין צורך לחשוש או להתחיל לחפש ספק תשתית. החבילה מגיעה עם השירות הזה ומבטיחה לכם אינטרנט מהיר ואיכותי.

לקבל אינטרנט ללא הפרעות

אין אחד שלא מכיר את בעיית הזרימה של האינטרנט וההפרעות שיש בקשר במיוחד כאשר יושבים לעבודה או מול שידור זום חשוב. זה מה שמייחד את האינטרנט של 019, ספר אינטרנט מהיר לכל שימוש ביתי או עסקי. השירות השל האינטרנט האיכותי והמהיר מובטח כאשר היא פורסת את השירותים שלה בכל מקום ולכן גם מגיעה למקומות שבהם יש אינטרנט פחות זמין ומשביע רצון. אם אתם משתמשים ביתיים רגילים, גיימרים כבדים או עסקים קטנים שעובדים מהבית או מהמשרד, השירות הזה מצוין לכם משום שבמחיר קבוע וזול אתם מקבלים אינטרנט מעולה ומהיר בכל שעות היממה ללא הפרעות. המחיר כולל תשתית יחד עם ספק כך שאינכם צריכים לברר בעצמכם ולעשות השלמות, והוא מתאים לכולם לפי גודל החבילה שאתם צורכים בדרך כלל.

שירות סינון תכנים באינטרנט לכל מי שצריך

האינטרנט המהיר של 019  מספק לכם לא רק אינטרנט ביתי המיר כי אם את האפשרות לסנן תכנים על ידי נטפרי. כך תוכלו להזמין את האינטרנט גם בבתים דתיים שבהם יש פיקוח על התוכן שזורם אצלם וכך תוכלו גם להגביל אותו לילדים קטנים בבית. זה מאפשר לכם לשלוט בתוכני האינטרנט שלכם ולהבטיח גלישה בטוחה ונקייה ללא חשש מפגיעה בילדים או בערכים שלכם. הסינון אפשרי לכל מי שמזמין זאת בתשלום נוסף ובהתאם לתקנון והוא מתאים לבעלי משפחות ולמשפחות חרדיות ודתיות שמחזיקות במחשב בבית.

נוחות הפעלה ואינטרנט ללא תקלות

למי שמכיר את היסטוריית התקלות באינטרנט במקומות רבים אפשר לספר שהאינטרנט של 019 הוא אינטרנט מהיר וללא תקלות, על תשתית סיבים אופטיים היכן שהיא קיימת. זה מבטיח מהירות הורדה והעלאה בדיוק לפי החבילה שמוזמנת ללא הפרעות וללא שהיות. לא תיתקלו בבעיות של איטיות האינטרנט שתוקעת את המסמכים והגלישה שלכם, את הצפייה בתכנים ובסטרימינג ולמי שחשוב לו – גיימינג רציף ללא הפרעות ומבלי ללכת לאיבוד בגלל ניתוקים באינטרנט. לא תצטרכו לשמוע תלונות מבני הבית על איכות בעייתית של האינטרנט והגלישה ולא תצטרכו לחכות יותר מדי כשאתם עובדים עם קבצים כבדים וזקוקים לו במהירות שעליה שילמתם בחבילה. מומלץ להצטרף ולבדוק את ההבטחות שמתקיימות בכל חבילה, קטנה או גדולה, וליהנות משירוי ספק אינטרנט מהיר לבית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות