fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביקור שר החינוך באקדמית גורדון

שר החינוך, יואב קיש, ביקר אתמול (רביעי) באקדמית גורדון, התרשם משיטות ההוראה המתקדמות והחדשניות וכן פגש את צוות בית הספר 'אורט שלומי' אשר תלמידיו, המפונים מביתם, מתארחים במכללה.
ביקור שר החינוך באקדמית גורדון (צילום: האקדמית גורדון)

האקדמית גורדון אירחה אתמול את שר החינוך, יואב קיש, את מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, סער הראל, ואת סגל מטה המשרד. הביקור נפתח בסיור במרחבי הלמידה המתקדמים – מרחב פיקסלים, מסדרון החדשנות, Edutech Hub ועוד. השר התנסה בשיטות ההוראה המתקדמות, בין השאר בטכנולוגיות מסוג מציאות מדומה ורבודה, רובוטים של קידוד, השיב על חידות אשר הוצגו על שולחנות אינטראקטיבים והביע ענין בשילובם בבתי הספר. הביקור התארך לאור התרשמותו מהטכנולוגיות.

כמו כן, פגש השר את סגל בית הספר 'אורט שלומי' אשר 150 מתלמידיו מתארחים לאורך התקופה האחרונה באקדמית גורדון. המורים סיפרו כי הם מעריכים את העובדה שבתוך כל קשיי הפינוי, האקדמית גורדון משמשת בית חינוכי עבור תלמידיהם, ומאפשרת להם לשמור, עד כמה שניתן, על שגרת לימודים נאותה.

ביקור שר החינוך באקדמית גורדון (צילום: האקדמית גורדון)

בתום הסיור התקיימה פגישה בין השר, מנהל המחוז, צוות משרד החינוך ובין הנהלת האקדמית גורדון. כחלק מפגישה זו הוצגו הישגיה של המכללה, תוכניות לימוד מיוחדות ושאיפותיה לעתיד. שר החינוך הביע את התרשמותו העמוקה מפעילותה של המכללה בתחום הפדגוגי, בתחום החדשנות והפעילות מעבר לים. הוא הנחה את אנשי המטה לבחון דרכים להידוק שיתוף הפעולה על מנת שבשורת החדשנות החינוכית תצא מחיפה לכל הארץ.

שר החינוך, יואב קיש: "כבוד הוא לי להיות שר החינוך הראשון שמגיע להתארח במכללת גורדון שמכשירה את דור המורים הבא של מדינת ישראל. התרשמתי מהשיטות החדשניות, בהן משתמשים במכללה ומהטכנולוגיות הרבות שמאפשרות לסטודנטים ללמוד באופן הטוב ביותר שיאפשר להם להפוך לאנשי מקצוע מובילים. מודה לצוות המכללה על הסיור המרתק ומאחל לכלל הסטודנטים והסטודנטיות המשך שנה מוצלחת ופורייה. זכרו, בחרתם במקצוע שהוא דרך חיים ואחריות רבה מוטלת על כתפיכם".

נשיא האקדמית גורדון, פרופ' יואל מנספלד: "כבוד הוא לנו לארח את שר החינוך, אשר בחר באקדמית גורדון כמכללה לחינוך הראשונה בה ביקר בתפקידו זה. שמחנו להציג בפניו את שיטות ההוראה המתקדמות בעולם, את הפדגוגיה החדשנית, את מרחבי הלמידה וכן לדווח לו על הפעילות הבין-לאומית הענפה לה אנו שותפים. אנו מודים לו ומצפים להמשך שיתוף הפעולה עם משרד החינוך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות