fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אריאלי – מקצוענים בפתרונות מיזוג אוויר

מעל עשור מוניטין של שירות מקצועי, אמין ומהיר מביאים את חברת אריאלי להתברג כיום כאחת המובילות בארץ בפתרונות מתקדמים במערכות מיזוג אוויר לעסקים ולבתים פרטיים
אריאלי - מקצוענים בפתרונות מיזוג אוויר | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

המזגן הפך כבר מזמן לידידו הטוב ביותר של האדם, לפחות מבין מכשירי החשמל ובוודאי שבישראל הלוהטת. כמעט ולא ניתן לדמיין את החיים בישראל ללא מזגן בבית, במשרד, באוטובוס ובקניון. אלא שרבים בינינו אינם מבינים בטכנולוגיות, סוגי התקנות ותקנים נדרשים כמו גם מצבים של צורך מהחלפת גז מזגן ועד מצבים שדורשים תיקון מורכב יותר.

"בחירה והתקנה של מזגן בבית נשמעת כמו משהו מאוד פשוט וקל לעשייה, אבל למעשה ישנם היבטים ושיקולים רבים שיש לקחת בחשבון בתהליך, כמו גם במצבי תקלות שונים ולכן חשוב ביותר להיעזר באיש מקצוע בעל ניסיון בתחום", אומר חיים אריאלי, בעלי חברת אריאלי מערכות מיזוג אוויר, העוסק בתתום מעל עשור.

לשם כך הקימה החברה מערך שירות לקוחות זמין ומהיר לכל תקלה, בהתחייבות לטיפול עד 24 שעות ממועד הקריאה.

החברה פעילה בכל רחבי הארץ בתחום השירות והאחזקה למערכות מיזוג אוויר בחזית הטכנולוגיה לבניני מסחר ותעשיה וללקוחות פרטיים, מתמחה במתן פתרונות מקצועיים ואמינים ללקוחותיה, בכדי לספק חוויית שירות מצוינת ופתרונות מיזוג אוויר בסטנדרטים הגבוהים ביותר, במחירים הוגנים ובאחריות מלאה.

הייעוץ והתכנון המקדים לבחירת והתקנת מערכות חדשות, כמו גם הפתרונות לייעול מערכות קיימות, מתבסס על היכרות וידע נרחב עם כלל המערכות והטכנולוגיות המתקדמות הקיימות בשוק.

צוות החברה מספק שירות ברמות ביצוע וגימור גבוהות, תוך ליווי מקצועי צמוד של חיים אריאלי, החל משלב הייעוץ, דרך בחירת חומרי הגלם, תוך התאמתם לאתגרי העיצוב והבינוי, ועד ליישום פתרונות עמידים ואמינים לטווח ארוך, במינימום זמן וכסף.

אריאלי – מקצוענים בפתרונות מיזוג אוויר | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

חיים אריאלי: "אנו מתאימים באופן אישי ומדוייק עבורכם את מערכות המיזוג האולטימטיביות, כך שתקבלו את המוצר המדוייק לצרכים שלכם, מבית פרטי ועד ארגונים ומפעלים תעשייתיים. הטיפול שלנו מתבצע במקצוענות ואיכות ללא פשרות לצד הזמינות הגבוהה לכל צורך או תקלה- מה שיעניק לכם ביטחון ושקט למשך שנים רבות, ומבטיח ניצול מקסימלי של המערכות לתועלתכם"

לסיום, מעניק אריאלי עצות שימושיות לתפעול מזגן: "חשוב לנקות פילטרים לפחות כל חודשיים, בכדי לאפשר קירור יעיל יותר וחיסכון בחשמל. בנוסף דאגו שפתח כניסת האוויר במנוע המזגן לא ייחסם על ידי חפצים שונים. חסימת הפתח עלולה להוביל לתקלות שונות, עד כדי חימום יתר של המדחס וקלקול המזגן"

אריאלי מערכות מיזוג אוויר

ליצירת קשר בנייד ‎052-6556170

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות