fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך למצוא נעלי כלה מושלמות לחתונה

בין שלל הארגונים והאביזרים שאת צריכה ליום החתונה, ישנו אלמנט אחד שנראה אולי פעוט, אך הוא חשוב במיוחד – זוג הנעליים שלך. הזוג המושלם יהיה כזה שיתאים כמו כפפה ליד, הן מבחינת הסגנון של הנעל, הגובה וכמובן, לא פחות חשוב, הנוחות. לנעלי הכלה יש תפקיד מרכזי, את צריכה לאהוב אותם אך גם להרגיש בהן נוח. אז למה לשים לב כשמחפשים אחר הזוג האולטימטיבי? הנה כמה טיפים שיעזרו לך למצוא נעלי כלה מושלמות לחתונה.
צילום: pexels

הגדירי את הסגנון שלך

מאחר ולרוב אנחנו לא רוכשים את השמלה ואת נעלי הכלה באותה החנות, הרי שהשלב הראשון יהיה להחליט לגבי הסגנון הכללי שמתאים לך. בין אם מדובר בשמלה מודרנית, סגנון רטרו, וינטג', קלאסי או אולי בוהו שיק. ההחלטה לגבי הסגנון תעזור לך להתאים את הנעל.

לפני נעלי כלה – השמלה

יכול להיות שכבר ראית בחלון הראווה את נעלי הכלה המושלמות עבורך, אך לפני שאת ממהרת לרכוש אותן את חייבת להחליט לגבי השמלה שלך. אם את רוצה שזוג הנעליים שלך יעניקו לך את התוספת המושלמת הרי שאת חייבת להיות החלטית לגבי השמלה מבחינת הסגנון והצבע וכמובן האורך של השמלה, אשר בסופו של דבר יאפשרו לך להחליט האם אכן מדובר בזוג הנעליים המתאימות לך.

קבלי השראה

טרם רכישת זוג הנעליים המתאימות לשמלה ולסגנון האישי שלך את בהחלט יכולה להתחיל לקבל השראה מבין מגוון הסגנונות הקיימים היום. אתרי אופנה ואתרי הנעלה יוכלו לסייע לך לחשוב לגבי הסגנון האישי שמתאים לך. האם את רוצה נעליים בעלות נוכחות וגובה או שאולי את מעדיפה מראה סולידי ועדין שמשתלב עם כפות הרגליים וכמעט שאינו מורגש. ההשראה תאפשר לך לשלול את הסגנונות שלא מתאימים לך ולכוון אותך לגבי זוג הנעליים שישתלב באופן מושלם עם השמלה והמראה הכללי שבחרת ליום החתונה.

לא חייבים לפחד מצבע

מי קבע שנעלי כלה חייבות להיות לבנות? האמת היא שאת בהחלט יכולה להגדיר את הסגנון הייחודי לך עם נעליים בצבע ורוד עדין, אפרסק, פיסטוק, זהב, כסוף או אפילו אדום. אל תפחדי לנסות ולהתנסות מבחינת הסגנונות. אם מתחשק לך להיות נועזות זו בהחלט אפשרות להעניק טוויסט מיוחד דווקא בזוג נעלי הכלה שלך. עם אבנים, פייטים ואלמנטים קישוטיים את יכולה להקפיץ את המראה ולהיות מיוחדת וחד פעמית.

אל תקני לפני שתמדדי

נכון, את יכולה בהחלט למצוא את עצמך מתפתה למחיר מבצע מיוחד שראית באחד מאתרי האופנה בחו"ל אבל אם לא תמדדי את הנעל לא תוכלי לדעת אם היא מתאימה לך. כאשר אנחנו מדברים על התאמה של נעלי החתונה הכוונה לא רק למידה אלא גם לנוחות של הנעל. קחי בחשבון שגם אם את מחליפה את זוג הנעליים שלך מיד לאחר החופה וטרם הריקודים, סביר להניח שעדיין תצטרכי לבלות בהן כמה שעות טובות. נעלי כלה לוחצות או כואבות הן הדבר האחרון שאת צריכה ביום החתונה שלך. לכן, ההמלצה הגורפת היא למדוד את הנעליים לפני שאת רוכשת אותן.

לא לחכות לרגע האחרון

יכול להיות שאת דוחה את בחירת נעלי הכלה שלך בין שלל הסידורים וההתארגנויות שיש לך לעשות טרם החתונה, אך ההמלצה היא לא לדחות לרגע האחרון את רכישת הנעליים. את ממש לא רוצה למצוא את עצמך בשבוע האחרון לסידורים תרה אחר חנויות נעליים. לכן, פני לך זמן ביומן והקדישי כמה ימים טובים לחיפוש אחר נעלי הכלה המושלמות ביותר עבורך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות