fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איזה מקצועות אפשר ללמוד ללא תואר בקריות

בישראל קיימת אשליה לפיה מקצוע לומדים באוניברסיטה. מדובר בגישה שגויה לחלוטין. ניתן ללמוד שלל מקצועות רווחיים ונפלאים בישראל גם ללא תואר, אלא בעזרת השתלמות מקצועית ייעודית אשר לא מבזבזת לכם שלוש או ארבע שנים מהחיים על לימודים שרובם כלל אינם נחוצים באמת עבור המקצוע בו תעבדו. להלן נלמד להכיר מספר מקצועות רווחיים למדי שניתן ללמוד ללא תואר בקריות.
צילום: canva

לימודים בלי תואר

רבים עשויים לחשוב, לימודים ללא תואר, באמת יש דבר כזה? התשובה היא, כפי שכבר הבנתם, כי לימודים אלו קיימים בשפע ובשלל ענפים במשק. תוכלו בעזרת קורסים מקצועיים להשתלב בכל התעשייה הישראלית, בתחום הבניין או בהייטק.

הקורסים המקצועיים מלמדים אתכם את מה שאתם צריכים לדעת באמת בשביל לעבוד בעסק, מספקים לכם ניסיון מעשי ואף עזרה בהשמה בתחום שלכם. כך, תוכלו לחסוך שנים ארוכות וחשובות של לימודים אשר פעמים רבות הם עקרים ולא רלוונטיים ובמקום זאת להתחיל לעבוד ולהשתלב בתעשייה.

יועץ משכנתא בקריות

חולם לעבוד בייעוץ משכנתאות? ייעוץ משכנתאות הוא מקצוע חיוני וחשוב המתניע את המשק הישראלי ומאפשר לזוגות צעירים, משקיעים או כל אדם אחר לרכוש דירה גם במחירים האסטרונומיים של השוק הישראלי.

יועץ משכנתאות נדרש למספר מיומנויות. ראשית, על אדם העוסק בשירותי יעוץ משכנתא מקצועי בקריות להיות בעל הבנה כלכלית מעמיקה. זאת, כדי לדעת כיצד ליצור את ההלוואה הטובה ביותר. מה התמהיל המומלץ, על פי אילו מדדים וטבלאות עליו לעבור, מתי עדיף לקחת סיכון ובאילו תקופות מומלץ ללכת על בטוח גם אם הריבית הקבועה גבוהה יותר וכן הלאה.

כישרון נוסף אשר יועץ משכנתאות חייב לרכוש לעצמו, הוא אמנות המשא ומתן. לב תפקידו של יועץ המשכנתאות הוא להשיג את ההלוואות הטובות ביותר עבור הלקוח שלו, עם מינימום עמלות וריביות כמה שיותר נמוכות. לשם כך, עליו לתמחר את הבנקים אחד עם השני ולהביא את כל הבנקים לכדי ההצעות הטובות ביותר.

מלבד זאת, יועץ המשכנתאות בקריות צריך ללמוד יחסי אנוש וכיצד עובדים מול לקוחות. על בעל המקצוע לרכוש לעצמו את האומנות המאפשרת להוביל את הלקוחות בעצמם לבחירות הנכונות ולא לבחור בשבילם מצד אחד ומצד שני לא להעניק להם חופש בחירה רחב מידי.

הדרך ללמוד ייעוץ משכנתאות היא באמצעות קורס ייעודי באחד ממכוני ההוראה ליועצי משכנתאות. מדובר בקורס של מספר חודשים המלמד את התלמידים כיצד לעסוק, באופן ספציפי בייעוץ משכנתאות ובעולם הנדל"ן בכלל. בעיר פועלים מספר קורסים מעולים בתחום אשר יאפשרו לכם לעסוק בתור יועצי משכנתאות בקריות.

צילום: canva

מנעולן בקריות

במידה ויעוץ משכנתאות ומספרים פחות מדברים אליכם ואתם יותר מתחברים למלאכות מקצועיות ובעלי ידיים טובות, תוכלו להיות מנעולנים בקריות. מנעולן מסומך בקריות הינו מקצוע מבוקש במיוחד בכל הקריות המספק לתושבים שירותים חיוניים. המנעולן המוסמך מספק שירותי פריצה לדלתות פנים וחוץ בבית, שירותי פריצה לרכבים וכן שירותי פריצה לכספות.

מלבד שירותי הפריצה, מנעולן מסומך בקריות יכול לספק לתושבים שירותי שחזור מפתחות או שכפול מפתחות. מדובר בשני שירותים משלימים בתחום ההופכים את בעל המקצוע לפתרון לכל בעיה בתחום.

כדי להיות מנעולן מוסמך בקריות, יש לעבור קורס מנעולנות מקצועי המעניק הסמכה בתחום. בנוסף, רצוי לעבוד לאחר מכן בתור שוליה של מנעולן כדי לצבור ניסיון פרקטי, ללמוד איך מדברים עם לקוחות וכן הלאה.

מי שמעוניין לספק שירותי פריצה לרכבים, יעבור השתלמות מטעם משטרת ישראל בסופה יוענק לו רישיון לעסוק בתחום. ללא הרישיון המדובר, המנעולן לא יוכל לעסוק בפריצה לרכבים.

אם כן, ניתן ללמוד את מקצוע המנעולנות גם ללא תואר בקריות. את רזי המקצוע תלמדו בקורס, את היישום שלהן בשטח בתור שוליה ואת רזי וכללי הפריצה לרכבים בקורס משטרתי.

צילום: canva

חשמלאי

חשמלאי מוסמך בקריות הוא בעל מקצוע אשר מחזיק ברישיון לעסוק כחשמלאי מטעם המחלקה לרישוי חשמלאים. חשמלאי מוסמך לא חייב ללמוד תואר בהנדסת חשמל, אלא יכול ללמוד בקורס חשמלאים מעולה בקריות שילמד אותו כל מה שצריך לדעת.

הקורס יעסוק בחשמל, פיזיקה ושאר היסודות הדרושים לעבודה. לאחר מכן, ילמדו בקורס על תקלות ותיקונן. לבסוף, ילמדו על ביצוע עבודות חשמל נרחבות. כך, בסוף הקורס, יצא כל סטודנט בתור חשמלאי מוסמך אשר יודע לתקן תקלות, לתקן מכשירי חשמל שהתקלקלו וכן לבצע עבודות תשתית נרחבות בתחום החשמל בבית. הלקוחות ישמחו לעבוד עם אותו חשמלאי מוסמך בקריות, שאמנם לא למד באוניברסיטה אך שולט במקצוע.

צילום: canva

קוסמים בקריות

יש אנשים אשר מינקות בוערת בהם התשוקה לקסם. אותם אנשים היו מלהטטים לכל עבר ועושים קסמים ללא הרף. אם אתם כלולים באותם אנשים, תשמחו לדעת כי ניתן לשכלל את המיומנויות הללו ולהפוך אותן למקצוע של ממש. בעזרת קורס קוסמות מקצועי בקריות, בו תשכללו את מיומנויות הקסם שלכם וכן תרכשו מיומנויות במה ברמה הגבוהה ביותר, תוכלו להגשים את החלום ולהפוך להיות קוסמים בקריות.

לאחר הקורס, כל קוסם ידע לבנות לעצמו מופע שלם וייחודי המשלב את הקסמים האהובים עליו יחד עם אומנויות במה נוספות המאפשרות לקוסם להעמיד מופע שלם, מוצלח ומהפנט.

ישנם, כמובן, קוסמים אשר כובשים במות גם ללא קורסים מקצועיים, אולם מדובר במיעוט שבמיעוט. מרבית הקוסמים, מוכשרים ככל שיהיו, לא יצליחו לבנות מופע שלם אשר ירתק את הקהל ללא הכישורים שילמד מהקורס.

אם כן, מי שהקסם זורם בעורקיו ורוצה להפוך את הכישרון למקצוע, ילמד קורס קוסמות מקצועי ויהפוך לקוסם מוסמך. מדובר בהזדמנות פז נוספת ללמוד מקצוע בקריות.

לסיכום

לסיכום, גם ללא תואר תוכלו ללמוד שלל מקצועות בקריות. מקצועות שיספקו לכם תשוקה, עניין ופרנסה מכובדת לכל החיים. בכללם, ניתן למצוא את הקוסם, החשמלאי, המנעולן ויועץ המשכנתאות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות