fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אולמות אירועים בשפלה

השפלה משתרעת בין הרי יהודה למישור החוף, והיא איזור מיוחד ביותר בישראל. היא מכילה מספר פארקים גדולים ושלושה נחלים יפהפיים, והכי חשוב: היא מציעה עושר של אולמות אירועים יפהפיים ומפוארים. זהו אזור מרכזי בארץ כך שהוא יכול להתאים לאנשים שהאורחים שלהם מתגוררים במקומות שונים ברחבי הארץ.
צילום: FREEPIK

5 טיפים לחיפוש אולם אירועים בשפלה

החיפוש אחר אולמות אירועים המושלם עשוי להיות עסק מתיש. גם אם אתם כבר יודעים שאתם רוצים לקיים את האירוע בשפלה, ישנם פרמטרים רבים שיש לשקול לפני שבוחרים אולם. כדי לעזור לכם להתמקד, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את המקום המושלם בשבילכם.

  1. קודם כל – רשימת מוזמנים

לפני שאתם ניגשים למלאכת החיפוש, אתם צריכים לדעת מה גודל האולם שיתאים לאירוע שלכם. ערכו רשימה של המוזמנים משני הצדדים והורידו ממנה כעשרה אחוזים – זה בערך מספר האורחים שיגיעו לאירוע. חפשו אולם שיכיל את כולם בנוחות, אך לא יהיה גדול עד כדי כך שירגיש ריק.

  1. חשבו על הסגנון

האם אתם רוצים חתונה רומנטית? קלאסית? או אולי אירוע מפואר עם המון מוזמנים וריקודים עד אור הבוקר? התשובות על השאלות יעזרו לכם למקד את החיפושים שלכם. נסו למצוא מקום שמתכתב עם התחושה שאתם רוצים ליצור באירוע שלכם. לחתונה מרובת מוזמנים, למשל, יתאים אולם אחר מזה של אירוע עסקי מכובד.

  1. קבעו מראש את התקציב

לפני שאתם מתחילים לחפש אולם אירועים, כדאי שתחליטו מה התקציב המקסימלי שלכם. אירועים מתומחרים לפי מנה, כאשר המחירים נעים בדרך כלל בין 150 ל-450 שקלים לאורח. החליטו מראש מה הסכום המקסימלי שאתם מוכנים להוציא, חלקו אותו במספר המוזמנים המשוער וכך תגיעו לתקציב שלכם למנה. כאשר אתם מגיעים מוכנים מראש, לא תגיעו למצב שאתם מתאהבים במקום שאינכם יכולים להרשות לעצמכם.

שימו לב שמקומות שונים עשויים לגבות תשלום נוסף עבור שירותים כמו תאורה, עיצוב או הגברה. כשאתם מבקרים במקום, וודאו ששוחחתם על כל הנושאים הללו עם בעלי האולם וסגרתם את כל הפינות האפשריות.

  1. אל תשכחו את הפרטים הקטנים

אולם אירועים טוב באמת יקפיד שכל פרט מטופל בשימת לב. כשאתם מבקרים במקום, וודאו שיש בו מספיק חדרי שירותים, שהוא מציע פינות הנקה ומשטחי החתלה להורים, שיש מקום נוח לאחסון החפצים שלכם, כבעלי האירוע וכדומה. הסתובבו במתחם ובידקו שאין פינות מוזנחות או מלוכלכות, שהכסאות נוחים ושיש רחבת ריקודים גדולה מספיק.

  1. בקרו באולם כשהוא מלא

כשאתם מגיעים לסייר במקום, נסו לעשות זאת בשעה שמתקיים בו אירוע – כך תוכלו לוודא שהעניינים מתנהלים ביעילות ובנחת.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות