fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השכונה שרחובותיה ייקראו על שמות נשים בלבד

מסתמן: רחובות שכונת גלי ים בקרית ים ייקראו על שם נשים פורצות דרך. ההצעה הועברה לאישור ועדת השמות של העירייה

הוועדה לקידום מעמד האישה של קרית ים אשר, בראשותה של מ"מ מקום ראש העירייה, עו"ד שיראל בר, גיבשה בישיבתה האחרונה בסוף השבוע המלצה לקרוא את כל רחובות השכונה החדשה, גלי ים, בשמותיהן של נשים בלבד.
על פי ההמלצה, יוקדשו שמות הרחובות לנשים ישראליות פורצות דרך ומעוררות השראה מכל הזמנים ובכל התחומים. בין השאר הועלה בישיבה שמה של השחקנית והבימאית, בוגרת הקריה, רונית אלקבץ ועוד. במקביל ממליצה הוועדה להנציח את שמה של רונה רמון ז"ל, אלמנתו של אילן רמון האסטרונאוט הישראלי הראשון, בשמו של בית הספר שיוקם בשכונה.
לדברי יו"ר הוועדה, מדובר בהמלצה ראשונה ותקדימית מסוגה,שנועדה הן להעצים נשים והן להבליט פעילויות והישגים, שלא זכו עד כה לחשיפה ולהבלטה הראויה להן. "אין ספק כי אימוץ ההחלטה על ידי ראש העירייה ומועצת העיר ויישומה בידי ועדת השמות והטקסים הם צעד חשוב לקידום מעמד האישה במדינה בכלל ובקרית ים בפרט" אמרה עו"ד בר.
ההמלצה זכתה לברכתו של ראש העירייה, דוד אבן צור, והוצגה בישיבת מועצת העיר לשם העברתה לאישור ועדת השמות והטקסים. אבן צור ברך על היוזמה והדגיש כי בקרית ים בכלל ובעירייה בפרט רוחשים כבוד רב לנשים, ולראיה, מרבית עובדי העירייה הן נשים ובכלל זה נושאות תפקידים בכירים, בהן מנהלת אגף משאבי אנוש, מנהלת אגף החינוך, מנהלת אגף הרכש ועוד. "אני בטוח שוועדת השמות והטקסים תאמץ את ההמלצה ושכונת גלי ים תהיה השכונה הראשונה בישראל שכל רחובותיה מוקדשים לנשים ופועלן", מסר אבן צור.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות