fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שכר הדירה עלינו

קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן, הבונה את פרויקט "נתיב ים" בקרית ים, תעניק החזר שכר דירה בסכום של כ-5000 שקלים לחודש לרוכשים בפרויקט עד האכלוס שצפוי בחודשיים הקרובים
פרויקט "נתיב ים" | צילום: יח"צ
פרויקט "נתיב ים" | צילום: יח"צ

בשכונת פסגות ים בקרית ים מקימה קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן את פרויקט "נתיב ים", הכולל שני מגדלים של 17 קומות ו-138 דירות.  עתה מציעה החברה גם מבצע ומציעה החזר שכר דירה בסכום של כ-5000 שקלים לחודש לרוכשי הדירות בפרויקט. שכר הדירה יינתן עד למועד האכלוס שצפוי בחודשיים הקרובים.

תמהיל הדירות בפרויקט מגוון ורחב במיוחד. הוא כולל דירות מרווחות של שלושה, ארבעה, ארבעה וחצי, חמישה ושישה חדרים, דופלקסים ופנטהאוזים. הפרויקט נגיש לתחנת הרכבת והמטרונית.

"נתיב ים", המהווה המשך לשכונת פסגות ים היוקרתית הוא מתחם מגורים עצמאי שיכלול בסופו של דבר ארבעה מגדלים. במרכז הפרויקט יוקם פארק רחב ידיים עם פינות משחק, שבילי גישה והצללה, מרחבים ירוקים ועוד. בנוסף יכלול הפרויקט מרכז מסחרי שכונתי, והרוכשים ייהנו משירותי קהילה ותשתיות הקיימים בשכונה.

יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח, שמחה גרידינגר: "הפרויקט זכה לביקושים גבוהים בקרב זוגות צעירים בזכות המחיר שהוא בר השגה. רצינו לבוא לקראת רוכשי הדירות, במיוחד משפרי הדיור, ובמסגרת המבצע המיוחד אנחנו נחזיר את שכר הדירה לרוכשים עד למועד האכלוס".

מפרט איכותי, תכנון מוקפד ועיצוב יוקרתי. פרויקט "נתיב ים" | צילום: יח"צ
מפרט איכותי, תכנון מוקפד ועיצוב יוקרתי. פרויקט "נתיב ים" | צילום: יח"צ

אכלוס מהיר שווה כסף
בנתיב פיתוח מבטיחים שמשך זמן אכלוס הפרויקט ייעשה בתוך שנה, וזאת בשונה מפרויקטים אחרים בקרית ים, שם מועדי האכלוס יכולים להגיע עד שלוש שנים: "מי שקונה היום דירה חדשה צריך לקחת בחשבון את משך זמן האכלוס". מסביר גרידינגר: "שכר דירה לדירת ארבעה-חמישה חדרים עומד היום בממוצע על כ-3980 שקלים בחודש. אם נכפיל את הסכום בשלוש שנות המתנה לדירה נגלה שהוא עומד על 143 אלף שקלים. מדובר בסכום לא מבוטל.

"בפרויקט שלנו גם האצנו את מועד האכלוס וצמצמנו אותו לשנה בלבד וגם נתנו מענה לעניין שכר הדירה ויצאנו במבצע, שבו אנחנו מעניקים החזר שכר דירה בסכום של כ-5000 שקלים בחודש לרוכשים בפרויקט".

גרידינגר מוסיף: "מדובר בפרויקט שיצא לשיווק לאחר תקופה ארוכה שלא הייתה בנייה חדשה בעיר. השקענו רבות בתכנון. תכננו את המגדלים עם חזית נקייה ומרשימה בדומה למגדלים בתל אביב. ההצלחה של הפרויקט הזה מגיעה בהמשך לפרויקטים מוצלחים שהקמנו בעבר בקריות, ואנו בטוחים שגם ההמשך יהיה מוצלח לא פחות, בין השאר גם בזכות תמהיל הדירות המגוון והלא שגרתי שבו".

מפרט הדירות מושקע ויוקרתי
מפרט הדירות בפרויקט "נתיב ים" הוא ייחודי ומושקע ומהיוקרתיים שיש: מרפסות פתוחות עם מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית; ריצוף באריחי גרניט פורצלן; דלתות פנים איכותיות; מיזוג אוויר מיני מרכזי; חיבור חשמל תלת-פאזי; חלונות עם זיגוג כפול; תריסי גלילה חשמליים והכנה למערכת קולנוע ביתית בסלון.

שמחה גרידינגר, בעלים ויו"ר נתיב פיתוח נדל"ן | צילום: יח"צ
"הפרויקט מוקדש אך ורק לדיירים". שמחה גרדינגר | צילום: יח"צ

בחדרי הרחצה בדירות יוצעו חיפויי קרמיקה במבחר סדרות וגוונים לבחירה וכן כלים סניטרים איכותיים בחדרי הרחצה, אסלות מונובלוק וברזי כרום. במטבח יותקנו ארונות איכותיים, משטח שיש קיסר או גרניט, הכנה למדיח כלים, כיור אקרילי וברז נשלף.

הבניינים עצמם יתאפיינו בפיתוח סביבתי מושלם, לובי מעוצב, ציפוי אבן חיצוני בעיצוב האדריכל, אינטרקום טלוויזיה עם מסך צבעוני, מעלית מפוארת וחנייה פרטית לכל דירה.

סביבת מגורים איכותית
פרויקט "נתיב ים" מוקדש כולו לדיירים, עם דגש על סביבה ירוקה ואיכות חיים. לדברי גרידינגר, כבר כאשר הרוכשים מגיעים בפעם הראשונה למרכז המכירות, הם מגלים את היתרונות הרבים: "הפרויקט מוקדש אך ורק לדירות ולדיירים שגרים בהן. בחרנו באופן מכוון שלא לשלב חנויות או מרחבי מסחר בבניינים עצמם. הבחירה שלנו לעשות כך הייתה מכוונת, כי אנחנו מודעים היטב לעובדה שחנויות הממוקמות מתחת לבניינים פוגעות בערך הדירות. שילוב של חנויות עלול להוביל למטרדים רבים כמו ריח ורעש, ולנו חשוב להעניק לרוכשים שלנו איכות חיים מהגבוהות שיש".

היתרון לגור בשכונה ותיקה
"פסגות ים" היא שכונה ותיקה ויוקרתית, והבחירה בה לבניית הפרויקט נעשתה בשל איכות המגורים בה. שכונה ותיקה, בניגוד לשכונה חדשה, לא סובלת מסביבה רועשת של אתרי בנייה המקשה על התושבים. רבים מאלה הבוחרים לגור בשכונה חדשה נתקלים במציאות יומיומית של רעש ופגיעה באיכות החיים בשל הבנייה המאסיבית באזור. שכונה ותיקה מקנה יציבות ושקט בלי לחשוש כי בוקר אחד ימצאו את עצמם הרוכשים מתגוררים בתוך אתר בנייה שקם ממש מול חלונם.

פרופיל הרוכשים
בניגוד לפרויקטים של "מחיר למשתכן" בקרית ים, ב"נתיב ים" הרוכשים אינם קונים דירות למטרת השכרה, אלא הם בעלי דירות שגם מתכוונים להתגורר בהם, לטפח את סביבתם ולגלות אחריות לסביבת המגורים. גרדינגר: "מניסיון, כאשר רוב הדירות מיועדות להשכרה, אחזקת הבניין אינה מוקפדת וזאת בניגוד לדירות שבהן מתגוררים בעלי הדירות ושסביבת המגורים המשותפת חשובה להם.

על נתיב פיתוח
נתיב פיתוח נדל"ן נשענת על איתור מוקדם של הזדמנויות נדל"ן אטרקטיביות, שמכפילות את שוויין עם סיום הפרויקט. כבעלת ניסיון עשיר בתכנון ובנייה בארץ ובחו"ל, הגיעה החברה להתמקצעות בענף ולשם דבר באיכות בנייה סביבתי ברמה גבוהה.

יו״ר החברה שמחה גריידינגר הוא בעל ניסיון אישי של עשרות שנים בארץ ובחו"ל בתחום הנדל"ן. החברה עוסקת ביזמות פרויקטים לבנייה למגורים ולמסחר. בין הפרויקטים אלפי דירות שנבנו בארץ בשנים האחרונות ואוכלסו בהצלחה רבה ופרויקטים נוספים המצויים בשלבי בניה מתקדמים.

במהלך שנות פעילותה בנתה החברה אלפי דירות ושכונות מגורים בערים רבות בישראל וכיום בונה החברה יותר מ-1000 דירות במספר פרויקטים: בבית שמש, ברחובות, בקריית האומנים – מצליח, בהר יונה – נוף הגליל, בקרית ים ובחריש במגוון רחב של סגנונות בנייה החל מקוטג'ים, בנייני מגורים, מגדלים, מדורגים ועוד.

ה"אני מאמין" שלהחברה מושתת על שביעות רצון הלקוחות, ניהול מקצועי, ותק רב שנים, צוות עובדים קבוע ואיכותי, בקרת איכות, נוהלי פיקוח קפדניים ועמידה בלוחות זמנים.

הקבוצה נהנית מאיתנות פיננסית ומעסיקה אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המתמחים בפיקוח ובקרת הפעילות הפיננסית של החברה. כתוצאה מכך, זוכים לקוחותיה לרמת ביטחון גבוהה המתקבלת משנה חשיבות בתקופות המאופיינות בחוסר יציבות בשווקים בארץ ובחו"ל.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות