fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוב שביתה: אין רכבת בקו כרמיאל-חוף הכרמל

הנהלת הרכבת: "אנו מצרים על כך שוועד עובדי הרכבת פוגע בנוסעים ובשירות באופן חמור ואף קורא לנוסעים שלא לנסוע ברכבות מנימוקי בטיחות, לכאורה. אנו קובעים כי הרכבת בטוחה וכי הוועד מנהל מאבק על כסף וניסיון לשליטה בניהול הרכבת"
רכבת (1) צילום רכבת ישראל
צילום: רכבת ישראל

בשעה זו פרצה שביתה ברכבות הנוסעים בקווים כרמיאל-חוף הכרמל וראשונים-לוד.
מרכבת ישראל נמסר, כי החל מהבוקר יושבים ראשי ההסתדרות בראשות ארנון בר דוד עם הנהלת הרכבת בראשות המנכ"ל, שחר איילון, על מנת למצוא נוסחת פשרה.
ועד העובדים בשלב זה החליט להשבית ולפגוע בנוסעים.

מהנהלת הרכבת נמסר: "אנו מתנצלים בפני הנוסעים ומצרים על כך שבעוד שמ"מ יו"ר ההסתדרות והממונה על התחבורה בהסתדרות יושבים למו"מ עם הנהלת הרכבת, פותח ועד העובדים בשביתה פראית וחסרת אחריות תוך פגיעה בנוסעים ללא כל צורך. אנו מבקשים להביא לידיעת הציבור, כי הנהלת הרכבת וראשי ההסתדרות הגיעו לפתרון פשרה, אך יו"ר ועד עובדי הרכבת, גילה אדרעי, דחתה אותו. אנו מצרים על כך שוועד עובדי הרכבת פוגע בנוסעים ובשירות באופן חמור ואף קורא לנוסעים שלא לנסוע ברכבות מנימוקי בטיחות, לכאורה. אנו קובעים כי הרכבת בטוחה וכי הוועד מנהל מאבק על כסף וניסיון לשליטה בניהול הרכבת.
"מאז כניסתה של אדרעי לתפקידה אנו מוצפים בעשרות תביעות וסכסוכי עבודה באופן חסר תקדים, תוך שיו"ר הוועד משביתה את מערך המטענים וגורמת להפסד של 1.3 מיליון שקלים ליום וכן משביתה את מערך ההדרכה באופן שעלול לסכן את עתיד הרכבת ואת הבטיחות. אנו פונים להנהלת ההסתדרות לאכוף את סמכותה ולהורות על הפסקת השביתה באופן מיידי. רכבת ישראל היא הפתרון הזמין ביותר לצפיפות בדרכים, היא פועלת במאמץ גדול ובתפוסה של 160 אחוז. אנו קוראים לכל הצדדים לגלות בגרות ואחריות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות