fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רצפה רטובה שווה יותר מחצי מיליון שקלים

צעירה שעבדה בסניף אוכל מהיר החליקה על רצפה רטובה. היא נפגעה בברך, סבלה מכאבים במשך שנים ונזקקה לטיפול רפואי
רצפה רטובה. צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

צעירה מהקריות תפוצה בסכום של יותר מחצי מיליון שקלים לאחר שהחליקה על רצפה רטובה במרכז קניות גדול בקריות ונפגעה בברך עד שנזקקה לטיפול רפואי.

לפני כשש שנים, בעת שהצעירה עבדה אז כנערה בת 17 בסניף אוכל מהיר בתוך מאכז הקניות, היא יצאה את מתחם שולחנות האוכל הסמוך. בכתב התביעה  שהוגש באמצעות עו"ד ליאור וימן, נטען כי הצעירה החליקה על הרצפה הרטובה, נפלה ונפגעה בברך שמאל.

הצעירה פונתה לביתה ומשלא חלפו הכאבים היא ניגשה למרפאת קופת חולים מכבי ובדיקת MRI העלתה שהיא סובלת מנזקים בברך והיא נאלצה לעבור ניתוח. במשך הזמן המשכיה הצעירה לסבול מכאבים והגבלות בתנועה עד אשר, שלוש שנים לאחר הפגיעה, היא נאלצה לעבור ניתוח ארטוסקופיה נוסף לאבחון וטיפול בברך הפגועה. המוסד לביטוח לאומי הכיר בה כמי שנפגעה בעבודה וקבע לה נכות צמיתה של עשרה אחוזים.

עו"ד ליאור וימן. צילום: יח"צ

לתביעה שהושגה על ידי עו"ד וימן צורפה חוות דעת של רופר מומחה בכירורגיה אורטופדית שבה נקבע כי לאור הנזקים שנגרמו לברך, היא סובלת מנכות צמיתה של 25 אחוזים. בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בחיפה, טען עו"ד וימן לשורה ארוכה של סעיפי התרשלות הנוגעים למרכז הקניות כגון אי נקיטת אמצעי זהירות למניעת התאונה והתנהגות רשלנית.

מאז התאונה, נטען בכתב התביעה, צעירה מוגבלת בתנועתה ונפגעה גם יכולתה לתפקד ולמלא את צרכי ביתה ומשפחתה. בהסכם פשרה בין הצדדים נקבע כי הצעירה תפוצה בסכום כולל של 602 אלף שקלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות