fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר פיטנס כובשת את הצפון

השבוע נפתח הסניף ה-11 של רשת שר פיטנס ברוממה החדשה חיפה ובקרוב ההשקה הנוצצת עם מיטב הסלב של הארץ
שר פיטנס | צילום יח"צ
שר פיטנס | צילום יח"צ

שר פיטנס מרשת מתחמי הבריאות הארצית פותחת את הסניף ה-11 שלה בחיפה ובמיקום הכי נגיש בעיר.

הרשת ידועה בקונספט חדשני ופורץ דרך בתחום הכושר בארץ ובעולם ובזכות הקמת הרשת זכתה המייסדת שר סנדה להיכנס לרשימת 30 האנשים המבטיחים בישראל לפי רשימת הדירוג של המגזין העולמי forbes. מתחמי הכושר שלה מורכבים משלושה אולמות, כאשר כל אולם מציע סוג אימון אחר: פונקציונלי, חדר כח, אירובי וכל השיעורים הייחודיים לרשת, המותאמים לנשים בלבד ומתבצעים תחת הדרכה וליווי מבוקר של מאמנת מוסמכת.

סניפי הרשת ידועים בעיצוב מודרני מושקע ויוקרתי המעניק חווית אימון שונה ויוקרתית

הסניף נפתח ב1.12 ואירוע ההשקה הגדול מתוכנן ל-17/12.

אדריכל הרשת רמי ימין מספר: "בסניף חיפה החדש משתקפת רשת שר פיטנס במיטבה, לאחר שנים של הקמות בכל הארץ הסניף הזה זוכה לעיצוב ותכנון ייחודי תוך שימוש בחומרים ייחודיים וחשיבה על הפרטים הכי קטנים. תושבות חיפה בהחלט יכולות להיות שמחות על הסניף הזה ובטח בהתחשב בעובדה שהוא הוקם בלב העיר ומתהדר בחניה בשפע"
מנכ"ל הרשת עידן מתי: "חברת שר פיטנס היא למעשה סטרטאפ בעולם הכושר, וכמו כל פריצת דרך בכל תחום הבשורה חייבת להיות מופצת. שמנו לעצמנו מטרה להיות בכל עיר בישראל ולהנגיש את הסטנדרט הגבוה שלנו לכל אישה בארץ. עכשיו גם חיפה על המפה ופנינו ליעד הבא"

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות