fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיתוף הפעולה של סטפן ולואי עלי "גנגסטאר"

כוכב הפופ סטפן לגר והזמר לואי עלי משתפים פעולה בפעם הראשונה בשיר חדש – "גנגסטאר" שמביא שילוב יוצא דופן ומשלב 4 שפות שונות בשיר אחד – עברית, ערבית, צרפתית ואנגלית.
סטפן ולואי עלי עטיפת סינגל
סטפן ולואי עלי עטיפת סינגל

סטפן מספר כי ההחלטה לשתף פעולה עם לואי נוצרה מתוך חברות והערכה עצומה לכישרונו ולסגנון המוזיקה שהוא מייצג. "לואי הפך לחבר אמיתי כשנשלחנו לייצג את המדינה בדובאי" מספר סטפן "משם היה ברור לנו שהגיע הזמן לחבר את הסגנונות המאוד שונים שלנו לשיר חפלה שירים למדינה את המצב רוח".
לדברי לואי עלי: "אני מאוד גאה בשיתוף הפעולה הזה שמעבר לשיר שברגע ששומעים אותו הוא לא יוצא מהראש, השיר מביא את השילוב הכי יפה שיש שמשלב את כל העולמות בדיוק כמו עם ישראל ושמח מאוד שנולד החיבור עם סטפן שאי אפשר לתאר כמה שהוא מוכשר, תהנו!"

סטפן לגר, אחד השמות הכי מבטיחים של תעשיית המוזיקה הישראלית עם סטייל ייחודי ולהיטים שהגיעו לעשרות מיליוני צפיות ביוטיוב ברחבי העולם הוא הפך להיות דמות מאוד מסקרנת בנוף הישראלי ונמצא בתחילתה של קריירה בינלאומית לאחר שהוחתם לאחרונה בחברת התקליטים וורנר צרפת וצפוי להוציא בקרוב אלבום בינלאומי ראשון.
לואי עלי הפך בשנים האחרונות לאחד מהזמרים הבולטים והמצליחים בתעשיית המוזיקה בישראל, עם הופעה בלתי נשכחת בטקס המשואות בהר הרצל, הופעה באירווזיון בישראל לצד עידן רייכל, הופעות ענק ברחבי הארץ והעולם, להיטים גדולים שזכו להצלחה הן בתחנות הרדיו והן בקהל וקהל גדול שמלווה אותו דרך ארוכה.
בימים אלו מככב במחזמר "זה אני" בתיאטרון הקאמרי, מצטלם לעונה החדשה של "פאודה" ב-YES וקטף את התפקיד הכי חשוב בחייו והפך לאבא טרי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות