fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיתוף הפעולה החדש של נטע ברזילי

נטע ברזילי בסינגל בינלאומי חדש שיתוף פעולה מיסטר איזי אמן ניגרי ידוע בעולם האפרו-פופעם בסינגל על חייה כילדה בניגריה
נטע ברזילי ומיסטר איזי | צילום nnebuifé kwubeï
נטע ברזילי ומיסטר איזי | צילום nnebuifé kwubeï

אחרי סיבוב הופעות בארה״ב ואירופה, הזמרת הבינלאומית נטע ברזילי משחררת את הסינגל פלייגראונד פוליטיקה / Playground Politica, בו היא צוללת לזכרונות הילדות שלה, ולתקופה של 6 השנים שבהן חיה בניגריה עם הזכרונות הצבעוניים שנשארו בה. סינגל זה מגיע לאחר ההצלחה הבינלאומית של הסינגל איי לאב מיי ניילז / I Love My Nails, שזכה לשיתופים וקאברים מאת אמנים אמריקאיים גדולים (Sam Smith, Nicole Schrezinger, Kimchi, Meghan Trainor), ואף לכתבה באתר החדשות הוליווד ריפורטר. נטע מארחת בשיר זה את Mr. Eazi, אמן ניגרי ידוע בעולם האפרו-פופ, ששיתף פעולה עם אמנים כמו Beyonce, J Balvin, Raye ועוד. את השיר הפיק אבשלום אריאל, שעובד עם נטע מתחילת דרכה, וכתב את השיר יחד עם נטע.

ב-Playground Politica נטע משתפת לראשונה בחוויות הילדות שלה בניגריה ובארץ, ואיך הן עיצבו והפכו אותה למי שהיא היום. בבית הספר הבינלאומי בו למדה בניגריה, ה-International Institute of Tropical Agriculture, למדו יחד איתה ילדים מכל העולם, והוא נחרט בליבה כ-Happy Place שבו כולם היו שונים, ולכן כולם היו שווים. הזכרון הזה נשאר משמעותי בהמשך חייה, כשחזרה עם משפחתה לישראל והרגישה שונה ודחויה על ידי חבריה

הקליפ של Playground Politica צולם כולו בניגריה, ב-2022 ובסוף שנות התשעים. הוא עשוי כשילוב ייחודי בין צילומי ריקודים של נטע ו-Mr Eazi, תיעוד דוקומנטרי של הנסיעה של נטע לניגריה וביקור בלתי נשכח בבית הספר שבו למדה, וחומרי ארכיון משפחתיים מהילדות של נטע.

במרכז השיר סימפול של השיר הישראלי הידוע "נדנדה", שמשלים את סיפור הילדות. "בישראל, כשהייתי רוצה לברוח ולצלול אל המחשבות שלי, הייתי עולה על הנדנדה, והיא היתה מחזירה אותי בזמן ומאפשרת לי להרגיש טוב, כמו שהרגשתי בבית הספר בניגריה. בראיה לאחור זה היה כמו מדיטציה", אומרת נטע.

Mr Eazi שמשתתף בשיר ובקליפ חווה ילדות דומה לשל נטע. גם הוא גדל מחוץ לארץ הולדתו ולמד בבית ספר בינלאומי. "הרגשנו בדיוק את אותה הרגשה כשהצטלמנו ביחד, כאילו היינו יכולים להיות יחד באותה הכיתה".

נטע: "אני מתרגשת לשתף את Playground Politica, חשוב לי להראות לקהל שלי את תחילת הסיפור, הצעדים הראשונים שלי, איפה גדלתי והתנדנדתי בלי סוף. הכל נחשף בקליפ שמלווה את השיר – שיתוף הפעולה עם מיסטר איזי, ההתרגשות שלי לחזור לניגריה פעם ראשונה מגיל שש, וחומרים שהורי צלמו כשהייתי קטנטנה בניגריה וחלמתי חלומות גדולים".

מופע קרוב:

31/10/22 בארבי ת"א

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות