fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שאול גרינגליק, מתמודד "הכוכב הבא", נפל בקרב בעזה

סרן במיל' שאול גרינגליק ז"ל, בן 26 מרעננה, קצין בגדוד 931 בחטיבת הנח"ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. מוקדם יותר החודש, בעת התרעננות מהלחימה, הגיע על מדים לאודישן ב"הכוכב הבא לאירוויזיון" והרים את המסך.
שאול גרינגליק | צילום באדיבות קשת
שאול גרינגליק | צילום באדיבות קשת

סרן במיל' שאול גרינגליק ז"ל, קצין בגדוד 931 בחטיבת הנח"ל, בן 26 מרעננה, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. מוקדם יותר החודש, בעת התרעננות מהלחימה, הגיע על מדים לאודישן ב"הכוכב הבא לאירוויזיון", הרים את המסך ועבר לשלב הבא.

גרינגליק שר באודישן את "עטלף עיוור" שביצע במקור חנן בן ארי והרים את המסך עם 83% וחמישה כחולים.

רותם סלע: "שאולי.. הלב מסרב להאמין.. הגעת למפגש הראשון שלנו וישר הכנסת איתך כל כך הרבה שמחה

ואור. ישבת מוקף במשפחה היפה שלך שהסתכלה עליך בגאווה עם עיניים נוצצות. מה עובר עליה עכשיו? אני אפילו לא מסוגלת לדמיין… הקסמת אותנו, הצחקת אותנו, אפילו קמנו לרקוד יחד. כמה יופי, כמה כישרון, כמה עצב…פשוט בלתי נתפס. איזו מציאות נוראית. הלב שלי שבור אני שולחת תנחומים וחיבוק חזק למשפחה, שלא תדעו עוד צער. תשיר ותרקוד למעלה ילד יפה תואר שכמוך, תראה לכולם שם כמה אתה כוכב"

מקשת 12 וטדי הפקות נמסר: "הלב נשבר. משפחת קשת 12 וטדי הפקות כואבים את מותו של שאול גרינגליק, קצין לוחם בחטיבת הנח"ל שנפל היום בקרב בצפון רצועת עזה. שאול השתתף בעונה הנוכחית של הכוכב הבא וריגש את כולנו. אנו מוסרים תנחומינו ומשתתפים בצערם העמוק של בני המשפחה והחברים. הפרק הבא של הכוכב הבא יוקדש לשאול. יהי זכרו ברוך".

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות