fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ריאיון בלעדי עם יוגב מלכה מלך הנינג'ה החדש

"באמת שכאב לי בטירוף לראות את אלכס חזנוב נופל, הוא ספורטאי מדהים שאני מאוד מאוד אוהב וראיתי אותו סובל מאחורי הקלעים ולצערי המזל היה נגדו באותו היום"
יוגב מלכה | צילום שי בכר
יוגב מלכה | צילום שי בכר

רגע לפני הגמר הגדול של תוכנית הספורט "נינג'ה ישראל" בקשת 12, תפסנו לשיחה קצרה את הכוכב החדש יוגב מלכה מקרית אתא שעלה לגמר הגדול.

מלכה, אז תספר לנו על עצמך:

"אני יוגב מלכה, מקרית אתא, בן 22, וכרגע ספורטאי במשרה מלאה ועובד על כל מיני פרויקטים שאני רוצה לקדם שקשורים לעולם הנינג׳ה והספורט".

איך גילית את ספורט "הנינג'ה"?

"אני זוכר שראיתי את העונה הראשונה מהבית וממש התלהבתי לראות שהנינג׳ה הגיע לארץ! וראיתי שכל המטפסים סופר חזקים וזה ממש משך אותי! התחלתי לטפס פה ושם, ולאט לאט התאהבתי בטיפוס, ואז חברים התחילו להגיד לי שאני צריך לנסות את הנינג׳ה, והחלטתי ללכת לאודישן, ראיתי שאני טוב ויש פוטנציאל, ומשם גיליתי את הספורט המדהים הזה והשאר היסטוריה".

כמה פעמים בשבוע אתה מתאמן?

"תלוי בתקופה, אני משנה תכנית אימונים כל שישה שבועות, אבל לרוב זה נע בין 7-10 אימונים"

מה החלום והמסר הכי גדול שלך?

"כרגע החלום הכי גדול הוא המידוריאמה! אבל אם אני מדבר על מחוץ לתכנית, זה להשפיע על נוער ואנשים ככלל ולהעביר ולחזק את המסר שעבודה קשה משתלמת, בין אם זה בספורט ובין אם זה בעסקים או בחיים עצמם, אני מאמין שאפשר להשיג הכל עם עקשנות וכוח רצון, וצריך לקחת כל כישלון כשיעור ולא כתבוסה, וזה מסר שלדעתי צריך להיות יותר בתודעה בעיקר אצל בני נוער."

איך אתה ממנף את הפרסום שקיבלת עכשיו?

"מנסה לקדם את הפרויקטים שאני רוצה להוציא וזה דורש המון עבודה בתוך כל הטירוף של שידורי התוכנית, אז מקווה שממש בקרוב אתחיל לצאת עם חלק מהדברים ובכך אתחיל להשתמש בבמה הזו לקדם את כל הנושאים שדיברתי עליהם".

מה המשפחה והחברה אומרים על התוכנית ועל כל מה שהפרסום מביא איתו?

"הם נורא שמחים בשמחתי ונהנים מזה גם! הם יודעים כמה קשה עבדתי במהלך השנה הזאת וכמה הקרבתי עבור זה, וזה ממש מרגש לראות את כל העבודה הקשה על המסך, וכיף גדול בעיקר".

איך היה לעלות לגמר ולנצח את אלכס חזנוב?

"זה היה אושר גדול לעלות לגמר, אבל באמת שכאב לי בטירוף לראות את אלכס נופל, הוא ספורטאי מדהים שאני מאוד מאוד אוהב וראיתי אותו סובל מאחורי הקלעים ולצערי המזל היה נגדו באותו היום. זה המשחק קשה ככל שיהיה."

תספר לי משהו שאף אחד לא יודע על יוגב מלכה:

"אין יותר מידי (יוגב צוחק..חחחחח) אני שונא לרוץ! אני באמת מכור לספורט ואוהב כמעט כל ענף, אבל ריצה זה אחד הדברים שאני הכי פחות אוהב לצערי".

תחזור בשנה הבאה לסיבוב נוסף בנינג'ה?

"בוודאי! הספורט הזה הוא הדבר האהוב עלי בעולם! וללא ספק אחזור בעונה הבאה ואהנה מכל המכשולים המדהימים שההפקה מביאה לנו".

שיהיה בהצלחה! ציפור קטנה לחשה לנו ששווה מאד לצפות בגמר הגדול!!

יוגב מלכה | צילום עודד קרני
יוגב מלכה | צילום עודד קרני
לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות