fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ריאיון בלעדי! איאן אנדרסון חוזר לישראל

איאן אנדרסון: "בגילי, רבים מחבריי מתים, לא מרגישים טוב או פורשים. מוקדם מדי בשבילי לשחק גולף או ללכת לדוג. כל עוד אני יכול לרכוב על האופניים, אני אמשיך לדווש."
להקת גאתרו טאל ואיאן אנדרסון | צילום יח"צ
להקת גאתרו טאל ואיאן אנדרסון | צילום יח"צ

החודש תגיע הלהקה הבריטית שכבשה את לב הישראלים   "JETHRO TULL" לשתי הופעות בישראל אז תפסנו את הסולן איאן אנדרסון לכמה שאלות קטנות רגע לפני.

אנדרסון, איך זה לבוא שוב לישראל?

"שמש, תפוזים. היסטוריה. מסורות. אחת מהמדינות המרתקות ביותר שהכרתי. אבל תמיד תענוג לבקר בישראל ולקבל הצצה אל העבר והעתיד."

איך זה היה אצלך מבחינה מקצועית בתקופת הקורונה?

"עוד יום במשרד. למעשה, עוד 547 ימים במשרד. אין ספור סבבי הופעות לתיאום מחדש, ביטולי טיסות, וכל מה שהיה כרוך בכך. ונצלנו את הזמן היטב לסיום אלבום וכתיבת שני ספרים. לא בזבזנו זמן, אבל זה היה לא ספק קשה ללהקה ולצוות של הטור שעבורם, אין עבודה, אין תמיכה כספית."

התגעגעת להופיע?

"כן, כמובן. אבל קיוויתי שנוכל להתכנס מחדש לחזרות והופעות ב2021 ו -2022. למרבה השמחה, האומיקרון המתון יותר לא אכזב אותנו. עד כה. איבדתי את הספירה של בדיקות קורונה שעשיתי בששת החודשים האחרונים. עד כה, שנינו זהירים ולא נדבקנו. אני אפילו לובש את מסכת N95 שלי במקלחת. אי אפשר לדעת."

אם אתה יכול להגיד כמה מילים על האלבום החדש שלך?

"מספר שירים, כל אחד על רגשות אנושיים קיצוניים. כמה נקודות התייחסות תנ"כיות אבל הם עדיין שירים על העולם היום."

איך המצב הנוכחי בעולם משפיע על ההופעות שלך?

"היינו אמורים להופיע באוקראינה באפריל, כמובן, שזה לא יכול לקרות כרגע. ההופעה שלנו ברוסיה בספטמבר לא תקרה אלא אם פוטין ייסוג מאוקראינה. יש לנו כל כך הרבה קונצרטים שנקבעו מחדש המתרחשים בשנים 2022 ו -2023 שזה הפך לשנה עמוסה מאוד. אני מתחיל להקליט אלבום חדש שיצא ב2023. אבל זה נחמד לעבוד. בגילי, רבים מחבריי מתים, לא מרגישים טוב או פורשים. מוקדם מדי בשבילי לשחק גולף או ללכת לדוג. כל עוד אני יכול לרכוב על האופניים, אני אמשיך לדווש."

 

איאן אנדרסון והלקה יגיעו לשתי הופעות בישראל:
19/04 מרכז הקונגרסים חיפה
20/04 היכל התרבות תל אביב

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות