fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: עומרי סבח כל מה שחלמנו

"כשכתבתי את כל מה שחלמנו הרגשתי שאני סוגר מעגל עם עצמי. שאין עוד מקום לתחושת הפספוס האיומה שמגיעה כל פעם מחדש ומחייכת לך בפנים."
עומרי סבח | צילום עמית עזריאל
עומרי סבח | צילום עמית עזריאל

עומרי סבח החל את דרכו המוזיקלית בחדר מרופד קרטוני ביצים לשמירת אקוסטיקה וציוד אולפן מינימלי לצד אחד המפיקים הבולטים כיום, ג'ורדי.
אז יצאו כמה שירים שהרדיו אימץ והופעות שהקהל חיבק
עומרי הרגיש שהוא מחויב לעמוד בציפיות ולהתמיד ביצירה ובעשייה
ההוצאות הגדולות של הכרוך בהקלטות, יחסי ציבור, צילומים ועוד… הלכו וגדלו ועומרי לא הצליח לממן את הדרך. הוא החליט לעצור והחל להפיק מופעים גדולים לאומנים מוכרים.
להיות שם ולא להיות נוכח במקום, יצר משבר וקרבה לייאוש, רק שאז המפיק המוזיקלי שאיתו החל את דרכו, יצר חיבור בינו לבין שני המוזיקאים גיל ויין וטליסמאן, שיחד הביאו לעולם שני להיטי ענק
"עד המדבר" ו"לאן שהרוח תיקח"
שעד היום משודרים בכל תחנות הרדיו ומושמעים בכל רחבה
ההופעות ברחבי הארץ לא איחרו לחזור, בהן אולמות מלאים וקהל שמזכיר לו שהוא בבית.
דרוך מטרה עומרי המשיך להיות נוכח בתעשיית המוזיקה ושימש (ומשמש) כמנטור לאומנים רבים. הקים את הלייבל המוזיקלי "סמדורס", אשר תחת ניהולו המוזיקלי יצאו עשרות שירים והתגלו כישרונות רבים.
כעת, יציב ומוכן, עם עשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות השונות, חדור אמונה הוא מוציא את יריית הפתיחה המוזיקלית האישית שלו לשנת 2022 – "כל מה שחלמנו"
המפיק המוזיקלי תום בנודיז ביקש מעומרי ליצור איתו שיר עבור זמר מוכר, כשבאולפן הוא מוצא את עצמו פורק את ליבו ומבקש להשאיר אצלו את השיר. הזמר המוכר שמע את הביצוע של עומרי ואמר לו "אתה שר את הסיפור שלך. אני לא יכול לקחת אותו ממך"
"כשכתבתי את כל מה שחלמנו הרגשתי שאני סוגר מעגל עם עצמי. שאין עוד מקום לתחושת הפספוס האיומה שמגיעה כל פעם מחדש ומחייכת לך בפנים.
השיר הזה נועד עבורי ועבור כל מי שסיים או מסיים פרק בחיים. לנשום עמוק, להשאיר את הפרק הזה מאחור ולהתחיל פרק חדש"

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות