fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: מוצקין חגגה הערב במסיבת מרפסות עם ירדן אדרי

איזו מסיבת מרפסות שמחה הייתה הערב בקרית מוצקין, כשבוגרת "האח הגדול" ותושבת העיר ירדן אדרי עלתה על המשאית המוזיקלית וריגשה את התושבים
מסיבת מרפסות. הראל פלג וירדן אדרי | צילום: עצמי
מסיבת מרפסות. הראל פלג וירדן אדרי | צילום: עצמי

היה שמח ומרגש הערב בקרית מוצקין בזכות מסיבת מרפסות עם ירדן אדרי. בוגרת "האח הגדול", תושבת העיר, שהגיעה לגמר, אך הסתפקה במקום השני המכובד גויסה הערב על ידי עיריית קרית מוצקין למשימה חשובה: לשמח את תושבי עירה במסיבת מרפסות כמיטב מסורת הקורונה.

ירדן אדרי עלתה על המשאית המוזיקלית יחד עם דובר העירייה הראל פלג, די ג'יי ארז שיטרית, נדב שהרבני ואביב אברמוביץ׳, שאף חגג באותה ההזדמנות יום הולדת.

על אדרי הורעפו כמויות אדירות של אהבה מתושבי העיר, והיו גם מי שהזילו דמעות. אדרי הנרגשת לא נשארה אדישה: ״זה מרגש אותי, אני אוהבת אתכם. גאה להיות תושבת העיר היפה הזו. אני אוהבת את העיר הזו. תודה לך ראש העיר על האהבה שאתה מפגין כלפי כולם״, אמרה אדרי לראש העירייה, חיים צורי.

צפו: מסיבת מרפסות הערב בקרית מוצקין:

הראל פלג: "זו הייתה חוויה שכל-כולה שמחה. מגיע לאנשים האלה שמחה בלב. ירדן אדרי היא בשר מבשרה של העיר הזו, מכירה כל סמטה בה ומונעת מאהבה ענקית לבני עירה, והאופן שבו היא הוקירה להם תודה נגע ללב. ירדן נפלאה.
"ראש העירייה חיים צורי ומנכ״ל העירייה, יריב גסר עושים הכל למען תושבי העיר, ובימים אלה של משבר הקורונה חשוב להם לשמח את תושבי העיר. אלה ימים לא פשוטים עבור תושבי הארץ בכלל ותושבי קרית מוצקין בפרט, והחיוך על פני התושבים שווה הכל".

צפו: דברים נרגשים של ירדן אדרי לתושבי קרית מוצקין:

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות