fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: דודו אהרון בשיר המוקדש לאשתו נטלי

"השיר הזה נולד ב״מעבדה״ של אבי אוחיון ומתן דרור. באותה תקופה אשתי נטלי הייתה שבוע מכניסה לחדר לידה, באותו ערב אמרתי לאבי שאני רוצה לכתוב שיר תודה והערכה לאשתי"
דודו אהרון | צילום ארן חן
דודו אהרון | צילום ארן חן

אחרי ההצלחה האדירה של הסינגלים האחרונים: "חלון לים", ״נושמת אותך״ "היא האישה שלך", "למה זה נגמר" ו- "בחלומות שלנו" (עם עדן מאירי), ובסיומו של סיבוב הופעות חורף ענק ברחבי הארץ שכל המופעים היו סולד אאוט, דודו אהרון הזמר והיוצר שידוע כאחד מיצרני שירי האהבה הגדולים של העשור הנוכחי, משגר במיוחד ליום האהבה (ולנטיין דיי) שיר אהבה מרגש ועוצמתי אותו כתב והלחין יחד עם אבי אוחיון, לעיבוד והפקה מוסיקלית של מתן דרור.

דודו אהרון:
"השיר הזה נולד ב״מעבדה״ של חבריי המוכשרים אבי אוחיון ומתן דרור … באותה תקופה אשתי נטלי היקרה הייתה שבוע מכניסה לחדר לידה … ישבנו באותו ערב ואמרתי לאבי שאני רוצה לכתוב שיר תודה והערכה לאשתי נטלי על כל הימים שהיא תמיד שם בשבילי מקדישה את עצמה ואת כל זמנה ומרצה למען הבית והמשפחה ! זה לא טרוויאלי שהיא תמיד שם בשבילי אמרתי לאבי ואת זה צריך לדעת להעריך … וככה המילים נשפכו מעצמם אל הדף… מתן רקח את הצלילים הקסומים בזמן שאבי ואני ממשיכים לכתוב את השיר!
אז אשתי היקרה כל מילה וכל תו בשיר הזה מוקדשים לך!"

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות