fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: בר אגאי מצלם קליפ וציונה פטריוט חושבת על שווארמה

הקליפ המסקרן של הזמר בר אגאי בהשתתפות ציונה פטריוט צולם השבוע ולמדור ציונה סיפרה למה היא כל כך שמחה לבוא ואיך השווארמה קשורה לכל זה.
ציונה פטריוט ובר אגאי | צילום: טודומדיה
ציונה פטריוט ובר אגאי | צילום: טודומדיה

השנה האחרונה היא לחלוטין שנת טבילת האש של הזמר והיוצר בר אגאי בתעשיית המוזיקה הישראלית.

בין הוצאת אלבום הביכורים שלו "Out" במרץ האחרון שצד לא מעט אוזניים, הכישרון הצעיר חתום על יציאת השיר "בא לי" של הזמרת זהבה בן אשר זכה לביקורות משבחות בתחנות הרדיו ואף נכנס לפלייליסט של גלגל"צ ורשת ג'.

ואם כל זה לא מספיק לשנה אחת, יחד עם היוצרים מהשורה הראשונה: מורן דוד וארי פפר (רד בנד) עומד מאחורי יצירת הדואט המפתיע "Let me down" של הזמרת שירי מימון ולהקת רד בנד שיצא בחודש האחרון וכבר הספיק לעורר הדים רבים בתקשורת ובתחנות הרדיו השונות.

לקראת צאת אלבומו החדש באנגלית, התקיימו השבוע באולפני טודומדיה צילומי הקליפ לסינגל הראשון מתוכו אשר נקרא ״Don’t you”. הקליפ המורכב מצוות ההפקה התל אביבי החליט להגיע דווקא לאולפן הנמצא בחוצות המפרץ,

צולם בהשתתפות ציונה פטריוט, ביומיו של אריאל שלג והפקתו של רונן שפנר תושב הקריות (שכולנו זוכרים מההפקות של "מיטל ונעלי הפלא".)

ציונה להגנתה מסרה: "הוזמנתי לצילומי קליפ חדש בחיפה ומבחינתי כל תירוץ להגיע לחיפה ולאכול שווארמה חאזן היא סיבה מספיק טובה ולכן הסכמתי מיד. האווירה בצילומים היתה פאן פאן פאן ומסכן בר הזמר עם מה שהוא היה צריך לעבור בסצנות איתי, אבל את זה תראו בקליפ."

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות