fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי כבשה את מיקונוס ומי תלה תעודה על הקיר?

וגם: מי חגג לבתו יום הולדת, מי הרצה לסיירת ההורים העירונית ומי מאוד עסוקה לאחרונה בתיק המתנהל באשדוד?
עו"ד שיראל בר והמשפחה כבשו את מיקונוס | צילום: עצמי
עו"ד שיראל בר והמשפחה כבשו את מיקונוס | צילום: עצמי

 

עו״ד שיראל בר ניצלה את פגרת בתי המשפט ויצאה לחופשה משפחתית במיקונוס הקסומה, שם בילתה מחוף לחוף יחד עם הבעל סמי והילדים, האחות טלי חזן, בעלת קליניקה לאסתטיקת הגוף והפנים ומשפחתה, ואמא, מישל. החיים דבש.

עו"ד משה יונאי מאוד התרגש בשבוע שעבר, כששליח הידפק על דלתו ובידיו התעודה של דן את ברדסטריט לשנת 2019, המעידה על כך שצוות משרד עורכי הדין רולוף את יונאי, עורכי דין ונוטריונים דורג זו השנה הרביעית ברציפות ברשימת 100 משרדי עורכי הדין המובילים במדינת ישראל.
עו"ד משה יונאי, כבר תלית את התעודה?
"כדי לתלות את התעודה על הקיר, היה צורך להסיר ממנו תעודה משנים קודמות. מאחל לעצמנו שזו תהיה הבעיה שלנו – איפה לתלות את התעודות ובלבד שנמשיך לזכות בהוקרה ובהכרה מדי שנה בשנה".

עו"ד משה יונאי והתעודה של דן את ברדסטריט | צילום: עצמי
עו"ד משה יונאי והתעודה של דן את ברדסטריט | צילום: עצמי

משרד עורכי הדין החיפאי א. שילה, בראשות עו"ד אורי שילה, קיים את הכנס  השנתי "מושבי הגליל והצפון 2019"  במתחם יקב אדיר באזור התעשייה דלתון. היו שם, בין היתר: יו"ר ומזכ"ל תנועת המושבים, מאיר צור, עו"ד ורו"ח מיקי מיכאלוביץ, שותף בד"ר מ. דרוקר ושות' ועו"ד יוסי אור-הכהן, ממשרד א. שילה. בכנס דנו באתגרים, איתם חברי המושבים צריכים כיום להתמודד, שכן בקרוב תסתיים זכות "הכפלת  נחלות" – משבר הדיור שלא פוסח על בני המושבים. כמו כן הם דנו בדרכים למניעת סכסוכים משפטיים ומשפחתיים. תודו שזה חשוב.

כנס מושבים. עו"ד יוסי אור הכהן, מאיר צור ועו"ד אורי שילה | צילום: סטודיו אביב שילה
כנס מושבים. עו"ד יוסי אור הכהן, מאיר צור ועו"ד אורי שילה | צילום: סטודיו אביב שילה

עו"ד מיכל לנקרי דהן עובדת קשה גם בפגרת בתי המשפט. בשבוע שעבר היא הייתה עסוקה עד מעל הראש בתיק המתנהל בבית המשפט לענייני משפחה באשדוד, שמהותו העברת קטינות לבית ספר אחר, שלטענת האם מתאים וקרוב להן יותר. האב, שאותו עו"ד לנקרי דהן מייצגת, מתנגד לכך בכל תוקף וטוען, בין היתר, כי גם בית הספר הנוכחי, בו לומדות הבנות קרוב למגורי האם וכי העברת הקטינות לבית ספר אחר, תוך ניתוקן מחבריהם ומהמקום אליו מורגלות, תפגע בהן קשות ותטלטל את עולמן.
עו"ד לנקרי דהן, עד אשדוד הגעת?
"גם בפגרה לא נחים, אבל אין תלונות, כמובן".

תיק מעניין באשדוד. עו"ד מיכל לנקרי דהן | צילום: עצמי
תיק מעניין באשדוד. עו"ד מיכל לנקרי דהן | צילום: עצמי

הילה שלוש, תמיד הבת של רימון ועו"ד אושרי שלוש, חגגה יום הולדת 14, אז אבא שיגר לה פוסט מרגש: "כפרה על הנסיכה שלנו. המון-המון מזל טוב להילה שלוש, הבת שלנו, החיים שלנו. אוהבים אותך עד לשמיים, אבא, אמא, מאיר וזוהר. ברכות גם מהמדור.

ואילו בתוכנית "נדל"ניסט" של עו"ד שלוש ברדיו חיפה היה מעניין מאוד ביום שישי שעבר. בתוכנית התארחו: חיים פייגלין, מנכ״ל צמח המרמן, נחמה בוגין, שמאית מקרקעין, היזם רועי בן שלוש, אוהד שגב, מנכ״ל עיריית עכו, אלי ברדה, ראש עיריית מגדל העמק והיזם סמי מצלאווי. על הפרק: נושאים חשובים כמו עתיד מחיר למשתכן, תמ"א 38, התחדשות עירונית והטבות מס. תודו שזה חשוב.

עו"ד דור שוורץ, גם פליליסט וגם ענייני משפחה, הגיע השבוע להרצות לסיירת ההורים העירונית בקרית מוצקין על פרשיות משפטיות סבוכות. למשל: כיצד בונים תיק מא' ועד ת'. חברי הסיירת ישבו מרותקים,. ואילו עו"ד שוורץ פרגן להם על כך שהם החלוצים ששומרים על הילדים שלנו בשטח. נייס.

עו"ד דור שוורץ וסיירת ההורים העירונית של מוצקין | צילום: דוברות העירייה
עו"ד דור שוורץ וסיירת ההורים העירונית של מוצקין | צילום: דוברות העירייה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות