fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ערב הוקרה, מוסיקה ואהבה לזכרו של המוזיקאי גיא אילוז

ערב מוסיקה ואהבה התקיים אמש (א') לזכרו של המוסיקאי, גיא אילוז (26) מרעננה, שנחטף מהמסיבה ברעים ומת מפצעיו בשבי. האומנים שהרימו את הערב המיוחד הקדישו שירים לזכרו וסיפרו על אישיותו המיוחדת: "היה מוסיקאי מדהים עם אישיות כובשת".
ערב הוקרה, מוסיקה ואהבה לזכרו של המוזיקאי גיא אילוז | צילום: מור בראל/ עופרי מרציאנו

ערב הוקרה, מוסיקה ואהבה התקיים אמש (ראשון) בזאפה תל אביב, לזכרו של המוסיקאי, גיא אילוז (26) מרעננה, שנחטף מהמסיבה ברעים ומת מפצעיו בשבי.

משפחתו של גיא אילוז קיבלה הודעה לפני כחודש וחצי כי הוא נרצח בשבי. אילוז בן ה-26 עבד כסאונדמן ומנהל במה של להקת היהודים, ועבד עם שלום חנוך ומתי כספי. הוא נחטף מהמסיבה ברעים אל רצועת עזה ועולה החשד כי הוא מת בבית החולים בעזה.

ערב הוקרה, מוסיקה ואהבה לזכרו של המוזיקאי גיא אילוז | צילום: מור בראל/ עופרי מרציאנו

האומנים חמי רודנר, היהודים, שלום חנוך, אהוד בנאי, איה כורם השתתפו ונרתמו למען הערב המיוחד, בו נכחו קרובי משפחתו וחבריו, ומשתתפים רבים מתעשיית המוסיקה שהוקירו את גיא וסיפרו: "איש מוסיקה מדהים ומקצוען, בעל אישיות כובשת."

ערב הוקרה, מוסיקה ואהבה לזכרו של המוזיקאי גיא אילוז | צילום: מור בראל/ עופרי מרציאנו
ערב הוקרה, מוסיקה ואהבה לזכרו של המוזיקאי גיא אילוז | צילום: מור בראל/ עופרי מרציאנו

צפו בסרטונים המדהימים וההקדשות לזכרו: 

'היהודים' על הבמה בהקדשה לגיא: "פגשתי בחור צעיר נמרץ, צנוע, מצחיק וחיובי, אני מודה לו ולחיים שזכיתי לעבוד לצידו על הבמה, אנחנו רוצים להקדיש את ההופעה לעילוי נשמתו, וכל חברי הבמה שהגיעו בחינם ובהתנדבות, חלקם הכירו את גיא רק מהקבוצה וחלקם בעבודה. זה קשר מיוחד מה שיש לנו".

תמונותיו של גיא שהיה צעיר ובשנתיו האחרונות:


(צילום: מור בראל/ עופרי מרציאנו)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות