fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

'ערב אישי' עם הזמרת והשחקנית שי לי עטרי ניצולת הטבח מכפר עזה

'ערב אישי' עם הזמרת והשחקנית שי לי עטרי ניצולת הטבח מכפר עזה שבזכות בעלה הבימאי יהב וינר ניצלו מהמוות שיחה אישית עם עטרי על היום הנורא וסרט הביכורים של בעלה יהב שהוקרן לאחר מותו בערב: "הילד"
שי לי עטרי ויהב וינר ז"ל |צילום יחצ
שי לי עטרי ויהב וינר ז"ל |צילום יחצ

ביום ראשון ה –03.03.24, יערך 'ערב אישי' –עם הזמרת והשחקנית שי לי עטרי, ניצולת הטבח מכפר עזה, שבזכות תושיית בעלה נמלטה מהמרצחים וניצלה עם ביתה התינוקת שהייתה בת כמה ימים בלבד. המפגש יערך בעופר גרנד קניון חיפה והוא יכלול גם את הקרנת סרט הביכורים של בעלה, הבימאי יהב וינר: הילד.

הדימיון המצרמר בין סרט הביכורים של יהב ווינר, בעלה, לבין אירועי ה 7.10 הם בעצם מתנגשים ומהווים נקודת אבן דרך. עטרי שזכורה למרבית הציבור עד אותו בוקר עם השיר העצוב "אצלנו בגן" תספר את החוויה הנוראית שעברה באותו יום, כיצד חייה השתנו מאז ותספר על בעלה שנרצח, ועל פועלו במשך השנים.

המפגש יערך במתחם בית הקולנוע בעופר גרנד קניון חיפה, והוא כולל שיחה עם שי לי עטרי בהנחייתה של אשת התקשורת החיפאית שירי ויצנר.

"הילד": סרטו הקצר של וינר, שנעשה במסגרת לימודיו, הושלם זמן קצר לפני מותו. זכה בפרס הצילום הטוב ביותר, העלילה בעצם מספרת על ברק (נמרוד פלד), שנתפס על ידיו אביו המגונן אבינועם (יורם טולדנו), כילד לא מתפקד. הם גרים בקיבוץ ליד עזה וההתרעות והאזעקות התמידיות וצלילי היריות מערערים את נפשו של ברק. שעל פי על הסימנים סובל מהפרעת פוסט טראומטית. כל הקיבוץ יודע שמשהו לא בסדר בילד, כשנפתח סבב לחימה חדש , ברק נעלם באמצע הלילה, אביו מוצא אותו על גדר המערכת ומונע ממנו לעבור את הגדר" הסרט מבוסס על החוויות האישיות של ויינר טרם הרצחו, למשך השנים שגדל בקיבוץ.

עלות כניסת יחיד לערב אישי: 45 שח
העלות כוללת: הרצאה + סרט +כיבוד: קפה ומאפה.

בלו"ז: 19:30 התכנסות וכיבוד
20:00-21:00 מפגש עם שי לי עטרי בהנחיית שירי וייצנר
21:00– הקרנת סרט "הילד "

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות