fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

'ערב אישי' בחיפה עם אבי נשר הבמאי הישראלי עטור הפרסים

הערב עם אבי נשר יכלול הרצאה מעוררת השראה: "נפלאות היצירה – דרכו הקולנועית המרתקת של אבי נשר" לאחר ההרצאה יוקרן סרטו המדובר של נשר "גן הקופים
אבי נשר | צילום: טל שחר
אבי נשר | צילום: טל שחר

ביום רביעי ה – 18.10.2023, יערך 'ערב אישי' – מפגש עם הבמאי והיוצר מחשובים בתולדות היצירה הקלונועית בישראל אבי נשר.

המפגש יערך במתחם בית הקולנוע בעופר גרנד קניון חיפה, והוא כולל הרצאה מעוררת השראה: "נפלאות היצירה – דרכן הקולנועית המרתקת של אבי נשר".

לאחר ההרצאה יוקרן סרטו המדובר והאחרון של אבי נשר: "גן הקופים". תקציר הסרט: קומדיה שנונה ומרגשת שנכתבה בהשראת סיפור אמיתי ומפתיע, בכיכובם של בכירי הקומיקאים בישראל: אדיר מילר, שני כהן, יניב ביטון, ערן זרחוביץ׳, שירה נאור, עלא דקה והתגלית החדשה סוזאנה פפיאן.
אמיתי קריב (אדיר מילר), סופר ישראלי שירד מתהילתו, מחליט כעבור שני עשורים לצאת למלחמה לא רק על מקומו הראוי בקנון הספרותי הישראלי, שלשיטתו ניגזל ממנו, אלא גם על זכות הקיום של יצירותיו, שהולכות ונעלמות מהתודעה כלא היו.
לצורכי מהלכי הקאמבק המורכבים, מגייס קריב את שירותיה של חוקרת ספרות צעירה ואמביציוזית (סוזנה פפיאן), או לפחות מישהי שתוכל להתחזות לאחת שכזאת. המפגש הגורלי בין הסופר הנואש ובין האישה הצעירה שחוברת אליו, מסיבותיה שלה, ישנה לעד את מהלך חיי שניהם.
עלות כניסת יחיד לערב אישי: 45 שח
העלות כוללת: הרצאה + סרט +כיבוד: קפה ומאפה.

בלו"ז: 19:30 התכנסות וכיבוד
20:00-21:00 הרצאתו של אבי נשר
21:00– הקרנת סרט "גן הקופים"

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות