fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עניינים של ניכור הורי בזום, והלקוחה שצוחקת כל הדרך למדליה

עו"ד סופי ספקטור, הנחתה כנס מרתק בנושא "ניתוקי קשר היוצרים ניכור הורי", עו"ד בתאל מנור הוציאה לקוחה מרוצה, עו"ד מימון טולדנו היה עסוק עד מעל הראש בכנסת ישראל
בכיוון השעון: עוה"ד אברהם שי, יפעת שי-יוספזון, סופי ספקטור ובתאל מנור | צילומים: עצמיים

ניכור הורי

עו"ד ומגשרת בתחום דיני משפחה, סופי ספקטור, הנחתה ביום שלישי השבוע כנס מרתק בנושא "ניתוקי קשר היוצרים ניכור הורי", בפעם הראשונה מנקודת מבטם של הילדים עצמם. הכנס הועבר בזום סגנון הרצאת TED, והשתתפו בו אורטל רחל פרנקל, מומחית בתת מודע ומייסדת קהילת מקרבי המשפחות, ומומחים נוספים בתחום.
עו"ד ספקטור, איך היה?
"הצגנו את ההשלכות של התופעה על הדורות הבאים ועמדנו על הסיבה השורשית לכך שיש ניכור במשפחה. מדובר בתופעה שעוברת מדור לדור, ועד שהיא לא תיעצר, היא תעבור גם לדורות הבאים – לילדים שלנו ולנכדים שלנו, ממש כמו מגפה".

ניכור הורי. עו"ד סופי ספקטור | צילום: עצמי
ניכור הורי. עו"ד סופי ספקטור | צילום: עצמי

מיס פיטנס

ממשרדה של עו"ד בתאל מנור יצאה השבוע לקוחה מרוצה במיוחד.
עו"ד מנור, שמחה גדולה?
"הגברת הצעירה התחילה אצלי בחובות עתק ומשקל עודף, בריחה מעבריינים ומהשוק האפור ומעוד צרות צרורות ואף הייתה ללא קורת גג. לאחר טיפול מסור בפן המשפטי, בחובות, בתביעות ובעבריינות, שממנה ברחה, ובליווי אישי שלי,  הבחורה הולכת לקחת בגדול בתחרות מיס פיטנס לשנת 2021. תזכרו את השם מיטל. עוד תשובו לצלם אותה עם מדליה בידיה".
המדור מתייק הכל.

מחובות עתק הגיעה הלקוחה לתחרות מיס פיטנס. עו"ד בתאל מנור | צילום: עצמי
מחובות עתק הגיעה הלקוחה לתחרות מיס פיטנס. עו"ד בתאל מנור | צילום: עצמי

בוחרים יועץ

ביום ראשון התקיימה הישיבה השנייה בכנסת של הוועדה הציבורית למינוי יועץ משפטי לכנסת. בוועדה חברים יו״ר נשיא בית המשפט העליון בדימוס אשר גרוניס, יו״ר הוועדה לביקורת המדינה, ח״כ עופר שלח, יו״ר ועדת הכנסת, ח״כ איתן גינזבורג, יו״ר ועדת חוקה, חוק ומשפט, ח״כ יעקב אשר, נציב שירות המדינה פרופ׳ דניאל הרשקוביץ, נציג הפקולטות למשפטים באוניברסיטאות פרופ' מוחמד ותד ונציג ראש לשכת עורכי הדין עו״ד מימון טולדנו מקרית אתא, שהוא גם יו״ר פורום כנסת, חקיקה וממשל בלשכת עורכי הדין.
עו"ד טולדנו, מה מי מו?
"ראיינו שמונה מועמדים מתוך 13. ביום ראשון הבא נראיין את חמשת האחרונים. לאחר מכן ייערך דיון בוועדה, נבחר את המועמדים המתאימים, בין שניים לארבעה. יו״ר הכנסת יריב לוין הוא שיכריע לבסוף מי מהם יכהן כיועץ המשפטי של הכנסת".
המדור כוסס ציפורניים.

אפרופו יו"ר הכנסת יריב לוין ועו"ד מימון טולדנו. רק בשבוע שעבר נפגשו השניים, בעת ביקור של לוין בקרית אתא.

אורח בקרית אתא. עו"ד מימון טולדנו, יריב לוין וראש העירייה יעקב פרץ | צילום: דוברות העירייה
אורח בקרית אתא. עו"ד מימון טולדנו, יריב לוין וראש העירייה יעקב פרץ | צילום: דוברות העירייה

והיא אמרה איי דו

היכונו לאייטם מרגש. עו"ד דניאל סוצקי מקרית ביאליק ניצל את אחד מימות השבוע שעבר לנסיעה עם בת זוגו דלית אזולאי, מורה לחינוך מיוחד, לטיול לירושלים. אבל רק לכאורה. כי מי שחיכה לאזולאי בכותל היה לא אחר מאשר הזמר הראל מויאל, שהוזמן לשיר, בעת שסלוצקי כורע ברך. ברור שהיא אמרה איי דו. מזל טוב.

היה מרגש. ועו"ד דניאל סוצקי, בת זוגו דלית אזולאי והראל מויאל | צילום: עצמי
היה מרגש. ועו"ד דניאל סוצקי, בת זוגו דלית אזולאי והראל מויאל | צילום: עצמי

עלה לירושלים

עו"ד נצ"מ בדימוס אברהם שי הרחיק בשבוע שעבר שוב למטה הארצי של המשטרה בירושלים, כדי לייצג שוטר בדיון בבית הדין למשמעת. עו"ד שי ייצג שוטרים בבית הדין למשמעת עוד בתקופת שירותו במשטרה כקצין זוטר בשנות ה-80 ולאורך השנים הביא לזיכויים של רבים מהם. בהמשך שימש בתפקידי פיקוד בכירים וכיהן גם כשופט בבית הדין לערעורים של בית הדין למשמעת. ב-13 השנים האחרונות, מאז פתח את משרדו, ביחד עם בתו-שותפתו, עו"ד יפעת שי יוספזון, ייצגו השניים מאות שוטרים וקצינים.

ייצוג שוטרים בבית הדין למשמעת. עו"ד אברהם שי | צילום: עצמי
ייצוג שוטרים בבית הדין למשמעת. עו"ד אברהם שי | צילום: עצמי

לא זה לא?

כשאומרים לה "לא" היא יודעת שזה יהיה "כן". שמעו סיפור. קצין צה"ל במילואים, שרישיון הנשק שלו נשלל, פנה באיחור רב למשרדה של עו"ד יפעת שי-יוספזון, המתמחה בתחום רישוי הנשק, לאחר שגם הערר שהגיש, נדחה וכשכבר חלף המועד להגשת עתירה מינהלית. לאחר שעו"ד יוספזון דאגה לטפל בתיק המשטרתי שהביא לביטול הרישיון, הגישה בקשה חדשה לרישיון, שנדחתה אף היא. גם הערר שהגישה נדחה. חשבתם שבכך זה הסתיים? תחשבו שוב.

רגע לפני שהגישה עתירה מינהלית, פנתה עו"ד שי-יוספזון לראש אגף רישוי כלי ירייה במשרד לביטחון פנים בבקשה, כי הערר ייבחן מחדש. במקביל, דרשה ממשטרת ישראל לנמק ולהשיב לכל הסוגיות שהועלו על ידה בערר הארוך והמנומק שהגישה. ואכן, בתוך זמן קצר ובלי לגרור את כל הצדדים להליך משפטי מתיש, חזרה בה המשטרה מעמדתה ורישיון הנשק שבוטל הוחזר לקצין.

כשאומרים לה "לא", למה הם מתכוונים? עו"ד יפעת שי-יוספזון | צילום: עצמי
כשאומרים לה "לא", למה הם מתכוונים? עו"ד יפעת שי-יוספזון | צילום: עצמי

 

לעוד רכילות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות